Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛ خبرگزاری اعماق داعش روز چهارشنبه اعلام کرد که «ابوبکر البغدادی» سرکرده این گروه تروریستی جانشین خود را تعیین کرده است.
به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری اعماق، البغدادی «عبدالله قرداش» را به عنوان جانشین خود تعیین کرده است.
پیش از این برخی رسانه ها گزارش کرده بودند که دو معاون ابوبکر البغدادی با نام های «ایاد العبیدی» و «ایاد الجمیلی» گزینه های اصلی برای جانشینی وی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حدود پنج سالی بود که تصویری از ابوبکر البغدادی منتشر نشده بود و رسانه ها بارها از کشته شدن وی در سوریه و یا عراق خبر داده بودند، اما نهم اردیبهشت ماه سال جاری خلیفه خودخوانده وهابی با انتشار یک فیلم ۱۸ دقیقه ای دوباره بر سر زبان ها افتاد.
در فیلم اخیر ابوبکر البغدادی به همراه ۳ نفر که دو نفر از آنها صورت خود را پوشانده و چهره نفر سوم هم شطرنجی شده، نشان داده می شود که در یک اتاق نسبتا بزرگ قرار دارند که دیوار این اتاق با یک پارچه زخیم پوشانده شده است.
پس از تشکیل گروه تکفیری - تروریستی موسوم به «توحید و جهاد» در عراق به سرکردگی «ابومصعب الزرقاوی» در سال ۲۰۰۴ میلادی و بیعت او با «اسامه بن لادن» سرکرده سابق «القاعده»، این گروه به شاخه سازمان القاعده در عراق تبدیل گردید.
این گروه همچنین با گسترش عملیات خود به یکی از قدرتمندترین گروه های تروریستی در عراق تبدیل شد، تا اینکه الزرقاوی در سال ۲۰۰۶ در اظهاراتی ضبط شده به صورت مصور از تشکیل شورایی موسوم به «شورای مجاهدین» به سرکردگی «عبدالله رشید البغدادی» خبر داد. برچسب ها: ابوبکر بغدادی ، عبدالله قرداش

منبع: خرداد

کلیدواژه: ابوبکر بغدادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۸۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شایعه جدید: جانشین پوچتینو از آلمان می‌آید

به گزارش "ورزش سه"، اوضاع در چلسی باب میل پوچتینو پیش نمی‌رود. با وجود تلاش‌های این مربی آرژانتینی برای بهبود شرایط تیمش، اما همچنان شایعاتی در مورد اخراج او در پایان فصل به گوش می‌رسد.

با در نظر گرفتن این موضوع، نام هانسی فلیک، سرمربی سابق بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان، اکنون به‌عنوان یک نامزد محتمل برای جایگزینی همتای خود در چلسی مطرح شده است.

بر اساس گفته کریستین فالک، خبرنگار آلمانی نشریه بیلد، فلیک دوست دارد در لیگ برتر مربی‌‌گری کند و برای این کار به شش تیم بزرگ این لیگ نیم‌نگاهی دارد. او قبل از سرمربی‌گری تیم ملی آلمان با تاتنهام مذاکراتی داشته است.

گزینه چلسی هم بسیار جالب است، چراکه او پس از اخراج فرانک لمپارد از باشگاه، با آبی‌ها مذاکره کرده و بین او و مارینا گرانوسکایا، مدیر سابق چلسی، تماس تلفنی برقرار شده است اما به این دلیل که او در آن زمان در بایرن مونیخ وضعیت خوبی داشت، تصمیم گرفت این پیشنهاد را قبول نکند.

با این حال در آن زمان هم گزینه چلسی برای او جذاب بود و اکنون هم این علاقه وجود دارد. در سمت دیگر آبی‌ها هم می‌دانند فلیک مایل به هدایت این باشگاه است و انتظار می‌رود در هفته‌های آینده اخبار جدیدی مرتبط با این موضوع به گوش برسد.

دیگر خبرها

  • جانشین دانیال مثل اسماعیلی‌فر نبود
  • سجده شکر، پاسخ ساسان به حاشیه‌سازان(عکس)
  • شایعه جدید: جانشین پوچتینو از آلمان می‌آید
  • نیوزویک: مقاومت اسلامی بحرین، جبهه جدید محور مقاومت در جنگ با اسرائیل
  • حمله بی سابقه از خاک عراق به تل آویو/ نگرانی شدید آمریکایی‌ها درباره وقوع جنگ داخلی/ اعلام تعلیق روابط اقتصادی ترکیه با اسرائیل/ حمله پهپادی گروه مقاومت بحرینی به فلسطین اشغالی
  • ادعای وزیر دفاع ترکیه درباره حضور پ ک ک در داخل مرزهای ایران
  • عکس| ملاقات نکونام با جانشین خطیر و پیشکسوتان استقلال
  • تیم فوتبال امیدهای عراق راهی المپیک شد/ اندونزی در یک قدمی المپیک
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان
  • تاکید بر شناسایی عاملان حمله به شیعیان افغانستان + فیلم