Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@13:52:05 GMT

تعداد ورزشکاران استان اصفهان ۱۰ درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۹۹۹۱۰

تعداد ورزشکاران استان اصفهان ۱۰ درصد افزایش یافت

مهدی محمدی روز شنبه در حاشیه برنامه تجلیل از خبرنگاران و عکاسان ورزشی در گفت گو با خبرنگار ایرنا افزود: سال قبل آمار بیمه ای ما افزایش یافت و به رشد ورزشکاران سازمان یافته استان منجر شد.

وی افزود: در این راستا تعداد ورزشکاران استان ۱۰ درصد افزایش پیدا کرد بطوریکه آمار ما در سال گذشته زیر ۳۰۰ هزار نفر بود که در حال حاضر به بیش از ۳۱۱  هزار نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: این تعداد عضو کمیته خدمات درمانی و  بیمه ورزشی شده اند.

محمدی همچنین با اشاره به کاهش تعداد آسیب های ورزشی استان گفت: روند ورزش به سمت اصولی شدن است و سال گذشته بیش از یکهزار و ۲۰۰ پرونده آسیب دیدگی داشتیم که نسبت به سال های پیش از آن، موید روندی نزولی است.

وی با بیان اینکه ورزش به سمت علمی تر شدن پیش  می رود، اظهار داشت: سال گذشته کلینیک فیزیوتراپی هیات پزشکی ورزشی استان نوسازی و تجهیز شد و بر همین اساس به همه دارندگان کارت بیمه ورزشی تسهیلات ویژه ارائه می دهیم.

دبیر هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان همچنین با بیان اینکه مدیریت آکادمی علوم ورزشی لوافان با هیات پزشکی ورزشی است، گفت: مباحث آمورزشی هیات در این آکادمی صورت می گیرد که با تجهیزات آن، در ماه آتی به نخستین و بزرگترین مرکز حرکات اصلاحی کشور تبدیل خواهد شد.

محمدی با بیان اینک شعار هیات پزشکی حمایت از ورزش همگانی و اشاعه آن است، افزود: قدم بعدی ما این است که همه تیم های حرفه ای از تیم های فوتبال گرفته تا غیره، تست های پزشکی کامل خود را در این مکان انجام دهند و کسانی هم که مصدومیت پیدا می کنند بسرعت به ورزش خود بازگردند.

در پایان این مراسم از خبرنگاران ورزشی استان اصفهان قدردانی و تجلیل شد.

هیأت پزشکی ورزشی، تشکیلاتی است که به منظور فراهم کردن زمینه ارائه خدمات پزشکی ورزشی و ارتقاء سطح سلامت جامعه ورزش و بر اساس اصول پیش بینی شده در اهداف فدراسیون و سازمان تبیت بدنی ایجاد شده است.

  این هیأت، نماینده و جانشین فدراسیون پزشکی ورزشی جمهوری اسلامی در استان هاست که برنامه های مرتبط در سطح استان را با هماهنگی اداره کل تربیت بدنی و با رعایت کامل قوانین و مقررات مربوطه اجراء و بر آنها نظارت می کند.

نخستین هیأت پزشکی ورزشی اصفهان، فعالیت خود را از سال ۱۳۶۵ آغاز کرد.

۶۰۲۷/۸۱۱۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علوم پزشکی اصفهان ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۹۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،سرپرست معاونت آموزش، تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه گفت: نظر به موافقت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با تاسیس ۲ رشته پرستاری داخلی-جراحی و پرستاری سلامت جامعه در مقطع کارشناسی ارشد در این دانشگاه، شمار رشته‌های علوم پزشکی تربت‌حیدریه به ۱۸ رشته افزایش یافت.

دکتر حسن اژدری زرمهری افزود: بعد از بازدید میدانی ارزیابان وزارت بهداشت که بهمن ماه پارسال انجام شد و با توجه به نیاز روزافزون نظام سلامت کشور به پرستاران متخصص در زمینه داخلی-جراحی و سلامت جامعه و همچنین ظرفیت‌های موجود در این دانشگاه علوم پزشکی، شورای آموزش علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی با این درخواست موافقت کرد.

وی گفت: هم اکنون دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه دارای ۹۳ عضو هیات علمی و نزدیک به هزار دانشجو با ترکیب ۵۶ درصد زنان و ۴۴ درصد مردان است.

زرمهری افزود: اکنون این دانشگاه دارای رشته‌های پرستاری، هوش‌بری، مامایی، اتاق عمل، فناوری اطلاعات سلامت، علوم آزمایشگاهی، بهداشت محیط، پرتوشناسی، فوریت‌های پزشکی، بهداشت عمومی، بهداشت حرفه‌ای، زیست فناوری، فیزیولوژی پزشکی، بیوشیمی بالینی، یادگیری الکترونیکی، ۲ مجوز دکترای پژوهشی و نیز دکترای پزشکی در چهار مقطع کاردانی، کارشناسی (پیوسته و ناپیوسته)، کارشناسی‌ارشد و دکترای تخصصی و در چهار دانشکده است.

دیگر خبرها

  • افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • گران شدن ورزش به معنای تحمیل هزینه های بیشتر درمانی در آینده است
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
  • ورزش باعث افزایش قد می‌شود؟
  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد