Web Analytics Made Easy - Statcounter

قایق صیادی به همراه ۲ صیاد از اهالی بندرلنگه که یک شبانه روز در حوالی جزیره سیری به علت خرابی موتور قایق متوقف شده بود دقایقی پیش توسط شناور منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه نجات پیدا کردند. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، قایق صیادی به همراه ۲ صیاد از اهالی بندرلنگه که یک شبانه روز در حوالی جزیره سیری به علت خرابی موتور قایق متوقف شده بود دقایقی پیش توسط شناور منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه نجات پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  هم اکنون این قایق به جزیره سیری جهت تعمیرات منتقل شد و سرنشینان قایق در سلامت کامل به سر می‌برند.

ربانی یکی از سرنشینان این قایق طی تماس تلفنی ، ضمن تقدیر از نیرو‌های منطقه پنجم دریایی سپاه، اظهار داشت: حدود یک شبانه روز به علت خرابی موتور قایق مجبور شدیم در حوالی جزیره سیری لنگر بیاندازیم که پس از درخواست کمک نیرو‌های سپاه دریایی در محل حاضر شدند.

این صیاد اضافه کرد: طی تماسی هم که امروز صبح با فرماندار شهرستان بندرلنگه داشتیم ایشان پیگیری‌هایی نیز برای اعزام ناجی انجام دادند که ما قبل از اعزام ناجی نجات پیدا کردیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بندرلنگه شناور قایق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۵۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار نارنجی در دریای خزر

اداره کل هواشناسی دریایی مازندران با صدور هشدار نارنجی اعلام کرد: از اوایل وقت امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت تا اوایل وقت چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه به دلیل وزش باد شدید و مواج شدن دریا همچنین بارش باران همه فعالیت‌های دریایی ممنوع می‌باشد.

در این گزارش تاکید شد، اوج شدت وزش باد از اویل وقت دوشنبه و افزایش موج از صبح دوشنبه خواهد بود.

بیشینه سرعت وزش باد تا ۱۷ متر بر ثانیه (۳۲ گره (مایل دریایی بر ساعت) یا ۶۱ کیلومتر بر ساعت) می‌رسد.

همچنین ارتفاع موج قابل ملاحظه تا ۱.۷ متر (۵/۶ پا) و بیشینه ارتفاع موج تا ۲.۷ متر (۸/۹ پا) خواهد رسید.

در این مدت فعالیت شناور‌های کوچک و متوسط (از جمله شناور‌های صیادی) در دریای خزر ممنوع است.

احتمال غرق شدن شناگران، شناور‌های کوچک و متوسط (از جمله شناور‌های صیادی)، پاره شده تور‌های صیادی، خسارت به تاسیسات دریایی و ساحل و آسیب به قفس پرورش ماهی وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ماموریت در نیمکره جنوب زمین
  • صدور هشدار نارنجی در دریای خزر
  • هشدار دریایی به فعالان دریای خزر
  • ناو سپاه از مدار صفر درجه عبور کرد
  • شناور سپاه از خط استوا عبور کرد/ اولین ماموریت در نیمکره جنوبی
  • ناو سپاه از مدار صفر درجه گذشت
  • شناور سپاه از خط استوا عبور کرد / اولین مأموریت «ناو شهید مهدوی» در نیمکره جنوبی
  • شناور موشکی سپاه از خط استوا گذشت
  • ببینید | شناور سپاه از خط استوا عبور کرد | اولین ماموریت در نیمکره جنوبی
  • شناور موشکی سپاه از خط استوا عبور کرد