Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@13:07:50 GMT

قبوض کاغذی برق از هفدهم مرداد ماه امسال حذف می شوند

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۰۴۵۹۴

قبوض کاغذی برق از هفدهم مرداد ماه امسال حذف می شوند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گفت: در فاز اول، اطلاع رسانی و آگاه سازی برای طرح ملی قبض سبز جهت حذف قبوض کاغذی در راستای تحقق دولت الکترونیک و حفظ محیط زیست انجام شده و در مرحله دوم برداشت اطلاعات شماره تلفن همراه مشترکان عملیاتی شده است.

سید محمد موسوی زاده اظهار داشت: پس از جمع آوری شماره تلفن همراه مشترکان و راستی آزمائی با شماره پرونده اشتراک های برق ، پیامک تأییدیه برای مشترکین ارسال گردیده و از روز پنج شنبه هفدهم مرداد ماه سال 98، صورت حساب ها به صورت پیامکی و الکترونیکی صادر خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با اجرای طرح حذف قبوض کاغذی برق در استان ، در حال حاضر برای 360 هزار اشتراک برق عادی اعم از خانگی ، تجاری، کشاورزی و صنعتی پیامک ارسال می شود.

موسوی زاده خاطرنشان کرد: در پیامک ارسالی به تلفن همراه مشترکان برق ، اطلاعاتی شامل؛ بهای برق مصرفی، شناسه قبض، شناسه پرداخت، مهلت پرداخت ، نام مشترک و در صورتی که بدهی قبلی داشته باشد اعلام می گردد.

وی اضافه کرد: قابلیت رؤیت قبض برق مصرفی در وب سایت شرکت توزیع برق استان سمنان فراهم شده و هر مشترک می تواند با درج شناسه قبض، اطلاعات صورت حساب خود را مشاهده نماید.

وی همچنین افزود: در صورتی که مشترکی تا کنون موفق نشده اطلاعات تلفن همراه خود را ارائه نماید، می بایست کد دستوری# شناسه قبض P را به سرشماره 2000121121 پیامک کرده و یا با تلفن خدمات مشترکین شهرستان مربوطه تماس حاصل نموده و اطلاعات لازم را اعلام نماید.

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف برق تلفن تلفن همراه دولت الکترونیک شماره تلفن قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۴۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز‌های کاغذی باید شناسه یکتا بگیرند

                                                                              به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ رشنوادی اظهار داشت: دارندگان مجوز‌های کاغذی تا ۲۵ اردیبهشت فرصت دارند از طریق درگاه ملی مجوز‌ها، مجوز‌های کاغذی خود را تبدیل به شناسه یکتا کنند.   وی افزود: دارندگان مجوز‌های کاغذی با استفاده از کد ملی صنفی یا شماره همراهی که به نام آن واحد صنفی درج شده می‌توانند به راحتی شناسه یکتا بگیرند.   مدیر کل امور اقتصاد و دارای استان ایلام اضافه کرد: فعالان اقتصادی اگر در مهلت باقی مانده شناسه یکتا دریافت نکنند از دریافت خدمات دولتی شامل تسهیلات بانکی به تدریج محروم خواهند شد.   بر اساس قانون همه دارندگان مجوز‌های کاغذی باید مجوز‌های خود را تبدیل به شناسه یکتا کنند.    

دیگر خبرها

  • هزینه قبوض تلفن ثابت در سال 1403
  • ارتقای سایت تلفن همراه روستای مزرعه میر‌ها شهرستان اردکان
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد پیامک/ نخستین متن پیامکی تبریک کریسمس بود
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد پیامک/ اولین متن پیامکی تبریک کریسمس بود
  • مجوز‌های کاغذی باید شناسه یکتا بگیرند
  • محرومیت از خدمات دولتی در صورت عدم دریافت شناسه یکتا
  • بیش‌از ۲۷ میلیون مکالمه رومینگ ملی
  • بزرگترین باند قاچاق موبایل در یزد متلاشی شد
  • تبدیل ۴۶۸ هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا
  • رتبه دهم آذربایجان شرقی در تبدیل مجوز‌های کاغذی