Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا روز چهارشنبه در میان اعتراضات، با بازماندگان تیراندازی‌های اخیر در «دیتون» ایالت اوهایو و «ال پاسو» تگزاس ملاقات کرد.

این اعتراضات به منظور اعلام مخالفت با حضور ترامپ در این دو شهر و نیز تقاضا برای اجرای قوانین سختگیرانه‌تر حمل سلاح صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازدید ترامپ از بیمارستان میامی بیش از یک ساعت به طول انجامید که در آن او به طور خصوصی با پرسنل پزشکی، قربانیان و خانواده‌های آن‌ها که در حادثه تیراندازی صبح یکشنبه در این شهر زخمی شدند ملاقات داشت. این بیمارستان تنها محل توقف ترامپ در دیتون بود. او سخنرانی عمومی در این شهر نداشت و از مواجهه با ده‌ها معترض به حضور او در این شهر که یک مایل آن طرف‌تر و در محل وقوع جنایت دیتون جمع شده بودند، طفره رفت. تظاهرکنندگان دیگری نیز در نزدیکی بیمارستان تجمع کرده بودند.

اخبار اندکی درباره آنچه ترامپ در دیتون انجام داد اعلام و تنها چند توئیت از سوی استفانی گریشام، سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید منتشر شد.  دو شهر ال پاسو و دیتون اوایل این هفته به فاصله کمتر از ۲۴ ساعت شاهد دو تیراندازی مرگبار بودند که ده‌ها قربانی بر جای گذاشت.

پیش از ورود ترامپ به ال پاسو و دیتون مقامات و مردم هر دو شهر با سفر او مخالفت کردند و این سوال را مطرح کردند که آیا حضور رئیس جمهور رویکرد بسیار تفرقه آمیز او را برای این دو شهر داغدار به اثبات نمی‌رساند. با این‌حال ترامپ و متحدانش می‌گویند این وظیفه اوست که به عنوان رئیس جمهور به دیدار کسانی برود که از این حادثه آسیب دیده‌اند.

 بسیاری معتقدند اظهارات ترامپ به ویژه ارائه تصویری شرورانه از مهاجران غیرقانونی سبب جسورتر شدن افراط گرایان سیاسی شده است. عامل تیراندازی مرگبار ال پاسو همانند ترامپ، چندین بار ورود مهاجران غیرقانونی را یک «یورش» خوانده بود.

تیراندازی روز یکشنبه در اوهایو به فاصله چند ساعت از تیراندازی مرگبار در ال پاسو در ایالت تگزاس به وقوع پیوست و ۲۲ کشته و ده‌ها زخمی برجای گذاشت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ آمریکا تظاهرات حوادث بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۴۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور به ایستگاه پایانی اش نزدیک شده و در حالی که انتظار می رود فدراسیون فوتبال توجه و اهتمام بیشتری به این مهم داشته باشد اما متاسفانه در برنامه بازی ها کم توجهی شده به طوری که بازی تیم های مدعی صعود همزمان برگزار نمی شود. طبق برنامه اعلام شده در هفته بیست و چهارم، بازی حساس و تعیین کننده تیم های شهرداری ماهشهر و ستارگان بهمن با فاصله 30 دقیقه ای بعد از بازی تیم های نیروزی زمینی و شهدا بابلسر برگزار می شود.شاید دلیل ان شرایط اب و هوایی ماهشهر است. به هرحال بهتر بود مسئولان برگزاری مسابقات برای به وجود نیامدن شائبه و برقراری عدالت ساعت تمام بازی ها را در یک زمان اعلام می کردند.

البته شنیده شده که باشگاه نیروی زمینی مراتب اعتراض خود را به فدراسیون فوتبال اعلام خواهد کرد.آن ها ها مدعی شده اند که اگر ساعت بازی در ماهشهر تغییر نمی کند حداقل زمان بازی آن ها با شهدا بابلسر با ساعت بازی شهرداری ماهشهر و ستارگان بهمن همزمان شود.

تیم های نیروی زمینی، ستارگان بهمن و شهرداری ماهشهر در سه هفته پایانی شانس صعود مستقیم به لیگ دسته اول یا حضور در پلی اف را دارند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899744

دیگر خبرها

  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد
  • احسان یاسین از فلسطین خواند
  • چرا رئیس‌جمهور به بازدید از تهران آمد؟
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی
  • استقبال بازار جهانی از محصولات دانش بنیان وطنی
  • اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان