Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - باشگاه یوونتوس در نظر دارد مهاجم آرژانتینی خود را به قهرمان فرانسه بفروشد. ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه انگلیسی «ایندیپندنت» مدعی شد مدیران باشگاه یوونتوس در تلاش هستند تا پائولو دیبالا را که ظاهراً در برنامه‌های تاکتیکی مائوریتزیو ساری، سرمربی جدید یووه جایی ندارد، به پاری‌سن‌ژرمن بفروشند تا تراز مالی خود را در جهت رعایت قوانین بازی جوانمردانه مالی یوفا به تعادل برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیبالا در این تابستان بحث معاوضه شدنش با روملو لوکاکو توسط دو باشگاه یوونتوس و منچستریونایتد مطرح بود، اما در نهایت تن به این انتقال نداد. در ادامه شایعه پیوستنش به تاتنهام مطرح شد که با بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی در انگلیس، این انتقال هم منتفی شد. ظاهراً مهاجم آرژانتینی یوونتوس هم از نحوه رفتار مدیران این باشگاه بابت قرار دادن وی در لیست فروش یوونتوس، عصبانی است.

لوکاکو رسماً به اینتر پیوست

انتقال دیبالا 25 ساله به پاری‌سن‌ژرمن می‌تواند مناسب تمامی طرفین باشد و به بازگشت نیمار به بارسلونا هم سرعت ببخشد. این مهاجم آرژانتینی که در سه فصل اول حضورش در یوونتوس به ترتیب 23، 19 و 26 گل برای بیانکونری به ثمر رساند، فصل گذشته کاملاً زیر سایه کریستیانو رونالدو پرتغالی بود و این در آمار گلزنی وی کاملاً مشهود بود، جایی که تنها 10 گل به ثمر رساند.

انتهای پیام/

R1015161/P1015145/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط نیمار پاری سن ژرمن منچستریونایتد پائولو دیبالا یوونتوس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نیمار پاری سن ژرمن منچستریونایتد پائولو دیبالا یوونتوس نیمار پاری سن ژرمن منچستریونایتد پائولو دیبالا یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۴۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رم ۱ - ۱ یوونتوس/ خطر از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان، بیخ گوش گرگها+ فیلم

در مهمترین دیدار هفته سی و پنجم سری آ ایتالیا، تیم‌های رم و یوونتوس در المپیکو به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک - یک به پایان رسید.

روملو لوکاکو در دقیقه ۱۵ توانست جالوروسی را پیش بیندازد، اما در دقیقه ۳۱ گلیسون برمر مدافع برزیلی یووه روی سانتر عالی فدریکو کیزا بازی را مساوی کرد.

در ادامه دو تیم فرصت‌های گلزنی داشتند که از دست دادند تا بازی مساوی تمام شود.

سردار آزمون مهاجم ایرانی رم از دقیقه ۶۸ برای این تیم به میدان آمد و در لحظات پایانی یک پاس عالی برای تامی آبراهام دیگر مهاجم رم مهیا کرد که این مهاجم انگلیسی قدر پاس آزمون را نداست و مصاف تک به تک با شزنی را از دست داد.

بانوی پیر با این تساوی ۶۶ امتیازی شد و در رتبه سوم جای دارد. رم هم با ۶۰ امتیاز پنجم است، اما به شدت خطر از دست دادن جایگاهش و عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان را احساس می‌کند. آتالانتا دو بازی کمتر و سه امتیاز کمتر نسبت به رم دارد و در رتبه ششم قرار دارد و می‌تواند جای این تیم را در رتبه پنجم بگیرد و آخرین سهمیه ایتالیا در لیگ قهرمانان را تصاحب کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • ترزیچ: رویای دورتموند تکرار قهرمانی سال 1997 است
  • ناصر الخلیفی: دیدار با دورتموند مهم‌ترین بازی پاری سن ژرمن در دوران من است
  • لوئیز انریکه: حتی بهترین بازیکنان جهان هم باید دفاع کنند
  • مارکینیوش: می‌خواهیم فرهنگ پاری سن ژرمن را به همه نشان دهیم
  • رم ۱ - ۱ یوونتوس/ خطر از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان، بیخ گوش گرگها+ فیلم
  • مأموریت سخت ژاوی به دکو: ژاوی سیمونز را به بارسلونا برگردان!
  • اورساتو داور بازی پاری‌سن‌ژرمن - دورتموند شد
  • دنیله اورساتو داور جدال برگشت پاری سن ژرمن و دورتموند
  • رئال مادرید برای امضای قرارداد با کیلیان ام باپه آماده می‌شود
  • با نماد برج ایفل؛ طرح لو رفته از پیراهن دوم پاری سن ژرمن برای فصل 25-2024 / عکس