Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید از برگزاری جشنواره صنایع دستی و بوم گردی شهر جدید صدرا، خبرداد و گفت: این جشنواره اوایل شهریور ماه سال‌جاری در این شهر برگزار می‌شود. ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۹ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید صدرا، خلیل حاجی پور اظهار داشت: این جشنواره به همت شرکت عمران شهر جدید صدرا ، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از 2 شهریور ماه گشایش و تا 4 شهریور ماه از ساعت 17 الی 22 مورد بازدید عموم قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتقاد امام جمعه بندرعباس از فراموشی هنر صنایع دستی و خانگی هرمزگان98 هزار نفر در تولید صنایع دستی مشغولندنمایشگاه گروهی نقاشی و صنایع دستی در مشهد برپا شد

وی با اشاره به هدف از برگزاری این نمایشگاه تصریح کرد: ایجاد زمینه گردشگری و بوم گردی جهت معرفی ظرفیت‌های اقوام مختلف و صنعت‌های آنها در کنار هم برای وحدت و همدلی بیشتر،آگاهی فرهنگی و محیط زیستی، ایجاد زمینه کارآفرینی و حمایت از نوآوری و خلاقیت شهروندان شهرصدرا، کمک به اقتصاد ملی وایجاد فضاهای لازم جهت گسترش واحدهای کوچک اشتغال صنایع دستی، برنامه ریزی برای کمک به ایجاد اشتغال زنان سرپرست خانوار و برندسازی شهر های جدید به قطب های فرهنگی منطقه از اهداف برگزاری این نمایشگاه به شمار می‌رود.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید صدرا افزود: در این جشنواره  نمونه هایی از آثار فاخر و شاخص هنرمندان در رشته های هنری خاتم، منبت، مشبک، معرق، بافته های عشایری و داری، چرم، شیشه، کاشی هفت رنگ، هنرابر وباد و ویترای، مینا خانه ریزی و دیگر هنرهای صناعی در معرض تماشا و بازدید عموم هنردوستان قرار می‌گیرد.

وی به برنامه های مورد نظر جشنواره صنایع دستی و بوم گردی اشاره کرد و افزود: برنامه‌های این جشنواره در سه بخش افتتاحیه، نمایشگاهی و فروش، برگزاری گارگاه های عملی ورکشاپ‌های هنری و همچنین در حاشیه جشنواره موسیقی محلی و غذای های محلی ارائه می شود و علاقه مندان می‌توانند از برنامه‌ها بهره‌مند شوند و جهت مشارکت و حمایت در برگزاری جشنواره، به روابط عمومی شرکت عمران یا دبیرخانه اجرایی رسانه های ارتباطی اسگالش مراجعه کنند.

حاجی پور بیان داشت: در این جشنواره که به مدت سه روز در مجموعه فرهنگی سرزمین سبز صدرا ( گرین لند ) دائر می باشد، 3 نفر از شرکت کنندگان به عنوان برترین صنعتگران در سطح استانی انتخاب، و جهت حضور در بخش کشوری جشنواره که توسط شرکت مادر تخصصی عمران شهرها جدید برگزار می‌شود، معرفی   و در مرحله کشوری منتخبین در شهر جدید پردیس در آبان ماه در جشنواره سراسری کشور شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/ ت

R41382/P1336/S6,61/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۸۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد صدرا در اشتغال‌زایی نسل جوان نقش دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست حامد افشاری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد‌های شهرقدس/ملاردو صفادشت با مسئولان ادارات و مدیران شهرک‌های صنعتی و صاحبان صنایع در عرصه کسب‌وکار با محور بررسی راهکار‌های تعامل و همکاری دانشگاه با صاحبان صنایع اجرای رویداد صدرا در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

حامد افشاری در این نشست اظهار کرد: دانشگاه آزاد متعلق به مردم است و حضور فعال صنایع می‌تواند یکی از بهترین دانشگاه‌های کشور و حتی جهان را ایجاد کند.

وی افزود: نمونه بارز این تلاش و شعار ما می‌توانیم در عملیات غرورآفرین وعده صادق بود. ۲۵ سال پیش نمی‌توانستیم حتی یک سیم‌خاردار تولید کنیم؛‌ اما اکنون توانایی کشور به جایی رسید که جزء قدرتمندترین کشور‌های موشکی دنیا شده؛ بنابراین در بحث علمی هم می‌توانیم در خیلی از حوزه‌ها نقش‌آفرینی کنیم و نه تنها در عرصه علمی؛ بلکه در عرصه بین‌المللی می‌توانیم نقش‌آفرین باشیم که همه اینها احتیاج به خودباوری دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد‌های شهرقدس/ملاردو صفادشت گفت:‌ در منطقه غرب استان تهران ظرفیت‌هایی شامل صنایع، دانشگاه و بنگاه‌های اقتصادی وجود دارد و با توجه به اینکه اکنون مشکل  کشور بحث امید است. با وجود اینکه نسبت به گذشته و دوران قبل از انقلاب رفاه و امکانات رفاهی نسبت به دوران قبل از انقلاب بیشتر شده؛ رسانه‌های غربی همیشه سعی در ایجاد ناامیدی و پوچ‌گرایی برای نسل جوان داشتند و همیشه باعث نگرانی مردم در منطقه و درباره آینده بودند که چه خواهد شد.

افشاری عنوان کرد: مهم‌ترین کار دانشگاهیان ایجاد امید، خودباوری و عمل کردن به شعار ما می‌توانیم و تحقق وعده‌های رهبری در شعار سال است. درصدد هستیم تا رویداد‌هایی نظیر رویداد صدرا را در حوزه اشتغال و کارآفرینی دانشجویان نظیر داشته باشیم و برنامه‌های تنظیم‌شده را در آینده نزدیک اجرایی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سمینار بین‌المللی تأثیر بحران‌های طبیعی بر بناهای تاریخی با رویکرد کاربرد فناوری‌های نوین برگزار شد
  • 43 دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان برگزار شد
  • برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر اردبیل با شرکت ۷ کشور خارجی
  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در شهر دژ کرد شهرستان اقلید
  • راه اندازی نخستین بازارچه صنایع دستی دربنای تاریخی ملک زاهدان بزودی
  • آیین سنتی پخت شیربرنج در روستای توندر کوهسرخ خراسان رضوی برگزار می‌شود
  • برگزاری دوره آموزش تخصصی سفال و سرامیک در استان سمنان
  • رویداد صدرا در اشتغال‌زایی نسل جوان نقش دارد