Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@23:58:08 GMT

ابهام در ادامه تلاش بایرن برای جذب لروی سانه

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۰۴۱۸۹

ابهام در ادامه تلاش بایرن برای جذب لروی سانه

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، از اظهارنظر درباره انتقال لروی سانه که اخیراً مصدوم شده، به این باشگاه خودداری کرد.

به گزارش "ورزش سه"، حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ در گفتگو با خبرنگاران برای لروی سانه، ستاره آلمانی منچسترسیتی که اخیراً مصدوم شده و باید از ناحیه زانو تحت عمل جراحی قرار بگیرد آرزو کرد که هر چه زودتر سلامتش را بدست بیاورد ولی حمیدزیچ وقتی با سوالات خبرنگاران در این باره مواجه شد که آیا این موضوع روی تلاش بایرن برای جذب سانه تاثیر خواهد گذاشت یا نه سکوت در پیش گرفته و از اظهارنظر خودداری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دیروز اعلام شد که سانه که در جریان دیدار کامیونتی شیلد بین لیورپول و سیتی مصدوم شده، از ناحیه رباط صلیبی زانوی پای راست مشکل شدیدی پیدا کرده و باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد. در طول پنجره نقل و انتقالات تابستانی بایرن تلاش زیادی برای جذب سانه انجام داد ولی منچسترسیتی تا این لحظه با این انتقال موافقت نکرده است.

 

 

اینکه آیا بایرن با شرایط جدید حاضر است همچنان برای جذب سانه تلاش کند یا نه معلوم نیست و مدیر ورزشی این باشگاه، حمیدزیچ هم می‌گوید فعلا زمان مناسبی برای صحبت کردن در این باره نیست.

 

حمیدزیچ به خبرنگاران گفت:" همینطور که می‌دانید او بازیکن منچسترسیتی است و ما راجع به بازیکنانی که با باشگاه‌های دیگر قرارداد دارند صحبت نمی‌کنیم. من از اینکه لروی در بازی مقابل لیورپول به شدت مجروح شده واقعا ناراحتم و برایش آرزوی سلامتی و بهبود می‌کنم".

 

مدیر ورزشی بایرن در ادامه در پاسخ به سوالهای متعدد خبرنگاران درباره ادامه تلاش بایرن برای جذب سانه گفت:" امیدوارم همه این را درک کنید که ما در این باره اظهارنظر نخواهیم کرد".

 

منچستر سیتی بایرن مونیخ لروی سانه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر سیتی بایرن مونیخ لروی سانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۴۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون بارسا: به غیر از ژاوی به مربی دیگری فکر نکردیم

به گزارش "ورزش سه"، رافا یوسته، معاون ورزشی باشگاه بارسلونا، در گفتگو با میکروفون دازن، پیش از بازی با والنسیا در مورد تصمیم ژاوی برای ادامه همکاری با بارسا صحبت کرد.

یوسته درمورد تصمیم ژاوی گفت: "تیم بعد از شنیدن این خبر خیلی خوب کار می‌کند. این چیزی بود که رختکن و باشگاه نیاز داشتند، یعنی ثبات.

ژاوی حتی به خوان لاپورت گفت که شور و شوق زیادی دارد، تا آخر روی جوانان حساب می‌کند و اشتیاق به تیم برگشته است. ژاوی گفت ما با پروژه‌ای روبرو هستیم و باید آن را محقق کنیم."

او تایید کرد که هرگز جدایی ژاوی را باور نکرده بود: "وقتی ژاوی به ما گفت که می‌رود هرگز این تصمیم را باور نکردم؛ با خودم گفتم این مرد قرار نیست برود، چون او بارسا را دوست دارد و این بخشی از زندگی اوست.

ما هرگز به مربی دیگری فکر نکردیم. مهم‌تر از همه این است که بازیکنان می‌خواهند به این پروژه ادامه دهند، به خصوص جوانان، و ژاوی همچنین از حمایت هیئت مدیره و مدیریت ورزشی باشگاه برخوردار است."

دیگر خبرها

  • بایرن ۲ رئال ۲ : نه، مادرید نمی‌بازد! / طبق میل کارلتو
  • (ویدئو) گل اول بایرن مونیخ به رئال مادرید توسط سانه در دقیقه ۵۴
  • گل لروی سانه به رئال مادرید (بایرن مونیخ 1-1 رئال مادرید)
  • گزارش زنده: بایرن مونیخ ۰-۰ رئال مادرید
  • شروع مذاکرات بایرن مونیخ و لروی سانه؛ پیش ما بمان!
  • گزارش تصویری | تجلیل مدیر کل صدا و سیما از مقام کارگران
  • ترکیب احتمالی بایرن: آماده انتقام در جهنم مونیخ
  • معاون بارسا: به غیر از ژاوی به مربی دیگری فکر نکردیم
  • تنش مدیریتی: جنگ روانی دشمنان بارسا یا واقعیت
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی