Web Analytics Made Easy - Statcounter

« مصیب رجایی »، خبرنگار خبرگزاری شبستان در هرمزگان از سوی فرمانده نیروی انتظامی این استان تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، سردار « عزیزاله ملکی » در آیین تجلیل از خبرنگاران حوزه پلیس، از « مصیب رجایی »، سرپرست و خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان هرمزگان با اهدا لوح سپاس، قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در بخشی از این لوح تقدیرنامه که به امضا سرتیپ دوم « عزیز اله ملکی »، فرمانده انتظامی استان هرمزگان رسیده، آمده است: 

 

رشد و توسعه فرهنگی جامعه، مستلزم عزم جدی خبرنگاران در آگاهی رساندن به مردم است.

 

خبرنگاران راهیان وادی آگاهی و راویان عشق و آزادی و نیک اندیشان بلند نظر عرصه اطلاع رسانی اند.

 

هفدهم مرداد، روز بزرگ و سترگ خبرنگار که به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی نامگذاری شده است، فرصت مغتنمی است که این روز شکوهمند، روز حق گویی و حق جویی و روز پاسداشت قلم را به همه خبرنگاران و خبرنویسان و روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و آزادگان عرصه اطلاع رسانی و نیز شما خبرنگار صدیق و شریف صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نمایم.

 

بدینوسیله از تلاش های خالصانه و بی دریغ شما در انعکاس اخبار، رویدادها و فعالیت های فرماندهی انتظامی استان و تعامل شایسته جنابعالی با مرکز اطلاع رسانی این فرماندهی در راستای اطلاع رسانی و آگاهسازی اقشار جامعه با هدف کاهش جرائم و معضلات اجتماعی قدردانی می نمایم.

 

از ایزد منان برای شما و همه مجاهدان و تلاشگران این عرصه توفیق و تداوم هدایت و سعادت و سرافرازی و سربلندی تمنا دارم.

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز خبرنگار خبرگزاری شبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد مراسم گرامیداشت روز خبرنگار خبرنگار کانون های مساجد تبریز خراسان جنوبي فرمانده انتظامی هرمزگان روز خبرنگار خبرنگار خبرگزاری شبستان هرمزگان تجلیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۸۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن سه پسر بچه در کانال آب رسانی مرودشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرمانده انتظامی مرودشت گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق شدن سه نفر در کانال آب رسانی اطراف مرودشت، ماموران انتظامی به همراه تیم امداد به محل حادثه اعزام شدند.
فرشید زینلی افزود:: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که سه پسر هشت و ۱۱ ساله در نزدیک کانال مشغول بازی بودند که به دلیل بی احتیاطی به درون آب سقوط کردند.
فرمانده انتظامی مرودشت با بیان اینکه اجساد متوفیان با کمک تیم امدادی از آب خارج شد از خانواده‌ها خواست برای جلوگیری از وقوع چنین حوادثی ، مراقب فرزندان خود باشند.

دیگر خبرها

  • گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • غرق شدن سه پسر بچه در کانال آب رسانی مرودشت
  • چرا در پارک لاله حصار کشیده شده/ شهردار تهران اطلاع‌رسانی درست انجام دهد
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید گمنام در فرماندهی انتظامی تهران
  • کارگران نمونه در گناوه تجلیل شدند
  • سکوت در ماجرای سنگلج جایز نیست!
  • وزارت رفاه: تا هفته آینده، برنامه دولت برای نحوه تداوم طرح کالابرگ اعلام می‌شود
  • خبر مهم وزارت رفاه درباره ادامه طرح کالابرگ / جزئیات برنامه دولت برای تداوم طرح فجرانه
  • تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی در خصوص فضای مجازی
  • دولت بزرگ‌ترین کنش‌گر رسانه‌ای و ارتباطی در کشور است