Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@18:27:02 GMT

برخورد تیبا و تریلی سه کشته برجا گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۹۴۹۵۰

برخورد تیبا و تریلی سه کشته برجا گذاشت

جانشین رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ساعت ۵ و ۴۰ دقیقه امروز یک دستگاه تریلی کشنده و یک دستگاه سواری تیبا در کیلومتر ۳۳ محور بیرجند - سربیشه  با یکدیگر برخورد کرد.

سرهنگ محمدباقر توفیقی نیا علت حادثه را انحراف به چاپ خودرو سواری عنوان کرد و گفت: در این حادثه  راننده و ۲ سرنشین سواری در دم جان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی همچنین درباره وضعیت راه ها با توجه به وزش باد و گرد و خاک گفت: وضعیت جاده‌ها آرام بوده و کاهش دید افقی تاکنون گزارش نشده است.

جانشین رئیس پلیس راه خراسان جنوبی به رانندگان توصیه کرد با رعایت نکات ایمنی و سرعت مطمئنه از بروز حوادث جاده‌ای پیشگیری کنند. 

محور بیرجند - سربیشه بخشی از کریدور شرقی کشور است که مشهد را به زاهدان وصل می کند، این محور به طول ۶۵ کیلومتر در حال دوباند شدن است که حدود ۱۴ کیلومتر آن باقی مانده است. 

خراسان ‌جنوبی از نظر وسعت سومین استان و از نظر طول راه‌ها ششمین استان کشور است که دارای بیش از ۱۷ هزار کیلومتر راه است. 

۹۸۹۳*۳۰۲۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راه تصادفات جاده ای تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۴۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش بزرگراه در چین ۱۹ کشته برجا گذاشت (فیلم)



منبع:فارس

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: وقوع طوفان و بارش تگرگ‌های شدید در چین (فیلم) انحراف یک تریلی در جاده پس از پنچر شدن (فیلم) نجات یک زن از غرق شدگی (فیلم)

دیگر خبرها

  • ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس خراسان جنوبی
  • شش مصدوم در برخورد رخ به رخ پژو ۴۰۵ با ساینا در محور چلیچه به جونقان
  • ریزش بزرگراه در چین ۱۹ کشته برجا گذاشت
  • ۶ کیلومتر باند دوم محور نهبندان - زابل زیربار ترافیک رفت
  • توقیف ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • ریزش بزرگراه در چین ۱۹ کشته برجا گذاشت (فیلم)
  • 2 کشته بر اثر برخورد خودروی شوتی با اتوبوس در محور نهبندان-زاهدان 
  • تصادف بامداد امروز در محور نهبندان-زاهدان ۲ کشته بر جای گذاشت
  • خسارت سیل در خراسان جنوبی چند میلیارد تومان بود؟
  • عملیات روسازی و ریل گذاری ۷۰ کیلومتر از پروژه راه آهن خراسان جنوبی