Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@01:09:53 GMT

سرخپوشان جوان در پرسپولیس می‌مانند

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۰۲۸۵۳

سرخپوشان جوان در پرسپولیس می‌مانند

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احمدرضا احمدوند، هافبک تیم ملی فوتبال امید ایران در نقل و انتقالات تابستانی با نظر مدیران باشگاه پرسپولیس از تیم فوتبال استقلال تهران به جمع سرخ پوشان پایتخت پیوست تا ادامه دوران بازیگری اش را در تیم قهرمان سه فصل اخیر لیگ برتر و قهرمان دوره قبلی جام حذفی پیگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود عصر امروز (پنج شنبه) یکی از رسانه‌ها خبری منتشر کرد مبنی بر اینکه احمدرضا احمدوند و مهدی عبدی (آقای گل فصل پیش لیگ امید‌های تهران) که مانند او به تازگی با پرسپولیس قرارداد بسته با نظر گابریل کالدرون در فهرست مازاد این باشگاه قرار گرفته است و سرمربی آرژانتینی اعتقاد دارد این بازیکنان جوان باید در تیمی حصور یابند که شانس بیشتری برای بازی کردن داشته باشند.

مهدی عبدی در جریان دیدار تدارکاتی امروز پرسپولیس مقابل نساجی که با تساوی ۲ - ۲ به اتمام رسید، گل اول تیمش را به ثمر رساند تا شائبه‌ها درباره مردود شدن عملکرد او از بین برود.

همچنین احمدرضا احمدوند هم با منتشر کردن یک استوری خبر قرار گرفتن در فهرست مازاد پرسپولیس را تکذیب کرد و آن را اقدام شایعه سازان و هواداران تیم رقیب عنوان کرد.

بیشتر بخوانید:

آنالیزور سابق تیم ملی فوتبال از حضور در پرسپولیس انصراف داد

پرسپولیسی‌ها به دنبال رفع محرومیت هواداران سرخ

مشکلات مالی پرسپولیس برای توافق با خارجی‌ها/ ۸۰۰ هزار دلار هزینه بازیکن برزیلی

انتهای پیام/

آخرین اخبار از نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ برتر فوتبال نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۲۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل غیبت سعید صادقی برابر آلومینیوم

به گزارش “ورزش سه”، پرسپوليس در مرحله یک هشتم جام حذفی برابر آلومینیوم در اراک مصاف خواهد داد.

در این بازی سرخپوشان علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه و سعید صادقی را در اختیار نخواهند داشت. هافبک تکنیکی پرسپوليس پیش از اعزام این تیم به اراک، به دلیل سرماخوردگی از سفر بازماند.

سعید صادقی به دلیل ابتلا به ویروس شدید سرماخوردگی و تب و لرز، از اردوی سرخپوشان خارج شد تا سومین غایب تیمش در این بازی حساس لقب گیرد.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس بعد از هفت سال ۴ تایی شد!
  • حذف پرسپولیس از جام حذفی فوتبال ایران
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۲ پرسپولیس
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۱ پرسپولیس
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۰ پرسپولیس
  • اعلام ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم
  • استوری احمدرضا عابدزاده برای قهرمانش
  • دلیل غیبت سعید صادقی برابر آلومینیوم
  • حمایت مردان آهنین از آلومینیوم مقابل پرسپولیس
  • (عکس) استوری خاص احمدرضا عابدزاده برای قهرمانش