Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،هم زمان با هفتم ذی الحجه سالروز شهادت مظلومانه پنجمین مهر سپهر سروری حضرت امام محمد باقر(ع)، مجلس سوگواری در دفاتر و بیوت مراجع عظام تقلید و علما برگزار شد.

آیین سوگواری یادگار کربلا در بیوت مراجع عظام تقلید حضرات آیات صافی گلپایگانی،نوری همدانی، علوی گرگانی و سایر مراجع و علما با حضور طلاب ، علما و دیگر اقشار مختلف مردم قم برگزار شد و سخنرانان و مدیحه سرایان با ذکر فضایل و شیوه زندگی امام جواد (ع) در غم پنجین امام شیعیان نوحه سرایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز جای جای شهر مقدس قم،مساجد به ویژه مسجد مقدس جمکران و امامزادگان شهر قم نیز میزبان عزادارانی بود که در سوگ شکافنده علوم حضرت امام محمد باقر(ع) اشک ماتم ریختند.

انتهای پیام/ش

حال و هوای شهر قم در سالروز شهادت امام باقر(ع)

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناسبت های مذهبی مراجع تقلید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۰۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، عصر امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان نخستین مراسم سالگرد درگذشت مرحوم سردار صفارزاده در بهشت حضرت معصومه (س) شهر مقدس قم برگزار شد.

‌در این مراسم سید محمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، سردار آذرنوش مشاور فرهنگی وزیر، غفور کارگری رییس و سید محمد پولادگر نایب رییس کمیته ملی پارالمپیک و جمع دیگری از مدیران ورزشی و فرهنگی حضور داشتند و با قرائت فاتحه یاد و نام این مدیر ارزشمند را گرامی داشتند.

وزیر ورزش و جوانان پیش از حضور در این مراسم، به زیارت آستان قدس حضرت معصومه (س) کریمه اهل بیت رفت.

کد خبر 6089255

دیگر خبرها

  • لزوم تسریع در رسیدگی به پرونده‌های مخلان امنیت
  • خون شریک ۲ + فیلم
  • نیم نگاهی به زندگی شهید محمد سهرابی‌ثانی
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • امت اسلام در کنار همدیگر به یک دشمن واحد توجه کنند
  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود
  • کدام برخورد گشت ارشاد با زنان تذکر رهبری را در پی داشت؟
  • جنجالی که نماینده مشهد درباره «بمب اتم» برپا کرد؛ کریمی قدوسی کیست؟
  • جزئیات تذکر رهبری درباره گشت ارشاد
  • تذکر رهبری درباره گشت ارشاد چه بود؟