Web Analytics Made Easy - Statcounter


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به اینکه یکی از نقاط هدف دشمن برای ایجاد نارضایتی در جامعه تحریم دارو و تجهیزات پزشکی بوده است، گفت: کمبود دارو و تجهیزات پزشکی در استان های محروم بیشتر جلوه می کند و مردم مطالبات بیشتری دارند. به گزارش ایسنا – منطقه چهارمحال و بختیاری - مجید شیرانی 16 مرداد در آئین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار، با اشاره به فعالیت‌های گسترده دانشگاه علوم پزشکی در همه سنین و زمینه‌های سلامتی و بهداشتی، گفت: با توجه به پوشش همه گروه های سنی توسط این مجموعه حساسیت کار در این حوزه بسیار بالاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با بیان اینکه متاسفانه تاکنون در حوزه دارو و تجهیزات در کشور به خودکفایی نرسیده‌ایم، افزود: تجهیزات درمانی یکی از ملزومات اصلی در حوزه بهداشت و درمان تلقی می شود. وی با اشاره به اینکه یکی از نقاط هدف دشمن برای ایجاد نارضایتی در جامعه تحریم دارو و تجهیزات پزشکی بوده است، اظهار کرد: کمبود دارو و تجهیزات پزشکی در استان های محروم بیشتر جلوه می کند و مردم مطالبات بیشتری دارند. شیرانی با اشاره به تلاش‌های کارکنان بهداشت و درمان استان در رفع کمبودهای موجود، تصریح کرد: علی‌رغم همه تلاش ها برخی از خدمات ارائه شده در سیستم بهداشت و درمان استان به مردم استاندار نیست و کمبودهایی دیده می شود. سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تصریح کرد: برای ارتقای خدمات در حوزه بهداشت و درمان باید تعامل، مسئولیت پذیری و وجدان کاری را در کنار رعایت قوانین افزایش داد و سختگیری در این زمینه نتیجه معکوس دارد. وی با بیان اینکه متاسفانه برخی‌ها به دنبال سیاه نمایی در فضای مجازی هستند و خدمات ارائه شده حوزه بهداشت و درمان استان را کمرنگ می‌کنند، اظهار کرد: رسانه‌ها باید با تبیین درست خدمات، امید نسبت به انقلاب را در مردم افزایش دهند.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف اصحاب رسانه تجهیزات پزشکی جامعه دارو دانشگاه علوم پزشکی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۴۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارک تحصیلی مورد پذیرش در آزمون دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۳ اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی علوم پایه پزشکی، بهداشت و دندانپزشکی(Ph.D) سال ۱۴۰۳ در ۱۰ آبان ماه ۱۴۰۳ برگزار می شود.

مدارک مورد پذیرش در آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی علوم پایه پزشکی، بهداشت و دندانپزشکی(Ph.D) سال ۱۴۰۳ در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شده است و داوطلبان باید بر اساس آن در آزمون ثبت نام کنند.

عنوان مدرک تحصیلی داوطلبان اعم از دانشنامه یا گواهی تحصیلی باید دقیقا منطبق با رشته های قید شده به عنوان مدارک تحصیلی مورد پذیرش باشد.

براساس مصوبه چهل و پنجمین جلسه ۲۷ اسفند ۱۳۸۹ شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی دارندگان دانشنامه و یا گواهینامه تخصصی بالینی و یا فوق تخصصی بالینی در رشته هایی که دکتری عمومی پزشکی جزو مدارک مورد پذیرش است، مجاز به شرکت در آزمون مربوطه هستند.

همچنین دروس و ضرایب آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی علوم پایه پزشکی، بهداشت و دندانپزشکی (Ph.D) سال ۱۴۰۳ در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شده است.

مدارک مورد پذیرش آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی علوم پایه پزشکی، بهداشت و دندانپزشکی(Ph.D) سال ۱۴۰۳

دروس و ضرایب آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی علوم پایه پزشکی، بهداشت و دندانپزشکی(Ph.D) سال ۱۴۰۳

به گزارش مهر، آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی علوم پایه پزشکی، بهداشت و دندانپزشکی (Ph.D) سال ۱۴۰۳ در آبان ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

کد خبر 6091965

دیگر خبرها

  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • هشدار وزارت بهداشت فلسطین درباره خطر فاسد شدن داروها در غزه
  • مدارک تحصیلی مورد پذیرش در آزمون دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۳ اعلام شد
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد
  • تحویل ۹۰۰۰ تخت بیمارستانی تا شهریور ماه امسال
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد