Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@16:19:41 GMT

خبرنگاران نقاط ضعف و قوت را در کنار هم بیان کنند

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۹۸۷۸۳

خبرنگاران نقاط ضعف و قوت را در کنار هم بیان کنند

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی در مراسم بزرگداشت شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار افزود: خبرنگاران اخبار را در کمال دقت و صحت در اختیار جامعه قرار دهند.

وی با اشاره به رسالت خطیر کار خبرنگاری اظهار داشت: خبرنگاران همواره پشتوانه مردمی خود را حفظ کنند زیرا کسی که در میان مردم پشتوانه و محبوبیت نداشته باشد پایدار نخواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بروجرد بیان کرد: خبرنگاران در انتشار اخبار خود از نظرات کارشناسان استفاده کنند و برای بهتر شدن اوضاع جامعه ارائه راهکارهای خوب را به مسئولان نشان دهند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به شهادت شهید صارمی اضافه کرد: شهادت در راه خداوند هموراه آرزوی اولیای الهی بوده و است.

وی اظهار داشت: ملت ایران عظمت و اقتدار خود در جهان را از شهدا گرفته اند و باید قدر شهید و شهادت در جامعه اسلامی ایران دانسته شود.

وی بیان کرد: مادران و پدران شهدا افتخار ملت ایران هستند زیرا توانسته اند فرزندانی تربیت کنند که در راه ولایت و امامت و انقلاب بزرگترن سرمایه خود را فدا کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا در مراسم بزرگداشت سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار از خبرنگاران فعال رسانه های مختلف شهرستان بروجرد تجلیل به عمل آمد.

۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری ایرنا در افغانستان به عنوان روز خبرنگار در تقوم کشورمان به ثبت رسیده است.

۷۱۹۰ /۷۲۷۳

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف اسلامی ایران امام جمعه انقلاب جهان ملت ایران قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۸۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدفین پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در کرمان

همزمان با سالروز شهادت رئیس مکتب تشیع امام جعفر صادق علیه السلام، پیکر مطهر این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در کرمان تشییع و تدفین شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، عصر امروز، همزمان با سالروز شهادت رئیس مکتب تشیع امام جعفر صادق علیه السلام، با حضور پر شور مردم ولایتمدار و شهیدپرور پایتخت مقاومت اسلامی، پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در منطقه سیمک کوهپایه کرمان و رفسنجان تشییع و تدفین شدند.

لازم به ذکر است پیکر مطهر یکی از این شهدا در منطقه سیمک کوهپایه تشییع و تدفین شد؛ این شهید بزرگوار 19 ساله بوده که در عملیات خیبر به شهادت رسیده است و شهید دیگری که امروز پیکر مطهر آن در رفسنجان آرام گرفت، 24 ساله‌ بوده که عملیات بدر به شهادت رسیده است.

استقبال از 2 شهید گمنام در فرودگاه کرمان

شهید گمنامی که امروز مهمان مردم رفسنجان و کاروان صادقیه مردم خطه نوق بود پس از طواف بر گرد حرم امامزاده سیدجلال‌الدین اشرف، از میدان شهید سلیمانی تا میدان حضرت ابراهیم تشییع و در آرامگاه ابدی‌اش حسینیه نخل تدفین شد.

به گزارش تسنیم پیکر مطهر این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس عصر پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت با استقبال پرشور مردم وارد فرودگاه کرمان شدند.

انتهای پیام/511/

 

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • شهادت نوزاد نجات یافته از شکم مادر شهید + فیلم
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • تدفین پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در کرمان
  • ایران زمین فرزندان خود را به آغوش گرفت
  • شهادت مرزبان دوم در بانه / مرزبانانی که چند روز قبل مجروح شده بود، به شهادت رسید
  • یک مرزبانان در بانه به شهادت رسید
  • یک مرزبان در این شهر به شهادت رسید/ عکس
  • شهادت دومین مرزبان هنگ مرزی بانه
  • تشییع دو شهید گمنام دفاع مقدس در مسجد مقدس جمکران