Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،  بر اساس نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی، وزش باد طی پنج روز آینده همچنان پدیده جوی غالب در سطح استان می‌باشد که خصوصا در مناطق جنوبی و شرقی استان و نیز در شهرستان سبزوار گاهی وزش باد شدید توأم با گردوخاک با احتمال بروز خسارت و کاهش میدان دید و کیفیت هوا پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  ضمن اینکه طی این مدت برای نیمه شمالی گاهی رشدو افزایش ابر و از عصر یکشنبه و طی روز دوشنبه در پاره‌ای نقاط این ناحیه رگبار پراکنده باران دور از انتظار نمی‌باشد.   از لحاظ دمایی روند کاهش دمای هوا تا صبح روز شنبه در استان ادامه داشته، اما بطور موقت بیشینه دما در روز‌های شنبه و یکشنبه هفته آتی در غالب نقاط افزایش می‌یابد.   طی ۲۴ ساعت گذشته قوچان با کمینه دمای ۱۷ درجه سلسیوس خنک‎ترین و داورزن با بیشینه دمای ۴۵ درجه سلسیوس گرم‎ترین شهر‌های استان خراسان رضوی بوده‌اند.   طی این مدت حداقل و حداکثر دمای مشهد مقدس بین ۲۴ تا ۳۸ درجه سلسیوس در نوسان بوده است. همچنین بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان‎‎ سرخس با سرعت ۷۹ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.   انتهای پیام//ج.ر   پیش بینی وضعیت آب و هوای خراسان رضوی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب و هوای خراسان رضوی هواشناسی خراسان رضوی وزش باد شدید بارش باران خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۴۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد شدید همراه با افزایش ابر در برخی نقاط استان قم

سعید اسماعیلی، وزش باد شدید همراه با آسمانی نیمه ابری تا ابری در برخی ساعات افزایش ابر را پدیده جوی امروز دانست و گفت: فردا هم همچون امروز آسمان نیمه ابری تا ابری پیش بینی می‌شود.
 
اسماعیلی  با اشاره به پیش بینی سرعت ۷۵ کیلومتر بر ساعت وزش باد ظهر امروز در قم و برخی مناطق استان گفت: عصر فردا شاهد وزش باد نسبتا شدید در سراسر استان با سرعت میانگین ۵۰ کیلومتر بر ساعت خواهیم بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان با اشاره به ثبت حداقل دمای ۱۴ برای صبح امروز و حداکثر دمای ۳۰ درجه گفت: دمای هوای قم پایان هفته با کاهش ۴ درجه‌ای به ۲۶ درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • کاهش دما و بارش باران در راه مشهد
  • تداوم باد و باران در استان اصفهان/ تنش‌دمایی پیش‌بینی می شود
  • بارشهای رگباری مناطقی از اصفهان را فرامی گیرد/ کاهش ۳ درجه ای دما
  • هوای گرم در خراسان رضوی ماندگار است
  • دمای هوا افزایش می‌یابد
  • کاهش بیش از ۱۰۰ میلیمتری بارش در تهران
  • کاهش ۱۰۰ میلیمتری بارش برف و باران در تهران/ لزوم صرفه‌جویی در مصرف آب
  • وزش باد شدید همراه با افزایش ابر در برخی نقاط استان قم
  • روند افزایش دمای هوا در خراسان رضوی تا چهارشنبه ادامه دارد
  • افزایش باد همراه با غبار محلی و مواج شدن دریا در خلیج فارس، ۱۶ اردیبهشت