Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@08:53:24 GMT

۸۹ طرح آبفار سمنان هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۹۴۱۸۰

۸۹ طرح آبفار سمنان هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی می‌شود

منصور کشاورزیان روز پنجشنبه در گفت‌ و گو با ایرنا افزود: ۸۵ طرح آب و فاضلاب روستایی با ۷۹ میلیارد و ۵۸۷ میلیون ریال از منابع ملی و ۳۲ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال از منابع استانی در مجموع با ۱۳۱ میلیارد و ۲۹۵ میلیون ریال اعتبار در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه ۱۹ میلیارد و ۴۸ میلیون ریال اعتبارات طرح‌های افتتاحی از محل درآمد سایر منابع جذب شد، تصریح کرد: تعویض و استاندارد سازی انشعاب، احداث مخزن هوایی ۵۰ مترمکعبی، اصلاح و بازسازی خط انتقال آب، تهیه و نصب پمپ و حفر و تجهیز چاه از جمله طرح های افتتاحی در هفته دولت ۹۸ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشاورزیان با اشاره به اقدام‌های مطلوب دولت تدبیر و امید در بخش آب و فاضلاب روستایی استان سمنان، خاطر نشان کرد: ۲۱ طرح در دامغان، ۱۶ طرح در گرمسار، ۱۳ طرح در شاهرود، ۱۱ طرح میامی، ۹ طرح در آرادان، هفت طرح در سمنان، پنج طرح در سرخه و سه طرح در شهرستان مهدیشهر در این هفته افتتاح می‌شود.

کلنگ‌زنی چهار طرح در هفته دولت ۹۸ در سمنان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان روستایی استان سمنان ادامه‌ داد: چهار طرح با ۲۰ میلیارد و ۵۶۲ میلیون ریال از محل اعتبارهای سالجاری در هفته دولت ۹۸ در این استان کلنگ‌زنی می‌شود.

وی بیان کرد: طرح مخزن هوایی روستای ده‌نمک و ایستگاه پمپاژ روستای حاجی‌آباد در شهرستان گرمسار با پنج میلیارد و ۱۲ میلیون ریال اعتبار در این هفته کلنگ‌زنی می‌شود.

کشاورزیان یادآور شد: احداث خط انتقال به مخزن جدید روستای آستانه در شهرستان دامغان با اعتبار یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریالی از دیگر طرح‌های پیش بینی شده برای کلنگ‌زنی هفته دولت امسال است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان سمنان خاطرنشان کرد: تهیه، نصب و راه‌اندازی ۳۵ دستگاه فلومتر مغناطیسی در کل روستاهای شهرستان میامی با اعتبار ۱۴ میلیارد ریالی از دیگر طرح‌های کلنگ‌زنی در هفته دولت ۹۸ است.

هفته اول شهریورماه، به مناسبت شهادت محمدعلی رجایی (رئیس جمهوری وقت) و حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد باهنر (نخست وزیر وقت) هفته دولت نام گرفته است.

۲۹۲ روستا با ۱۰۷ هزار و ۴۰۷ نفر جمعیت تحت پوشش آب و فاضلاب روستایی استان سمنان است.

۹۸۹۱/۷۴۰۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان آب و فاضلاب هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۴۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان

سردار جلیل موقوفه ئی با بیان اینکه محور این طرح نظارت و پایش انبار‌ها و محل‌های دپوی کالا ها بود گفت : کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی و رابطان این پلیس در زمان ۷۲ ساعته‌ی اجرای طرح ، با استفاده از ظرفیت‌های منابع و مخبرین و رصد بانک اطلاعاتی، با کنترل نامحسوس مکان‌های تحت رهگیری و اطمینان از صحت گزارشات واصله پس از هماهنگی قضائی به همراه تیمی از کارشناسان ادارات صمت، تعزیرات و بازرگانی وارد عمل شدند.

وی افزود : در این بازرسی ها که در حوزه لوازم خانگی و آشپزخانه، ابزار آلات صنعتی، انواع لوازم آرایشی بهداشتی، انواع سوخت موتورسیکلت سنگین، لوازم یدکی خودرو انجام شد کالاهای قاچاقی به ارزش ۷۳ میلیارد و ۷۰ میلیون ریال کشف و در این رابطه ۹ نفر دستگیر و و ۴ دستگاه وسیله نقلیه توقیف شد 

فرمانده انتظامی استان از شهروندان خواست هرگونه اخبار مربوط به قاچاق کالا را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • شاهرودی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند
  • اقامتگاه سنتی گل‌سنگ دربند افتتاح شد
  • کلنگ‌زنی احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو در روز افتتاح هتل ۲ ستاره در ارومیه
  • بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود
  • مدرسه ملی روایت در سمنان افتتاح شد
  • مردم باید ثمره کلنگ زنی ها را ببینند/ لزوم تحقق پروژه ها
  • توسعه زیرساخت های آموزشی در استان سمنان/ افتتاح ۱۴ چمن مصنوعی
  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی در بویراحمد