Web Analytics Made Easy - Statcounter

اظهارات نژادپرستانه حاخام صهیونیست علیه اعراب، اعتراف رسانه صهیونیستی به پیوند منافع تشکیلات خودگردان و تل‌آویو و وحشت از تکرار عملیات ضد صهیونیستی در شهرک گوش عتصیون از جمله خبرهای رسانه‌های رژیم صهیونیستی است. ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۸ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،روزنامه اسرائیل امروز نوشت عملیات چاقو زدن به یک نظامی به نام داویر سورک که به کشته شدن وی انجامید، واکنش سریع ارتش اسرائیل را به دنبال داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزنامه افزود در پی این عملیات، از مرخصی نظامیان اسرائیلی جلوگیری شد و نظامیان اسرائیلی با دو گردان بیشتر تقویت شدند و اسرائیل به افزایش حمایت از شهرک ها و راه های منتهی به آن از ترس عملیات بیشتر روی آورده است.

در عین حال، ارتش اسرائیل اقدامات و تدابیر خود را همچون هشدار به نظامیان و غیرنظامیان مبنی بر سوار نشدن در خودروهای شخصی و اجتناب از پیاده روی از سمت شهرک‌ها و نیز عدم تردد در اماکن دور دست تشدید کرده است.

این روزنامه نوشت نتایج تحقیقات به طور خلاصه آورده است که سخن درباره تلاش برای ربودن نیست، بلکه درباره عملیات چاقو زدن در جریان حرکت نظامی کشته شده به سمت شهرک مجدال عوز است، عملیات قتل ساعت هشت شامگاه چهارشنبه(شانزدهم مرداد)صورت گرفت و حدود هفت ساعت گذشت تا جسد فرد کشته شده پیدا شود.

روزنامه صهیونیستی به نقل از منبع امنیتی نوشت ما بعید نمی دانیم که این عملیات را یک گروه برنامه ریزی کرده باشد و دستوراتی گرفته باشد.

منابعی در ارتش رژیم صهیونیستی و دستگاه های امنیتی به این روزنامه گفتند که اخیرا اطلاعاتی مبنی بر دستور حماس برای تقویت فعالیت های هسته‌ ها را برای انجام عملیات امنیتی به دست آمده است.

این رسانه افزود در جریان عملیات جست‌وجو که روز پنجشنبه صورت گرفت، آوی کوخاوی رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل به همراه نداف بدان فرمانده منطقه میانی ارتش وارد صحنه عملیات شدند که طی آن سرهنگ دود شاپیرا فرمانده تیپ مناطق فعالیت های اتاق فرماندهی تیپ را با مشارکت نمایندگان شاباک(سرویس امنیت داخلی) و پلیس تشریح کرد.

اعتراف رسانه صهیونیستی به پیوند منافع تشکیلات خودگردان و تل‌آویو

خبر دیگر اینکه روزنامه هاآرتص در مطلبی به قلم عاموس هرئیل تحلیلگر صهیونیست نوشت جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) به تلاش در نوار غزه بر اساس استراتژی پیچیده علیه اسرائیل ادامه می دهد.

هرئیل در مقاله خود آورده است جنبش حماس فعالیت های خود را به شکل محکم با هدف کاهش محاصره و بهبود زیرساخت ها در کرانه باختری تشدید کرده اند، در حالی که در قدس شرقی برای انجام عملیات تروریستی(ضد صهیونیستی) برنامه ریزی می کنند که هدف دوگانه آن،متزلزل کردن حکومت تشکیلات خودگردان در شهرهای فلسطینی و ضربه زدن به احساس امنیت شخصی اسرائیلی هاست.

این نویسنده صهیونیست احتمال داده است که عملیات با موفقیت بیشتری از راه دور همراه و به سمت رویارویی گسترده تر کشانده شود. وی افزود این خطر و ریسکی است که به نظر می رسد جنبش حماس برای تحمل آن با درنظر گرفتن دستاورد احتمالی آمادگی دارد، همانطور که برای عملیات ربودن(نظامیان صهیونیست) به هر قیمتی تلاش کرده است.

هاآرتص به نقل از اریک بربینگ رئیس سابق منطقه قدس و کرانه باختری و رئیس شعبه سایبری شاباک(سرویس امنیت داخلی) رژیم صهیونیستی نوشت اکثر عملیاتی که تروریسم فردی(ضد صهیونیستی) خوانده می شود، دربرگیرنده تلاش های چندین فرد یا هسته های محلی کوچک است که عملیات چاقو زدن یا زیر گرفتن با خودرو و گاهی تیراندازی از راه دور را بدون فرماندهی عالی و بدون وابستگی تشکیلاتی انجام می دهند.

وی افزود در برابر این تهدید، ما به شکل تدریجی کار را به شکل بهتری یاد گرفتیم، ولی همچنین تهدید قدیمی و سنتی یعنی تروریسم سازمان یافته(عملیات مقاومت علیه رژیم صهیونیستی) باقی مانده است، چرا که بخش بزرگی از این عملیات، برنامه ریزی شده و با حمایت مالی از سمت غزه صورت می گیرد.

بربینگ مدعی شد که اسرائیل با آنچه تروریسم دوم خوانده به شکل هدفمند و حرفه ای برخورد می کند. وی افزود اسرائیل برای مقابله با این تروریسم از تشکیلات خودگردان فلسطین کمک می گیرد، زیرا این تشکیلات نیز به تروریسم(مقاومت) به عنوان تهدیدی نگاه می کند که حکومتش را هدف قرار می دهد و بخش از فعالیت های حماس را علیه خود قلمداد می کند.

هرئیل در مقاله خود گفته است نوعی پیوند پنهانی در منافع از سال ها پیش میان اسرائیل و تشکیلات خودگردان فلسطین برقرار است که به شکل ویژه ای این هماهنگی وجود دارد.

اظهارات نژادپرستانه حاخام صهیونیست علیه اعراب

خبر دیگر اینکه ، یک حاخام تندرو صهیونیست در اظهاراتی نژادپرستانه علیه اعراب گفت ما بر اعراب برتری داریم و آنها باید بردگان ما شوند.

حاخام الیعازر کشتیئل در اظهاراتی که مملو از واژگان نژادپرستانه و تبعیض آمیز ضد اعراب و توهین به آنها بود، یهودیان را قوم برتر و اعراب را بردگان صهیونیست‌ها توصیف کرد.

یائیر نیهورای نویسنده صهیونیست در مقاله ای در روزنامه هاآرتص نوشت حاخام کشتیئیل در سخنرانی هاش در شهرک عیلی در کرانه باختری عبارت هایی همچون «ما نژادپرست هستیم، زیرا نژادها و ژن‌ها و ملت هایی در جهان هستند که اختلال ژنتیکی دارند، ما از آنها می خواهیم که برده ما باشند، اعراب بردگی و زندگی تحت اشغالگری را دوست دارند.

این حاخام صهیونیست سخنرانی های نژادپرستانه خود را در مدرسه دینی در یکی از شهرک های صهیونیست نشین در کرانه باختری با حمایت رسمی دولت اسرائیل بیان می کند و سالیانه 10 میلیون شیکل از دولت دریافت می کند.

وی در ادامه گفته است اعراب به سبب آنکه از نظر ژنتیک جایگاه پایینی دارند، و ژن برتر نیستند، باید برده یهود باشند، زیرا به نفع آنهاست که برده باشند.

این حاخام صهیونیست در ادامه سخنان نژادپرستانه خود گفته است سئوال ساده ای از یک عرب دارم، اینکه کجا دوست دارد زندگی کند در سایه تشکیلات خودگردان یا در سایه دولت اسرائیل، پاسخ قاطعانه می دهد که دوست دارند زیر سایه اشغالگری زندگی کنند، چرا؟ زیرا آنها مشکل ژن دارند، نمی دانند که چگونه دولت را مدیریت کنند، چیزی در این رابطه بلد نیستند، به آنها نگاه کنید، آنها نمی دانند که هر چیزی را چگونه اداره کنند.

وی افزود اعراب پول دارند، به همین سبب یک میلیون مشاور استخدام می کنند تا کشورشان را مدیریت کنند، اگر برای یک لحظه، مدیریت را به اعراب بدهند، همه چیز فورا از هم فرو می‌پاشد، زیرا آنها چیزی نمی دانند، به همین سبب آنها مشکل ژنی دارند، یک کارگر ساده عربی ترجیح می دهد که کارفرمایش یهود باشد، آنها این مسئله را می دانند و به همین سبب باید به آنها(اعراب) بگوییم بیایید همگی برده ما باشید.

انتهای پیام/

R36361/P/S8,90/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۹۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین حادثه برای مقامات اسرائیلی

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، منابع صهیونیستی امروز-دوشنبه- گزارش دادند که بنی‌گانتس، عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی در نزدیکی شهرک صهیونیست‌نشین یاد مردخای واقع در غلاف غزه دچار حادثه شده و پای‌اش آسیب دیده است.
 

منابع خبری گزارش دادند که بعد از انجام آزمایشات پزشکی مشخص شد که پای گانتش شکسته است.

این مقام صهیونیست اکنون تحت درمان است و قرار است در بیمارستان تل‌هشومیر آزمایشات بیشتری بدهد.

پیش از این «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی روز جمعه دچار سانحه رانندگی شده بود، وی روز گذشته با سه دنده شکسته از بیمارستان خارج شد.

روزنامه عبری «تایمز اسرائیل» گزارش داد این مقام صهیونیست در پی گذشتن از چراغ قرمز، تصادف کرد و دچار شکستگی در ناحیه دنده شد.

بر اساس گزارش‌ها، بن گویر و دخترش که در این سانحه در خودرو حضور داشت، کمربند ایمنی نداشتند. در تصاویری که از این حادثه منتشر شده، خودروی وزیر صهیونیست پس از عبور از چراغ قرمز در مسیر حرکت خودروی دیگری قرار گرفته و آسیب می‌بیند.

در گزارش رسانه عبری آمده است: «دفتر بن گویر عبور او از چراغ قرمز را تایید نکرده، اما اعلام کرده است که این کار در بعضی مواقع لازم است، زیرا بن گویر یکی از تهدیدشده‌ترین وزرای کابینه اسرائیل است. با این حال، شواهد نشان نمی‌دهد که او در زمان وقوع تصادف در معرض تهدید قرار داشته باشد.»

فردی که خودرویش به خودروی بن گویر برخورد کرده، می‌گوید بلافاصله پس از حادثه محافظان وزیر صهیونیست اسلحه‌های خود را به سوی او نشانه رفتند و مدتی طول کشید تا این فرد به آن‌ها اثبات کند یهودی است و قصد سوءقصد به جان بن گویر را ندارد.

پدر این فرد هم به رسانه‌ها گفت وقتی به صحنه تصادف رسیده، دیده است که بن گویر به بیمارستان منتقل شده، اما فرزند او هنوز در ماشین بوده و کسی به کمک او نرفته است.

روز شنبه نیز خودرو «حییم بیتون» وزیر آموزش رژیم صهیونیستی دچار حادثه شده بود. گفته شده پدر این وزیر در این سانحه مصدوم شده است.

دیگر خبرها

  •  واکنش اصلاح‌طلبان به سخنان نصیری درباره اتحاد شاهزاده و تاجزاده؛ تکرار یک شوخی بی‌مزه است | ارتباطی به جریان اصلاحات ندارد | واقعا یک توهم است
  • لحظه عملیات گردشگر ترکیه‌ای علیه نظامی صهیونیست+ فیلم
  • ضرب و شتم نظامیان زن اسرائیلی بعد از امتناع از حضور در ارتش
  • تشدید نگرانی صهیونیست‌ها از بایکوت علمی اسرائیل در جهان
  • وحشت در محافل صهیونیستی بعد از تصمیم ضد اسرائیلی دادگاه لاهه
  • عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها
  • سومین حادثه برای مقامات اسرائیلی
  • رسانه‌های تل‌آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • رسانه‌های تل آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • نافرمانی ده‌ها نظامی صهیونیست از مشارکت در عملیات علیه رفح