Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، آخرین دیدار مسابقات فوتسال جام رسانه گرامیداشت «روز خبرنگار» امروز/ جمعه/ بین تیم‌های خبرگزاری ایرنا و پایگاه خبری «هه‌وال» مهاباد در سالن ۲ هزار نفری ورزشگاه آزادی مهاباد برگزار شد که در پایان خبرگزاری ایرنا توانست با نتیجه قاطع ۶ بر یک ضمن کسب سه امتیاز این دیدار عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را نیز کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ایرنا در نخستین دیدار خود نیز موفق شد خبرگزاری صدا و سیما را با نتیجه چهار بر ۲ شکست دهد.

همچنین روز گذشته در دومین دیدار از رقابت‌های فوتسال جام رسانه تیم‌های پایگاه خبری «هه‌وال» مهاباد و خبرگزاری صدا و سیما این شهرستان به مصاف هم رفته بودند که تیم پایگاه خبری «هه‌وال» با نتیجه ۶ بر یک حریف خود را مغلوب کرده بود.

در پایان این رقابت‌ها تیم خبرگزاری ایرنا دفتر مهاباد با ۶ امتیاز جایگاه نخست را کسب کرد و تیم پایگاه خبری «هه‌وال» و خبرگزاری صداو سیما این شهرستان به ترتیب در مکان‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

در پایان این رقابت‌ها به هر یک از تیم های برتر جام قهرمانی و جوایزی از سوی اداره ورزش و جوانان و هیات فوتبال اهدا شد. 

اولین دوره رقابت‌های جام رسانه به همت خبرگزاری جمهوری اسلامی مهاباد و با همکاری اداره ورزش و جوانان، هیات فوتبال و کمیته فوتسال این شهرستان به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد.

در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران روز ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری به عنوان روز «خبرنگار» تعیین شده است.

۹۹۰۳/۶۱۸۵/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتسال روز خبرنگار ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۹۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی امیریان قهرمان ۸۰۰ متر شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، در جریان برگزاری رقابت ماده ۸۰۰ متر مسابقات بین المللی دو و میدانی دبی علی امیریان در جایگاه نخست قرار گرفت و مدال طلا این رقابت‌ها را کسب کرد.

بر همین اساس این دونده دوهای نیمه استقامت کشورمان موفق شد با ثبت حد نصاب ۱:۴۷.۷۴دقیقه زودتر از سایر رقبا از خط پایان عبور کرد و طلایی شد.

در دوی ۱۰۰ متر بانوان نیز بانوی دوهای سرعت کشورمان موفق شد با ثبت حد نصاب ۱۱.۷۴ثانیه در جایگاه سوم قرار گیرد و صاحب نشان برنز شود.


 

کد خبر 6096022

دیگر خبرها

  • رقابت کشتی آزاد و فوتسال ایران برای تاجگذاری در قاره آسیا
  • شیراز قهرمان رقابت های کشتی آلیش بانوان
  • کسب سه مدال نقره توسط شناگر نابغه مهابادی
  • کسب سه مدال نقره شنا توسط شناگر نابغه مهابادی
  • علی امیریان قهرمان ۸۰۰ متر شد
  • دیدار زاگرس مهاباد با تیم حریف نیمه‌تمام ماند
  • تیم فوتسال سیمین کک شاهرود مغلوب مهمان مشهدی شد
  • تیم فوتسال سیمین کک شاهرود مغلوب تیم مهمان مشهدی شد
  • اعتراض بازیکنان زاگرس مهاباد به تصمیم داور و ترک زمین
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان ‌غربی شد