Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر،  محمد رضا بازهوایی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: با افرادی که به صورت غیر قانونی زمین تصرف کردند بشدت برخورد می شود.

وی افزود: برخی افراد به صورت غیر قانونی زمین هایی تصرف کردند که ما با جدیت دنبال این موضوعات هستیم و در این خصوص هیچ خط قرمزی وجود ندارد و کسانی که زمین تصرف کرده اند باید آنها را به بیت المال برگردانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازهوایی بیان کرد: دستگاه های ذیربط باید با قاطعیت این موارد را پیگیری کنند و کسانی که در این راه قصور و یا کوتاهی داشته باشند از لحاظ قانونی قابل پیگرد است.

وی با تاکید بر اینکه بهترین اراضی شهرستان توسط افراد سودجو تصرف شده ، خاطر نشان کرد: در حال حاضر حدود ۵۰ پرونده حقوقی در زمینه زمین خواری تشکیل شده است.

بازهوایی یادآور شد: تاکنون حدود هزار پرونده کیفری تشکیل شده که از این مقدار ۸۵۲ پرونده مختومه شده و حدود هزارو۵۰۰ پرونده حقوقی نیز تشکیل که ۶۱۳ پرونده آن مختومه شده است.

کد خبر 4687929

منبع: مهر

کلیدواژه: زمین خواری دشتی رفع تصرف از اراضی ملی بوشهر قزوین گرگان شیراز روز خبرنگار شهرکرد بیرجند خرم آباد سانحه تصادف آتش سوزی مشهد ایلام مجلس شورای اسلامی استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۶۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،ابراهیم کاویانی با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون تقویم و قیمت گذاری اراضی با حضور مسوولین جهاد کشاورزی و نمایندگان فرمانداری و اقتصاد و دارایی در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد، از بررسی و قیمت گذاری 15 فقره پرونده در این جلسه خبر داد. 

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد افزود: بر اساس ماده 3 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی پس از بحث و بررسی، 15 فقره پرونده تغییر کاربری غیرمجاز به مساحت 4 هزار و 500 مترمربع ارزیابی و قیمت گذاری شد.

 

وی تصریح کرد: این کمیسیون با هدف بررسی دقیق و بازنگری پیرامون نحوه ارزیابی و قیمت گذاری اراضی و واقعی کردن قیمت ها و رعایت حقوق متقابل مردم و دولت و جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • محمودزاده: پرونده چای دبش لاپوشانی شد، در پرونده کاظم صدیقی هم کوتاهی شد /چرا تا قبل از عذرخواهی صدیقی ورودی به پرونده زمین خواری در ازگل نشد؟
  • کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در مازندران | ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد
  • رفع تصرف اراضی ملی در گشت رودخان
  • دست سودجویان از ۱۱ هکتار زمین‌های ملی شاهرود کوتاه شد
  • ماسه‌خواری پرونده همیشه باز در سواحل مازندران
  • برخورد با متصرفان اراضی ملی و ساحلی جدی و قاطع است
  • برداشت گندم از مزارع شهرستان دشتی