Web Analytics Made Easy - Statcounter

امین رستم‌زاده، رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: به‌همت جهاد دانشگاهی آذربایجان‌غربی، آزمون استخدامی مشاغل آتش‌نشانی استان با موفقیت برگزار شد.

وی ادامه داد: در این آزمون ۳۰۸۲ نفر برای تصدی ۷۰ شغل آتش‌نشانی به رقابت پرداختند و این آزمون در ۵ حوزه امتحانی در شهرستان‌های ارومیه و خوی به‌ترتیب با ۲ هزار و ۷۴ و ۹۸۷ متقاضی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز آزمون جهاد دانشگاهی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: بیشترین متقاضیان شرکت‌کننده در آزمون از شهرستان‌های ارومیه، خوی و بوکان به ترتیب با ۱۳۹۷، ۵۹۸ و ۲۷۶ داوطلب بودند.

وی درباره‌ اعلام نتایج این آزمون گفت: پس از اعلام نتایج چند برابر ظرفیت این آزمون، افراد معرفی‌شده در این مرحله باید برای تکمیل مدارک خود به محل‌هایی که از طریق سایت مرکز آزمون اعلام می‌شود، مراجعه کنند تا پس از تکمیل مدارک برای شرکت در آزمون عملی معرفی شوند.

رستم‌زاده ادامه داد: پس از برگزاری آزمون عملی، اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی براساس محاسبه‌ امتیازات آزمون کتبی و آزمون عملی و برابر قوانین و شرایط مرتبط، از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی و پروفایل داوطلبان به اطلاع آن‌ها می‌رسد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن جهاد دانشگاهی استخدام آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۷۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر زمان برگزاری یک آزمون استخدامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، آزمون تخصصی حفظ قرآن و آزمون استخدامی آموزش و پرورش، به صورت همزمان، جمعه ۱۴ اردیبهشت برگزار می‌شوند.

تغییر روز برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش مشکلاتی را برای برخی از داوطلبان به وجود آورده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی یازدهم اردیبهشت
  • تغییر زمان برگزاری یک آزمون استخدامی
  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در یزد
  • چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان غربی در مهاباد افتتاح شد
  • ۶۵ نفر در آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین مرکزی جذب می شوند
  • افتتاح چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان‌غربی در مهاباد
  • نشست هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاهی دانشگاه پیام نور خوزستان
  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است