Web Analytics Made Easy - Statcounter

 آزمون استخدام مشاغل آتش‌نشانی برای استخدام پیمانی ۳۷۸۱ نفر در چهار رشته شغلی آتش‌نشان، راننده وسایط نقلیه تندرو سنگین، کاردان آتش‌نشان و کارشناس آتش‌نشان در روز جمعه ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ به صورت همزمان در ۳۰ استان کشور در حال برگزاری است.

مهدی جمالی‌نژاد، رییس سازمان شهرداری‌ها با بیان این که خوشبختانه بعد از چندین سال موفق به برگزاری این آزمون شده ایم گفت: این آزمون در چهار رشته شغلی رانندگی آتش‌نشانی، آتش‌نشان، کاردان آتش‌نشان و کارشناس آتش‌نشان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
حدود ۱۰۶ هزار نفر از کل کشور در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند و این آزمون به طور همزمان در 30 استان کشور در حال برگزاری است.آزمون استخدام مشاغل آتش‌نشانی در استان هرمزگان قبلا برگزار شده است.

وی افزود: استان‌های خراسان رضوی و خراسان جنوبی به ترتیب بیشترین و کمترین تعداد ثبت‌نام‌کنندگان در این آزمون را دارند.از خراسان رضوی 14000 نفر در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند و از خراسان جنوبی حدود 700 نفر.

این آزمون به صورت همزمان در ۶۳ شهر و ۹۸ حوزه آزمون برگزار می شود و ۱۰۶۳۸۷ نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۷۳۴ نفر خانم و ۱۰۵۶۵۳ نفر آقا هستند.

آزمون از ساعت ۹ صبح روز جمعه ۱۸ مرداد آغاز شده است و داوطلبان ۱۸۰ دقیقه برای پاسخگویی به ۱۶۵ سوال آزمون که ۱۰۵ سوال آن عمومی و ۶۰ سوال آن اختصاصی هست زمان دارند.

نتایج آزمون کتبی تا شهریورماه ۱۳۹۸ اعلام می شود و معرفی شدگان ۳ برابر ظرفیت در این مرحله باید برای تکمیل مدارک خود به محل‌هایی که از طریق سایت www.hrtc.ir اعلام می شود در کلیه استان‌ها مراجعه کنند. پس از تکمیل مدارک و در صورت تایید مدارک داوطلب، افرادی که مجددا از طریق پروفایلشان در سایت دعوت می شوند می توانند در تاریخ‌های تعیین شده برای آزمون عملی مراجعه کنند.

با توجه به اینکه در برخی از استان‌ها مانند خراسان رضوی تعداد افرادی که باید از آنها آزمون عملی گرفته شود زیاد است (۳ برابر ۷۰۰ نفر معادل ۲۱۰۰ نفر) ، فرآیند آزمون عملی زمانبر بوده و پس از اتمام آزمون عملی نتایج مربوط به قبول شدگان از طریق پروفایل افراد در سایت اعلام خواهد شد.

کلیه مراحل اطلاع رسانی و اعلام نتایج داوطلبان از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی www.hrtc..ir انجام می شود و داوطلبان بجز مرحله تکمیل مدارک و آزمون عملی، نیازی به مراجعه حضوری ندارند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: معاون اول رییس جمهور آزمون استخدامی رییس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۴۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سمنان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان؛ آزمون استخدامی آموزش و پرورش شهرستان سمنان توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی با حضور ۱۶۷۸ داوطلب به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان برگزار شد.

دکتر رضا زیاری، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان، اظهار کرد: این واحد دانشگاهی به دلیل دارا بودن امکانات و تجهیزات خوب و باکیفیت، محیطی زیبا و کافی، همکاری همه جانبه و کاملی را به منظور فراهم آوردن شرایط ایده‌آل و مطلوب در برگزاری آزمون فوق با جهاد دانشگاهی به عنوان مجری آزمون داشته است.

زیاری گفت: آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش، صبح روز، جمعه ۱۴ اردیبهشت، همزمان با سراسر کشور و با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های حفاظتی و امنیتی آزمون برگزار شد و یک هزار و ۶۸۷ داوطلب از شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر، سرخه، گرمسار و آرادان به رقابت پرداختند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع و امکانات موجود در این واحد دانشگاهی، واحد سمنان، به عنوان حوزه‌ برگزاری این دوره از آزمون استخدامی اداره آموزش و پرورش در سطح شهرستان انتخاب و با جهاد دانشگاهی نهایت همکاری را داشتند.

این آزمون به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز وزارت آموزش و پرورش در مشاغل کیفیت بخشی، شامل مربی تربیت بندی و سلامت، امور تربیتی و مشاوره، امور تربیتی و سبک زندگی و مشاور برگزار شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903104

دیگر خبرها

  • دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم انجام می شود
  • تولید مقاطع فولادی استاندارد و ریل در ذوب آهن اصفهان
  • رئیسی پنجشنبه به قم می‌رود
  • جلسه جمع‌بندی طرح‌های سفر استانی رییسی به استان قم برگزار شد
  • رئیسی به قم می‌رود
  • درخواست پیگیری بازگشایی گذر مرزی پرسه‌سو در سفر رییس جمهور
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان
  • تامین امکانات مورد نیاز برای برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس
  • رقابت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سمنان
  • ۴۰۶ هزار نفر در آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش شرکت کردند