Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@03:47:32 GMT

اعتبارات کمیته امداد کردستان ۴۵ درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۰۴۷۴۷

اعتبارات کمیته امداد کردستان ۴۵ درصد افزایش یافت

محمد رسول شیخی زاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اعتبارات کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان در سال جاری پنج هزار و ۴۲۰ میلیارد ریال است که ۴۵ درصد بیشتر از اعتبارات سال قبل است.

وی افزود: یک هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال از این میزان، تسهیلات بانکی بخش اشتغال است که ۹۰۰ میلیارد ریال از محل تبصره ۱۶ (بانک های عامل)،  ۷۲۰ میلیارد ریال اعتبارات اشتغال پایدار روستایی و ۱۱۰ میلیارد ریال نیز از طریق صندوق امداد ولایت پرداخت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان یادآور شد: اعتبارات اشتغال پایدار روستایی هنوز ابلاغ نشده اما ۵۴۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی ابلاغ و کارسازی شده است.

وی با بیان اینکه ۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال ازاعتبارات امسال منابع دولتی است، اضافه کرد: ۴۷۲ میلیارد ریال از این اعتبارات از محل تسهیلات صندوق امداد ولایت پرداخت می شود و ۶۰۰ میلیارد ریال نیز منابع استانی بوده و باید از طریق صدقات، زکات، مراکز نیکوکاری و ... تامین شود.

در حال حاضر ۱۳۴ هزار و ۶۵۵ نفر از جمعیت استان در قالب ۶۷ هزار و ۶۱۳ خانوار زیرپوشش خدمات کمیته امداد امام (ره) هستند.

۷۳۴۸/۹۱۰۲

 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان تسهیلات اشتغال اعتبارات کمیته امداد امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۴۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: ۶ هزار و ۲۸ میلیارد تومان اعتبار به میزان ۹۳ درصد برای استان در سال گذشته تخصیص و محقق شد. - اخبار استانها -

حمیدرضا منتظری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، با اشاره به اینکه میزان تعهد اعتبارات استان از سفر اول ریاست جمهوری در سال 1401، حدود 4 هزار و 313 میلیارد تومان بود، اظهار داشت: از این میزان تعهد، 73 درصد آن در سال 1401 محقق شد.

وی با اشاره به اینکه در سال 1402 نیز میزان تعهد از سفر اول ریاست جمهوری 3 هزار  و 536 میلیارد تومان بوده است، ادامه داد: در این سال نیز 111 درصد تعهدات محقق شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مجموع اعتبارات جاری سال گذشته 845 میلیارد تومان بوده که 119 درصد محقق شده است، عنوان کرد: همچنین میزان اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان در سال گذشته، یک هزار و 255 میلیارد تومان بوده که 60 درصد آن محقق شده است.

منتظری با اشاره به اینکه کل اعتبارات جاری، تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و سفر در سال گذشته 6 هزار و 469 میلیارد تومان بود، اظهار کرد: 6 هزار و 28 میلیارد تومان اعتبار به میزان 93 درصد برای استان تخصیص و محقق شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه اعتبارات جاری استان با توجه به عدم تامین بار مالی فوق‌العاده ویژه دستگاه‌های اجرایی در سال گذشته افزایش داشته است، خاطرنشان کرد: پاداش پایان خدمت و مانده مرخصی بازنشستگان سال 1401 در سال گذشته پرداخت شده است.

انتهای پیام/7540/.

دیگر خبرها

  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • افزایش اعتبارات مسئولیت اجتماعی در حوزه فرهنگی استان بوشهر