Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد طالبی معاون فرهنگی وامور جوانان ورزش وجوانان استان یزد در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: نخستین خانه عقد ویژه زوج‌های جوان یزدی به همت ورزش وجوانان استان وفعالان وخیرین ازدواج در استان با حضور مدیرکل دفتر برنامه ریزی وتوسعه اجتماعی وزارت ورزش وجوانان کشور وجمعی از مسئولین استان افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه به خدمات رایگان این خانه عقد به زوج‌ها اشاره کرد وافزود: ورودی وثبت عقد زوج‌های یزدی در این خانه عقد به صورت تمام رایگان انجام می‌شود.

طالبی هدف از افتتاح این خانه عقد را ترویج وتشویق ازدواج در بین جوانان بیان کرد و گفت: این امر در راستای فرهنگ سازی ازدواج آسان وتشویق جوانان به امر مقدس ازدواج در بین جوانان که امروزه دغدغه این قشر محسوب می‌شود با همکاری ورزش وجوانان استان و فعالان وخیرین ازدواج استان در هفته ازدواج محقق شد.

او افزود: زوج‌های جوان می‌توانند برای نوبت گیری با شماره تماس ۳۶۲۸۱۲۱۲ برای رزرو سالن تماس بگیرند.

انتهای پیام/ف

نخستین خانه عقد رایگان ویژه زوج‌های جوان یزدی افتتاح شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ازدواج و طلاق وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۲۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور

حجت‌الاسلام مهدی متقی‌فر گفت: پارسال ۹۰۶ هزار و ۹۶۸ نفر متقاضی دریافت تسهیلات ازدواج بودند که از این تعداد ۸۶ درصد تسهیلات خود را دریافت کردند و ۱۴ درصد باقیمانده در نوبت دریافت هستند.

او افزود: سال گذشته ۱۶۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج از سوی بانک‌های عامل به متقاضیان پرداخت شد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوان اظهار امیدواری کرد با تدبیر بانک مرکزی، امسال شاهد ایجاد صف‌های طولانی برای دریافت وام ازدواج در کشور نباشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • رئیس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • وزیر ورزش و جوانان مهمان ویژه فینال فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • فاصله ازدواج و فرزندآوری به ۳ سال رسیده است
  • ارائه بیش از ۱۰۰ خدمت رایگان برای بارداری سالم
  • بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند