Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@11:54:38 GMT

جنایت ۲۷ ساله گریبان قاتل را گرفت

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۹۸۷۹۴

جنایت ۲۷ ساله گریبان قاتل را گرفت

سرهنگ علی کریمی روز پنجشنبه به خبرنگاران اظهارداشت: ۲۷ سال قبل در جریان یک نزاع و درگیری در سبزوار، مردی میانسال با ضربات چاقو از پای درآمد و قاتل نیز پس از جنایت، متواری شد که تلاش پلیس برای دستگیری وی ادامه داشت.

وی بیان کرد: در جریان این تحقیقات و بررسی ها، گزارشی مبنی بر حضور مشکوک مردی در یک دامداری در اطراف شاهرود به پلیس مخابره شد و از سوی دیگر ماموران پلیس آگاهی سبزوار نیز که پیگیر پرونده قتل بودند، اطلاعاتی مبنی بر حضور قاتل در شهرستان شاهرود دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با همکاری ماموران کلانتری پیگیری ویژه موضوع را در دستور کار قرار دادند، ادامه داد: پس از ۲۴ ساعت تعقیب و مراقبت های نامحسوس، محل اختفای متهم در یک دامداری در روستاهای حاشیه ای این شهر شناسایی شد.

وی با اشاره به هماهنگی لازم با مرجع قضائی، تصریح کرد: عملیات دستگیری متهم آغاز و قاتل فراری توسط پلیس بازداشت شد و تحت بازجویی قرار گرفت.

کریمی با اشاره به اینکه متهم در ابتدا منکر هر گونه جرم و جنایتی بود، خاطرنشان کرد: متهم، گواهی فوت جعلی که به نام قاتل صادر شده بود را نیز ارائه داد.

وی ابرازداشت: این حربه هم به کار متهم نیامد و با بررسی های فنی مشخص شد متهم ۴۷ ساله، همان قاتل فراری است که با هویتی جعلی در دامداری مشغول به کار بوده است.

کریمی با اشاره به اعتراف صریح متهم، افزود: قاتل فراری در سال ۱۳۷۱ به دلیل اختلاف با مقتول بر سر یک تصادف، در یک نزاع با چند ضربه چاقو مرتکب قتل شد و سال های درازی است که با هویت های جعلی در استان های مختلف کشور زندگی می کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود یادآور شد: متهم پس از تکمیل پرونده و هماهنگی با مرجع قضائی برای سیر مراحل قانونی به ماموران پلیس آگاهی شهرستان سبزوار تحویل داده شد.

۹۸۹۱/۶۱۰۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان پلیس آگاهی ناجا پلیس انتظامی دستگیری عامل تیراندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۸۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد گفت: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان قاتل فراری که در یکی از روستاهای این شهرستان اقدام به قتل کرده بود، در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد.

سرهنگ یوسف اشرفی افزود: همزمان با دریافت گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره قتل با سلاح سرد در روستای کلیجه این شهرستان، مأموران نیروی انتظامی و پلیس آگاهی در محل حاضر و اقدام به بررسی محل جرم و وقوع قتل کردند و مراتب به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ اشرفی اظهار کرد: با تلاش مأموران انتظامی و با هوشیاری کارآگاهان پلیس، قاتل در نزدیکی محل وقوع قتل و در کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد، با بیان اینکه تحقیقات انتظامی و قضایی در این ارتباط ادامه دارد، گفت: طبق بررسی های انجام شده توسط کارشناسان نیروی انتظامی، اختلافات شخصی عامل اصلی این حادثه بوده است.

وی افزود: مقتول ۳۹ ساله و با هویت معلوم توسط قاتل در لحظه برگشت از مزرعه به قتل رسیده است.

سرهنگ اشرفی، با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با هرگونه بی‌نظمی و اخلال در امنیت و آرامش شهروندان مقابله می کند، افزود: امنیت خط قرمز پلیس است و نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت با کسی تعارف ندارد.

 

 

دیگر خبرها

  • قتل فجیع در خانه مجردی با ادعای مسائل اخلاقی و زشت!
  • مهمترین اخبار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز دوشنبه
  • کلاهبردار ۶۰ هزار دلاری در مترو تهران به دام افتاد
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش | حمله قاتل با اسید به پلیس
  • پسر پرخاشگر مادر را کشت و جسدش را سوزاند
  • دستگیری پسر جوانی که مادر خود را به آتش کشید + جزئیات
  • دستگیری عامل قتل زن و مرد میان‌سال در قیامدشت
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت