Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سیدعبدالنبی نجیبی در آیین تکریم و معارفه دادستان دادگستری شهرستان کازرون که با حضور رئیس دادگستری استان فارس، فرماندار و مسوولان و اقشار مختلف مردم در سالن شهید عسکری کازرون برگزار شد با اشاره به نقشه منافقین در شهر انقلابی کازرون اظهار داشت: در شهرهایی که سابقه انقلابگری بیشتری دارند دشمن بیشتر لانه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون قضایی و برنامه‌ریزی دادگستری استان فارس با بیان اینکه مردم کازرون در خط ولایت هستند و اجازه نمی‌دهند این چهره نورانی را مخدوش شود، گفت: انقلابی بودن از ویژگی خاص مردم کازرون است.

وی ادامه داد: دستگاه قضایی به دو نوع جرم، اجتماعی و خاص رسیدگی می‌کند که نحوه اجرای عدالت در جرایم خاص برخورد و در جرایم اجتماعی، پیشگیری است.

معاون قضایی و برنامه‌ریزی دادگستری استان فارس از برخورد قاطع در مقابل افراد شرور و مفسدان خبرداد و گفت: در برخورد با آنها تاکید داریم و جنایتشان را بلند فریاد می‌زنیم.

نجیمی افزود: در جرایم خرد و اجتماعی به خاطر آبروی فرد نحوه برخورد دستگاه قضایی متفاوت است.

وی با بیان اینکه در جرایم خاص باید با بدبینی به آن نگاه کنیم گفت: تکلیف ما این است که با خوشبینی به هم نگاه کنیم.

معاون قضایی و برنامه‌ریزی دادگستری استان فارس دادستانی را موفق دانست که پیگیر در جرائم خاص باشد و افزود: نیاز جامعه گسترش دوستی، صلح و القا حس خوشبینی نسبت به هم است.

وی با بیان اینکه یکی از وظیفه دادستان پیشگیری است گفت: پیشگیری فرهنگی مهمترین نوع پیشگیری است.

نجیمی تصریح کرد: تجربه ثابت کرده کاری که با مردم شروع نشود ابتر می‌شود.

معاون قضایی و برنامه‌ریزی دادگستری استان فارس به پرونده شهید خرسند اشاره کرد و گفت: این پرونده  به سرعت در دستگاه قضایی رسیدگی شد و حکم قصاص قاتل در دیوان‌عالی کشور مورد تایید قرار گرفته و اجرای آن تحت تعقیب است.

در این آیین از زحمات حجت‌الاسلام عبدالحسین لطفی تقدیر و مصطفی انصاری‌فرد به عنوان دادستان جدید شهرستان کازرون معرفی شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۳۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحشت نتانیاهو از صدور حکم بازداشت از سوی دیوان بین‌المللی دادگستری

روزنامه عبری زبان معاریو به نقل از منابع آگاه گزارش داد که نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی از ترس صدور حکم بازداشتش توسط دیوان بین‌المللی دادگستری به شدت نگران و آشفته است.

بر اساس این گزارش، نخست وزیر رژیم صهیونیستی تماس‌های گسترده‌ای با مقامات آمریکایی به منظور جلوگیری از صدور حکم بازداشتش برقرار کرده است.

از سوی دیگر روزنامه تایمز انگلیس نیز اعلام کرد که احتمالا دیوان بین‌المللی دادگستری در حال آماده شدن برای صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقام‌های ارشد اسرائیلی از جمله یوآو گالانت وزیر جنگ، هرتزی هالوی رئیس ستاد کل اتش و برخی مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی به خاطر جنگ علیه غزه است.

این روزنامه انگلیسی نوشت که ممکن است حکم بازداشت در اوایل هفته آینده صادر شود.

نتانیاهو مدعی شده است که تصمیم‌های دیوان لاهه بر تصمیم‌های رژیم صهیونیستی تاثیری نخواهد گذاشت، اما می‌تواند تبدیل به روال خطرناکی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 
  • رئیس دیوان عالی کشور: منشأ موج بیداری دانشجویان آمریکایی، انقلاب اسلامی است
  • امکان آزادی مشروط بابک زنجانی با تایید رییس قوه قضاییه
  • وجدان مراکز علمی و دانشگاهیان در غرب بیدار شده است
  • دیدار وزیر دادگستری با رییس کانون فدرال سردفتران روسیه
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است
  • وحشت نتانیاهو از صدور حکم بازداشت از سوی دیوان بین‌المللی دادگستری