Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@00:40:30 GMT

اردوی استعدادهای برتر کونگ فو در سروآباد بر پا شد

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۰۵۳۱۳

اردوی استعدادهای برتر کونگ فو در سروآباد بر پا شد

باقر محمدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دومین دوره اردوی استعدادهای برتر کونگ فو استان کردستان در رده سنی نوجوانان و جوانان با حضور کونگ فوکاران دختر و پسر در شهرستان سروآباد در حال برگزاری است.

وی افزود: در این دوره ۲۵ ورزشکار از سراسر استان کردستان به مدت چهار روز به تمرینات می پردازند و در پایان تیم منتخب دختران استان کردستان برای شرکت در مسابقات کشوری اول شهریور عازم استان چهارمحال و بختیاری خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم ملی کونگ فو کشور یادآور شد: مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کونگ فو کشوری پسران نیز به میزبانی استان کردستان پنجم شهریور در سنندج برگزار می شود.

وی اضافه کرد: تیم بسیار خوبی را هم در بخش دختران و هم پسران آماده کرده ایم و مسئولان شهرستان سروآباد نیز برای برگزاری این اردو نهایت همکاری را با ما داشته و امیدواریم بتوانیم همچون سال گذشته که ۱۰ مدال از مسابقات کشوری کسب کردیم، امسال نیز این موفقیت را تکرار کنیم.

رئیس هیات کونگ فو شهرستان سروآباد نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم سروآباد در رده پسران نماینده ایی در این اردو ندارد اما در رده دختران سه کونگ فوکار خوب داریم.

سبحان خدامرادی افزود: این شهرستان نهایت همکاری برای میزبانی از اردوی استعدادهای برتر کردستان داشته و ورزشکاران در شرایط مطلوبی خود را برای حضوری موفق در مسابقات کشوری آماده می کنند.

شهرستان سروآباد با جمعیت بیش از ۵۰ هزار نفری در فاصله ۹۰ کیلومتری از غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است و ۲۴ کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.
۷۳۵۴/۹۱۰۲

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف استان چهارمحال و بختیاری استان کردستان سرمربی تیم ملی عراق کونگ قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۵۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش جهش تولید در دیم زار‌های روستای امام قیس شهرستان بروجن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،مدیرکل جهاد کشاورزی استان درهمایش جهش تولید در دیمزار‌ها گفت: بروجن از شهرستان برتر استان در طرح جهش تولید در دیمزار‌ها است.
برزگر افزود: اجرای آموزش‌های لازم در مراحل کاشت داشت و برداشت، تحویل ادوات نوین کشاورزی و تجلیل از کشاورزان برتر در سطح استان از اهداف همایش جهش تولید در دیمزار‌ها است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • اردوی جهادی دانشجومعلمان پردیس های اردبیل برگزار شد
  • انتخاب دو معلم نمونه کشوری از گلستان
  • برادران وارنر موفق‌ترین استودیوی سال/فروش قابل توجه۲ فیلم فانتزی
  • برگزاری همایش جهش تولید در دیم زار‌های روستای امام قیس شهرستان بروجن
  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند
  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در شهرستان سنندج
  • برگزاری آزمون سمپاد مهارتی در ۱۱ استان کشور
  • ضرورت حفظ یکپارچگی شهر ری در تقسیمات کشوری
  • کسب رتبه برتر کیفیت نان‌های تولیدی استان در اسفند ۱۴۰۲
  • سمیر نصری: رونالدینیو و نازاریو استعدادهای بزرگ‌تری نسبت به مسی و رونالدو بودند