Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام عبدالهی گفت: در جریان سفر ریاست قوه قضائیه و هیأت عالی رتبه قضایی به این استان ۹۰۰ نامه تحویل نمایندگان اداره کل دبیرخانه قوه قضائیه شده است. تاریخ انتشار: 11:50 - 18 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۳۹۶۰۸

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان؛ حجت الاسلام قاسم عبدالهی رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: در جریان سفر ریاست قوه قضائیه و هیأت عالی رتبه قضایی به این استان ۹۰۰ نامه تحویل نمایندگان اداره کل دبیرخانه قوه قضائیه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این نامه‌ها پس از گردشکار مربوطه به حوزه قضایی استان واصل و توسط کارشناسان و همکاران به صورت ویژه و خارج از نوبت در حال رسیدگی می‌باشد.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی تصریح کرد: از مجموع نامه‌های واصله حدود ۲۰۰ درخواست مربوط به اعمال ماده ۴۷۷ و حدود ۶۰ درخواست عفو و بخشش و بقیه تقاضای رسیدگی و بررسی مجدد پرونده‌های خود را دارند.

وی بیان داشت: پاسخگویی و پیگیری تک تک نامه‌ها و درخواست‌ها را وظیفه خود دانسته و تیمی از همکاران در واحد‌های مختلف ستاد و حوزه‌های قضایی در سطح استان مأمور رسیدگی و تهیه گزارش شده اند.

این مقام قضایی افزود: در مجموع نامه‌های واصله درخواست و شکواییه‌هایی هم وجود دارد که اقدامی از سوی این مرجع ندارد و یا اقدام لازم و قانونی صورت گرفته که همگی پاسخ لازم داده خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی دیگر نامه‌های غیر قضایی واصله را هم مربوط به درخواست کارکنان دستگاه قضایی و یا امور مربوط به استخدامی، اداری و مالی اعلام که تماماً به مبادی ذیربط ارجاع شده است.

وی پیش بینی کرد بین ۳۰ تا ۴۵ روز برای سیر اخذ جوابیه و پاسخگویی وقت نیاز باشد.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس کل دادگستری استان مرکزی رئیس قوه قضاییه دبیرخانه قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۵۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه ۳۸۴ واحدی مسکن ساوه هفته آینده آماده تحویل موقت است

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس یوسف زاده در نشست شورای مسکن شهرستان ساوه اظهار کرد: با توجه به اینکه شماری از واحدهای پروژه نهضت ملی مسکن این شهرستان به صورت تحویل موقت به متقاضیان واگذار شده است، انتظار است بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی نیز در اسرع وقت نسبت به محوطه سازی این پروژه اقدام کند.

وی افزود: پروژه ۳۸۴ واحدی نیز در هفته آینده آماده تحویل موقت به متقاضیان است که به مرور قرارداد واگذاری انجام می‌شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی بیان کرد: در پروژه ۴۸۴ واحدی نیز با توجه با درصد بالای پیشرفت فیزیکی پروژه، تعدادی از واحدها به صورت موقت به متقاضیان تحویل شده است و مقرر شد طی مکاتبه‌ای با بانک عامل نسبت به آزاد سازی مبالغ باقی مانده اقدام تا شاهد تکمیل کامل این پروژه و تحویل به تمام متقاضیان باشیم.

کد خبر 6088610

دیگر خبرها

  • چهار راهبرد سند تحول برای کاهش پرونده‌های ورودی به قوه قضاییه
  • پروژه ۳۸۴ واحدی مسکن ساوه هفته آینده آماده تحویل موقت است
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • معرفی بیش از یکصد واحد متخلف به مراجع قضایی استان یزد
  • قوه قضاییه: حکم اعدام توماج صالحی بدوی و قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است
  • ضرورت انتقال زندان به خارج از شهر زرند
  • امضای اسناد و تفاهم‌نامه‌های مشترک میان ایران و سریلانکا
  • پرونده قضایی ۸ مهر زاهدان در اولویت رسیدگی قرار می‌گیرد
  • طی مدتی که معاون اول قوه قضاییه بودم، ارتباطات خوبی را با مجلس و دولت برقرار کردیم
  • رئیس قوه قضائیه: نباید از وجود اختلافات و به میدان آمدن سلیقه‌های مختلف هراسید