Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@20:15:48 GMT

۹۶۱ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در کرمان پرداخت شد

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۹۹۹۴۸

۹۶۱ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در کرمان پرداخت شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدجواد فدایی صبح پنجشنبه در کنفرانس خبری به مناسبت روز خبرنگار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار و تبریک به اصحاب رسانه بیان داشت: نقشی که خبرنگاران در توسعه جامعه دارند بسیار مهم است.

وی افزود: خبرنگاران دیده‌بانان و ناظران جامعه هستند که مانند نورافکن‌هایی جامعه را روشن می‌کنند و اجازه خطا و نارسایی نمی‌دهند و به شفافیت کمک می‌کنند همچنین باعث می‌شوند تخلف و سوءاستفاده‌ها کمتر شود که این به بهبود کارها کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمان به گردش آزاد اطلاعات اشاره کرد و گفت: دسترسی آزاد به اطلاعات حق مردم است که خبرنگاران زمینه آن را فراهم می‌کنند.

فدایی گفت: کار خبرنگاران باعث ایجاد عدالت اجتماعی می‌شود وقتی که مردم از طریق خبرنگاران از امکانات و برنامه‌های دولت باخبر می‌شوند می‌توانند عادلانه از آن استفاده کنند این گستردگی و عدالت به صورت مساوی تقسیم می‌شود.

وی یادآور شد: خبرنگاران باعث نشر امید در جامعه می‌شوند خصوصا در جاهایی که مشارکت در طرح‌های اقتصادی و همکاری مردم را نیاز دارد  و این نشان می‌دهد که خبرنگار چه نقش مهمی در توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور دارند.

فدایی یادآور شد: از خرداد ۹۷ حدودشش ماه سرپرستی استانداری کرمان را بر عهده داشتم  و طبیعتا کسی که سرپرستی را بر عهده دارد نمی‌تواند تعهدی بدهد بنابرابن تعهدی در آن دوران نبود تا برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت تعیین شود لذا با برنامه‌هایی به حفظ وضع موجود پرداختم.

فدایی به اقدامات خود از زمانی که به سمت استانداری کرمان منصوب شده پرداخت و گفت: اشتغال از مهمترین موضوعاتی است که نه تنها در استان و کشور بلکه حتی کشورهای دیگر نیز با آن درگیر هستند. لذا باید تلاش کنیم و در راستای کاهش نرخ بیکاری گام برداریم.

استاندار کرمان یادآور شد: سال قبل طبق تحقیقات انجام کرفته ۱ ۲۴ درصد هدف گذاری در ایجاد اشتغال برای ۴۱ هزار و ۷۰۰ مورد محقق شده همچنین در اشتغال خرد و خانگی ۱۱ هزار و ۲۹۱ فقره تسهیلات با نرخ ۴ درصد به مبلغ ۱۵۶ میلیارد تومان پرداخت شده است.

فدایی تصریح کرد: غیر از اشتغال مستقیم و غیرمستقیم در اشتغال روستاها که مهمتر است ۱.۵ میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی تخصیص داده شده که در استان طی سال گذشته دو هزار و ۵۴ فقره تسهیلات اشتغال روستایی داشتیم و پنج هزار و ۳۰۰ شغل نیز از این محل ایجاد شده که رتبه هفتم را در بین استان‌ها داشتیم.

وی بیان داشت: برای ۶۰ طرح نیمه فعال استان کرمان ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات در سال قبل پرداخت شده و ۹۶۱ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید نیز پرداخت شده که در أین خصوص رتبه پنجم را کسب کردیم.

کد خبر 4688158

منبع: مهر

کلیدواژه: خبرنگاران نشست خبری بوشهر قزوین روز خبرنگار شیراز گرگان شهرکرد خرم آباد بیرجند سانحه تصادف آتش سوزی مشهد مجلس شورای اسلامی ایلام استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۹۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  طرح ملی مسکن یکی از طرح هایی است که دولت با راه اندازی آن سعی در کمک به افراد کم درآمد جامعه برای خانه دار شدن دارد.

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

سلام از تسهیلات مسکن ملی و تسهیلات مسکن بافت فرسوده و ودیعه مسکن بافت فرسوده خبری نیست. سامانه شرکت بازآفرینی شهری هیچ اقدامی نمی‌کند اصلا پاسخگو نیستن .ممنون میشم پیگیری بفرمایید.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان
  • تعهد اشتغال برای هزار و ۵۵۸ نفر در سمیرم
  • بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید
  • ضرورت تعامل دولت و مجلس برای رونق تولید و اشتغال
  • رفتارهای متناقض در زمینه عرضه زمین و پرداخت وام ساخت مسکن، مردم را سردرگم کرده است
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان پرداخت شد