Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-07@02:38:00 GMT

دیدار سردار سلیمانی با ظریف چه پیامی داشت؟

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۹۸۰۳۱

دیدار سردار سلیمانی با ظریف چه پیامی داشت؟

خرداد؛ علیرضا رحیمی عضو هیأت رئیسه مجلس در یادداشتی در روزنامه ایران نوشت: حضور ارزشمند سردار سرافراز سلیمانی در دفتر کار دکتر ظریف پس از تحریم ایشان حمایت عملی و کامل سردار سلیمانی از پیشران دیپلماسی کشور بود. این دلگرمی و همدلی خود نشانی از وحدت و همگرایی کامل حضور میدانی و دیپلماسی در مواجهه با امریکا در این عرصه سخت به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 گویا جماعتی در داخل همچنان برای شکست سیاست‌های دولت و نظام در مواجهه با دشمنان در تلاش بی‌حاصل، آب درهاون می‌کوبند و به رغم حمایت‌های علنی رهبری معظم انقلاب از تیم دیپلماسی دولت، ساز مخالفشان همچنان کوک است و بریده از واقعیات بین‌المللی از مرز نقد و انتقاد عبور و به وادی توهین و شماتت افتاده‌اند. غافل از اینکه در عرصه بین‌المللی همه افتخارات ما مدیون همگرایی دو خط حضور میدانی و پیشتازی دیپلماسی است. این مهم از هماهنگی و همدلی کامل فی مابین سردار سلیمانی و دکتر ظریف میسر شده است. اگرچه کج فهمی‌ها و انحرافات جماعتی در عرصه‌های مختلف و حساس بین‌المللی هزینه‌های سنگینی به دوش نظام اسلامی گذاشته و در مواردی که از رهبری هزینه کرده‌اند نیز جفای به رهبری را شاهد بوده‌ایم، اما اقتدار و قدرت دفاعی و دیپلماسی کشور امری نیست که به آسانی تحت‌الشعاع کینه‌توزی‌های داخلی و آتش افروزی‌های خارجی قرار گرفته و متأثر از آن شود.برجام پس از ۲۴ ماه مذاکره پر چالش اولین دستاورد آقای ظریف نبود. چه آنکه قطعنامه ۵۹۸ و تأمین حقوق حداکثری جمهوری اسلامی ایران در مواجهه دیپلماتیک با عراق بخشی دیگر از کارنامه پر افتخار ظریف است. مقایسه میزان حملات مخالفان داخلی ظریف به ایشان با حملات به اسرائیل و نتانیاهو نشانگر غفلت و انحراف آشکار جماعتی در داخل است که در اوج نبرد بین‌المللی کشور از پشت، خنجر به پیشران و قهرمانان عرصه دیپلماسی وارد می‌آورند؛ گاه در قالب گاندو و سریال‌های تلویزیونی و گاه تیتر اول برخی رسانه‌ها که قبل از همه شادی اسرائیل را از چنین حملاتی به تیم دیپلماسی و شخص دکتر ظریف در پی دارد. به مانند برجام که مخالفان داخلی هر روز یک مانع برای دولت در ناکامی برای بهره‌گیری از منافع برجام ایجاد کردند زمینه‌ساز تحریم ظریف توسط امریکا، اهانت‌ها و فضاسازی‌های رسانه‌ای که در مواقعی لباس قانونی از قبیل: سؤال و تهدید به استیضاح به خود می‌گرفت، توسط جماعتی از مخالفان داخلی بود که به روشنی گرای تحریم ظریف را به دشمن مخابره کرد. برچسب ها: علیرضا رحیمی ، سردار سلیمانی ، ظریف

منبع: خرداد

کلیدواژه: علیرضا رحیمی سردار سلیمانی ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۸۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار، غایب رمی‌ها برای یوونتوس؟

اسکای خبر داد سردار آزمون به احتمال زیاد دیدار با یوونتوس را از دست خواهد داد.

به گزارش ایسنا، رم تمریناتش  را برای بازی یک‌شنبه با یوونتوس در ورزشگاه المپیکو رم آغاز کرد. 

جالوروسی‌ها پس از شکست اخیرشان مقابل بایر لورکوزن در دیدار رفت نیمه نهایی لیگ اروپا، به دنبال بازگشت به سری آ و کسب پیروزی برابر یوونتوس خواهند بود.  در دیدار با لورکوزن، سردار آزمون تا دقایق پایانی روی نیمکت رم بود و در دقایق کوتاهی که در زمین حضور داشت نتوانست برای تیمش گلزنی کند.

به گزارش اسکای اسپورت، جانلوکا مانچینی و سردار آزمون آمادگی ۱۰۰ درصدی ندارند و به احتمال زیاد دیدار با یوونتوس را از دست بدهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • نوجوان خوشابی در مسابقات آسیای ازبکستان تاریخ ساز شد
  • فیلم| در آخرین دیدار شهید زاهدی با رهبر معظم انقلاب چه گذشت؟
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • سردار، غایب رمی‌ها در بازی با یوونتوس؟
  • عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز
  • سردار آزمون بازی بزرگ ایتالیا را از دست داد؟
  • سردار آزمون، غایب رمی‌ها برای یوونتوس؟
  • سردار، غایب رمی‌ها برای یوونتوس؟