Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش ایرنا مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران  با تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این عرصه افزود: خبرنگاری کار هنرمندانه و جهادی است.
محمد جعفری اجرای نسخه نویسی الکترونیکی، استحقاق سنجی درمان، ارجاع الکترونیک و حذف اسناد کاغذی از پرونده های بستری را چهار پروژه الکترونیک بیمه سلامت استان کرمان در سالجاری عنوان کرد و گفت: تاکنون کار در این حوزه های به خوبی پیش رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه خاستگاه سه مورد از این طرح ها از سوی استان کرمان بوده و به استان های دیگر تعمیم داد شد تصریح کرد: با حذف اسناد کاغذی از پرونده های بستری صرفه جویی زیادی در مصرف کاغذ انجام می شود
مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان بیان داشت: از مردادماه جاری از هر دانشگاه علوم پزشکی در استان یک بیمارستان به صورت پایلوت کار حذف اسناد کاغذی بستری آغاز شده و امیدواریم با پیشرفت کار، تا دی ماه امسال بتوانیم اجرای این طرح را به همه بیمارستان ها تعمیم بدهیم.
جعفری صرفه جویی در کاغذ، بایگانی و انبار، شفافیت داده های درمانی بیماران و اطلاعات به روز بستری و بخش سرپایی را از مزیت های اجرای طرح حذف اسناد کاغذی از پرونده های پزشکی برشمرد.
 وی تصریح کرد: اجرای این اقدامات، دورنمای پازل های الکترونیک، کشور را به سمت تله مدیسین(پزشکی از راه دور) پیش می برد و گام اساسی و بزرگی در پرونده سلامت الکترونیک ایرانیان با تکمیل این پروژه ها برداشته می شود.
مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان با بیان اینکه نقشه راه این مسیر می تواند به تله مدیسین ختم شود که در این فضا ویزیت و درمان از راه دور انجام می شود بیان داشت: تله مدیسین(پزشکی از راه دور) در تشخیص به موقع بیماری ها کمک می کند و تلاش می شود در سال 99 در این حوزه با ارتقاء کیفیت درمان با استفاده از ابزارهای الکترونیک گام برداریم.

9895/2039

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف استان کرمان الکترونیک بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی دی ماه قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۲۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال نسخه الکترونیک به بیمه‌های تکمیلی تا یک ماه دیگر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، قائم مقام بیمه مرکزی در این باره گفته: در حال حاضر- فقط حدود ۳۰ درصد اطلاعات از بیمه‌های پایه- به شرکت‌ها رسیده، موضوعی که باعث سردرگمی مردم برای دریافت هزینهء بیمه تکمیلی دارو شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • چهار راهبرد سند تحول برای کاهش پرونده‌های ورودی به قوه قضاییه
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال سن
  • اصفهان پرچم‌دار شهرسازی الکترونیک است
  • اتصال نسخه الکترونیک به بیمه‌های تکمیلی تا یک ماه دیگر
  • تمدید مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیکی تا ۲۵ اردیبهشت ماه
  • برگزارنشدن الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در ورامین
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه
  • جایگاه سوم چهارمحال و بختیاری در صدور پرونده‌های الکترونیکی
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود