Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@14:54:26 GMT

جایزه یک میلیون دلاری اپل برای کشف شکاف امنیتی

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۰۴۷۰۴

جایزه یک میلیون دلاری اپل برای کشف شکاف امنیتی

به گزارش خبرگزاری مهر  به نقل از انگجت، اپل اعلام کرده یک برنامه جدید برای کشف باگهای امنیتی  اعلام کرده است. طبق این برنامه افرادی که بتوانند  شکاف های امنیتی در مک او اس، تی وی او اس، واچ او اس و آی کلود را کشف و فاش کنند ، جایزه ای یک میلیون دلاری از اپل دریافت می کنند.

این شرکت اعلام کرده آیفون هایی مخصوص  و رایگان در اختیار کارشناسان امنیتی قرار می دهد تا به این ترتیب آنها قبل از هکرها باگ های امنیتی را فاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه کشف شکاف امنیتی در آیفون از اوایل هفته گذشته اعلام شده است.

اما این نخستین باری است که اپل برنامه کشف شکاف امنیتی در سیستم iOS را گسترش می دهد. این برنامه نخستین بار در ۲۰۱۶ میلادی ارائه شد.

کارشناسان امنیتی که بتوانند شکاف های امنیتی در پلتفرم هایی غیر از iOS را شناسایی کنند جایزه ای ۲۰۰ هزار دلاری دریافت می کنند. البته  جایزه یک میلیون دلاری به کشف شکاف های امنیتی تعلق می گیرد که حمله کنندگان با استفاده از آنها و بدون دسترسی فیزیکی به دستگاه قادر به نفوذ کامل در آیفون یا آی پد هستند.

 همچنین این شرکت جایزه ای ۵۰۰ هزار دلاری برای کشف شکاف های امنیتی درنظر گرفته که به هکرها اجازه دسترسی به کل اطلاعات کاربر را می دهد.

کد خبر 4688374 شیوا سعیدی قوی اندام

منبع: مهر

کلیدواژه: اپل گوشی آیفون آی پد نوآوری تحقیقات علمی ماهواره فناوری نانو شرکت دانش بنیان موبایل گوشی هوشمند صندوق نوآوری و شکوفایی فناوری فضایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فیس بوک اینترنت امنیت اطلاعات شرکت هواوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۴۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان

  محمد کاظم مومنی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: شکاف لب و کام، یکی از شایعترین نقص مادرزادی در نواحی صورت و جمجمه در نوزادان محسوب می شود که باتوجه به پیچیدگی درمان بیماران مبتلا و انجام فرآیند عمل توسط تعداد متخصصین رشته های گوناگون،  امکان درمان این بیماران در تمام مراکز درمانی وجود ندارد و بر همین اساس فاز اول مرکز متمرکز جراحی های شکاف کام و لب در زاهدان راه اندازی شد
 
وی ادامه داد: درمان این اختلال بر اساس یک برنامه درمانی و مراقبتی متناسب با شرایط کودک ممکن است در چند ماهگی و یا در چند سالگی آغاز و تا سنین جوانی ادامه یابد.
 
  مومنی عنوان کرد: خانواده این کودکان به محض مشاهده و تشخیص این ناهنجاری باید به بیمارستان الزهرا (س) زاهدان مراجعه کنند تا کودکان درمان های فوق تخصصی را دریافت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۵ اقدام برای جلوگیری از آلوده شدن تلفن همراه به بدافزار
  • توافق ۲۴ میلیون دلاری هیئت تجاری افغانستان در ازبکستان
  • راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • (ویدئو) مهاجر مبتلا به سرطان برنده جایزه بخت آزمایی یک میلیارد دلاری شد
  • هدف از اهدا جایزه ملی جوانی جمعیت پایش و ارزیابی علاقمندان است
  • ۱۰ شکاف بزرگ در روابط رژیم‌صهیونیستی با غرب طی جنگ طوفان الاقصی
  • عاقبت مهدی نصیری؛ مشاوره به شاهزاده! | شکاف بین شاهزاده و تاجزاده را بردارید...
  • برق کمتر مصرف کنید خودرو جایزه بگیرید
  • واکاوی ریشه‌های اعتراضات ضداسرائیلی در دانشگاه‌های آمریکا