Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، طول این جاده حدود سه کیلومتر با عرض ۵.۵ می باشد و قرارداد اجرای این طرح چهار ماه است.
 نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی در این آیین اعتبار این طرحرا پنج میلیارد ریال از اعتبارات وزارت نفت عنوان کرد و گفت: این طرح کد اعتباری نداشت که اعتبار آن با پیگیری های صورت گرفته پس از اخذ کد اعتباری از وزارت نفت تامین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سهراب گیلانی با اشاره به اینکه این طرح یکی از مطالبات مردم بخش عقیلی بود، ادامه داد: با اجرای این طرح ۱۵ کیلومتر از مسیر دسترسی مردم برخی از مناطق بخش عقیلی گتوند کوتاه تر خواهد شد.
وی با اشاره به دیگر طرح های نیمه تمام مناطق مختلف شهرستان‌ گتوند گفت: تلاش بر این است که با جذب اعتبارات این طرح ها را تکمیل و به بهره برداری برسانیم. 
به گزارش ایرنا، بقعه امامزاده محمدبن زید(ع) از نوادگان امام سجاد (ع) در ۱۲ کیلومتری شمال شرقی گتوند در بخش عقیلی این شهرستان در کوهپایه زاگرس واقع شده است.

عملیات اجرایی سه طرح راهداری و حمل و نقل جاده ای نیز با مشارکت بنیاد برکت در بخش های مرکزی و عقیلی گتوند با پیشرفت بالای ۶۵ درصد در حال اجرا هستند.
 بخش زیادی از جاده های روستایی شهرستان گتوند به دلیل ایمن نبودن، نداشتن شانه و نور کافی در شب و پیچ های زیاد سالانه شاهد حوادث مرگباری است.
۷۴۶۷/۳٠۲۲
 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف راهداری و حمل و نقل جاده مجلس شورای اسلامی نماینده مردم وزارت نفت گتوند قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۲۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در گتوند

ایسنا/خوزستان فرمانده یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از رفع تصرف حدود ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در شهرک پنجم شهرستان گتوند خبرداد.

سرهنگ فریدون عبادی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: حدود ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در شهرک پنجم شهرستان گتوند توسط یگان حفاظت اراضی اداره راه و شهرسازی شوشتر و گتوند رفع تصرف شد.

وی با بیان اینکه ارزش تقریبی این اراضی رفع تصرف شده ۲۰ میلیارد تومان است، افزود: در این زمینه جا دارد از حمایت‌ و پیگیری‌های دادستان، فرماندار گتوند و اداره راهداری و بنیاد مسکن که در انجام این کار به ما کمک کردند تشکر کنیم.

عبادی با تشکر ویژه از همکاری کلانتری گتوند و ۵ یگان امدادی برای تامین امنیت پروژه رفع تصرف در این شهرستان گفت: عوامل یگان حفاظت اراضی اداره راه و شهرسازی با قاطعیت تمام، مقابل افراد سودجو و فرصت‌طلب ایستاده و دست متجاوزان به اراضی عمومی و بیت‌المال را کوتاه می‌کنند.

وی اضافه کرد: همچنین به‌صورت مستمر و شبانه‌روزی، تحرکات احتمالی در اراضی دولتی و ملی استان را رصد کرده و در صورت مشاهده هر گونه تخلف، موضوع را مورد بررسی و پیگرد قضایی قرار می‌دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حذف نقطه حادثه خیز حوزه شهرستان بشرویه در محور روستایی کرند
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • روستاها آغازگر جهش تولید با مشارکت مردم هستند
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر
  • اجرای زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان انجام شد
  • رفع تصرف ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در گتوند
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد