Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-07@02:53:20 GMT

آتش نشانی: حبس 3 نفر در ریزش ساختمانی در تهران

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۰۱۳۱۴

جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۱۶ و ۵۸ دقیقه ظهر امروز یک مورد حادثه آوار در یک ساختمان در حال تخریب به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد که بلافاصله در پی آن سه ایستگاه به همراه جرثقیل خودرو پشتیبانی به محل اعزام شدند. عوامل شهرداری، ستاد بحران و هلال احمر نیز در محل حادثه حضور پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه محل حادثه یک ساختمان سه طبقه قدیمی و در حال تخریب بود، گفت: اطلاعات اولیه حاکی از آن است که کارگران در بخش جنوب شرقی این ساختمان سه طبقه در حال کار بودند که یکباره این بخش تخریب و کارگران زیر آوار محبوس می‌شود. در لحظات اولیه حضور آتش‌نشانان در محل حادثه یکی از کارگران از زیر آوار خارج شد. وی در اظهارات خود مدعی شد که سه نفر دیگر نیز زیر آوار ناشی از تخریب این ساختمان هستند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران حجم آوار ناشی از ریزش این ساختمان قدیمی بسیار زیاد است و با توجه به سست بودن بنا آتش‌نشانان با احتیاط کامل در حال انجام آواربرداری هستند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۱۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهری عجیب با شهروندانی در یک ساختمان! (+عکس)

شهری در آلاسکا وجود دارد که ۲۱۷ نفر از ساکنان آن در یک مجتمع آپارتمانی چند طبقه زندگی می‌کنند.

به گزارش خبرآنلاین، این مجتمع آپارتمانی که متشکل از ۳ برج ۱۴ طبقه‌ای است فروشگاه، اداره پلیس، کلیسا، بیمارستان و مدرسه دارد و هیچ‌کس مجبور نیست برای کاری بیرون برود. این برج‌ها با تونل‌های زیرزمینی به هم متصل می‌شوند که ساعت ۱۰ شب تا ۵ صبح بسته می‌شوند و هیچ‌کس در این فاصله زمانی نمی‌تواند وارد این شهر ساختمانی شده یا خارج شود.

در این ساختمان مکانی هم برای پذیرایی از مهمانان خارجی دارد. همه مردم این شهر یکدیگر را می‌شناسند و به‌سرعت غریبه‌ها را شناسایی می‌کنند.

البته حدود ۵درصد از جمعیت این شهر در ساختمانی دیگر به نام «مانور»، که کوچکتر از برج‌های بگیچ است، زندگی می‌کنند.

برج مانور

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جزییات حادثه حریق در خیابان لاله‌زار تهران
  • شهری عجیب با شهروندانی در یک ساختمان! (+عکس)
  • مهار حریق در ساختمان ۴ طبقه شهرک پردیسان
  • آتش سوزی مجتمع مسکونی در منطقه پردیسان قم
  • تخریب کامل ۱۲۰ ساختمان در حادثه آتش سوزی شفت
  • سکوت در ماجرای سنگلج جایز نیست!
  • نجات مصدومان حادثه واژگونی خودرو و ریزش بنزین در رشت
  • ریزش یک ساختمان مسکونی در اهواز
  • ریزش ساختمان مسکونی در اهواز در پی گودبرداری غیراصولی
  • کاهش تعداد ساختمان‌های فرسوده پایتخت