Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-30@00:47:54 GMT

لزوم ارایه خدمات مطلوب بیمه ای به کارکنان

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۰۸۲۴۳

لزوم ارایه خدمات مطلوب بیمه ای به کارکنان

 

به گزارش پایگاه خبری امتداد، حبیب الله رشید ارده در این نشست که با حضور حسین کریم خان زند مدیرعامل شرکت بیمه نوین، مهدی لطیفی رییس اداره کل رفاه و درمان، مسئولان ادارات امور شعب آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان و اردبیل و همچنین کارشناسان دوایر رفاه در استان اردبیل برگزار شد، گفت: بیمه تکمیلی از جمله بیمه های اشخاص بوده که از گذشته در صنعت بیمه بازرگانی و سبد محصولات شرکت های بیمه ای وجود داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خوشبختانه به همت مدیران بانک، این بیمه از چند سال گذشته در بانک ملی ایران نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

معاون منابع انسانی بانک ملی ایران ضمن تقدیر از مدیرعامل شرکت بیمه نوین، عملکرد مناسب شرکت های بیمه در پرداخت خسارت به موقع به استان های سیل زده و همچنین کاهش مهلت پرداخت هزینه های کارکنان به کمتر از هفت روز را اقدامی ارزشمند در راستای جلب رضایت مخاطبان برشمرد.

مدیرعامل شرکت بیمه نوین نیز ضمن اعلام آمادگی خود برای توسعه همکاری ها با بانک ملی ایران گفت: با وجود پیشرفت های علم پزشکی و تجهیزات آن در کشور، ممکن است در این حوزه نیز همانند سایر بخش های اقتصادی کاستی هایی وجود داشته باشد که خارج از حیطه اختیارات شرکت بیمه و یا بانک باشد و البته ما درصدد حل این کاستی ها هستیم.

در پایان رییس اداره کل رفاه و رییس اداره امور شعب استان اردبیل گزارشی از عملکرد بیمارستان بانک و اداره امور شعب مربوطه ارائه کردند. همچنین روسا و معاونین چهار استان اذربایجان شرقی، غربی، اردبیل، زنجان موارد ومشکلات در خصوص بیمه بستری، سرپایی و کمسیون پزشکی استان خود رو مطرح کردند و اغلب موارد در محل حل وفصل شد.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۸۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی گفت:در سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۷۰۰ نفر از بیماران صعب العلاج در سطح استان از خدمات درمانی جمعیت هلال‌احمر بهرمند شدند.   مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی همچنین افزود:ارزش ریالی این طرح حمایتی قریب به۷ میلیارد تومان بود که از محل تامین اعتبارات درمانی استان محقق گردید و در قالب هزینه‌های دارویی، بسته‌های درمانی، کمک هزینه خدمات تشخیصی و کمک هزینه تامین وسایل و تجهیزات توان بخشی در سال ۱۴۰۲ از بیماران نیازمندی که توان تامین دارویی خود را نداشتند، حمایت شد.

دیگر خبرها

  • ارایه تسهیلات ارزان به شرکت‌های دانش بنیان صادرات محور
  • افزایش ۴۰ درصدی تعرفه روانشناسی پاسخگو نیست/شرکت های بیمه‌ای به بحث پوشش خدمات روانشناسی ورود کنند
  • لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل
  • بیش از ۷۰ درصد جمعیت کردستان از خدمات وزارت کار بهره‌مند هستند
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • لزوم ارایه برنامه‌های عملیاتی برای افزایش تولید و ثروت در کردستان