Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید جلیلی شامگاه جمعه در یادواره شهدای مدافع حرم شهرستان نیشابور در مسجد انصار الرضا(ع) این شهر افزود: گزینه نظامی گزینه آخر استکبار نیست بلکه گزینه ابتدائی او است همان طور که پس از پیروزی انقلاب در دوران دفاع مقدس دیدیم و آمریکا می داند همان مردمی که در عرصه دفاع مقدس آن حماسه ها را آفریدند امروز در عرصه اقتصادی نیز حماسه آفرین خواهند بود و از این مردم هراس دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: ما میراث دار این حماسه  شهدای هسته ای هستیم و امروز در عرصه جنگ اقتصادی باید جبهه تعریف و متناسب با آن برای هر کس نقشی تعریف شود.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ابزار استکبار ایجاد ترس و ارعاب است و امروز می بینیم که آمریکا کشورهای دیگر را از همکاری با ایران به بهانه تحریم می ترساند ولی یادواره شهدا این پیام را برای استکبار دارد که راه شهدا ادامه دارد.
جلیلی افزود: آل سعود اعتراف کرد که در جنگ تحمیلی ۲۸ میلیارد دلار به عراق کمک کرد در حالی که از فروختن سیم خاردار به ایران اجتناب می شد اما با وجود همه اینها در حیات سیاسی و اجتماعی تجربه کرده ایم که موفقیتهای ما به دلیل عدم هراس از دشمن و ولایت پذیری بوده است.
او ادامه داد: با وجود فشار حداکثری اقتصادی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شاهد برگزاری جشن ۲۲ بهمن با شکوه هر چه بیشتر هستیم و  با گذشت ۴۰ سال از انقلاب مردم پای آرمانهایشان ایستاده اند و در راه انقلاب و دفاع از آن  شهید می شوند.
شهرستان ۴۵۰ هزار نفری نیشابور در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد واقع است.
۹۸۶۹/۱۹۲۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نیشابور سعید جلیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۱۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: والیبال ایران باید از جایگاه جهانی خود دفاع کند

معاون امور مجلس رئیس جمهوری گفت، والیبال ایران باید از جایگاه جهانی خود دفاع و دل مردم را شاد کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیدمحمد حسینی امروز (سه‌شنبه - 18 اردیبهشت) در حاشیه تمرین تیم ملی والیبال اظهار داشت: دولت نگاه ویژه‌ای دارد و در جلسات همیشگی دولت، مباحث ورزشی مطرح می‌شود که دستاوردها و برنامه‌های ورزشی طی یک گزارش به اطلاع همه می‌رسد. در گذشته این‌چنین نبود و با وجود اخبار ورزشی، دلیلی برای بررسی در جلسات دولت وجود نداشت. امروز هم به جمع والیبالیست‌ها آمدیم تا سلام گرم رئیس جمهوری و اعضای دولت را برسانیم و برای شما آرزوی موفقیت کنیم.

پاداش میلیاردی ملی‌پوشان والیبال در صورت صعود به المپیک

 

وی ادامه داد: از آن‌جایی که همه نگاه‌ها به شماست، باید با عزم و اراده بیشتری کار کرد. طبق فرمایشات امام صادق (ع) اگر نیت و اراده ضعیف نشود، بدن نیز ضعیف نخواهد شد. به عملکرد شما امیدواریم و حتماً موفق خواهید بود. تحولات بزرگی در والیبال انجام شد که امروز در دنیا حرفی برای گفتن داریم و دولت هم نگاه مثبتی به مسائل ورزشی دارد و همیشه دنبال گسترش ورزش قهرمانی و همگانی است. باید همه ورزش‌ها را با توجه به استعدادها و توانایی‌هایی که داریم در نظر بگیریم و چیزی را از قلم نیندازیم. نمایندگان مجلس نیز به دنبال مسائل ورزشی هستند و در حوزه‌های خودشان ورزش را گسترش می‌دهند.

معاون امور مجلس رئیس جمهوری با اشاره به مسیر پیشِ روی تیم ملی والیبال گفت: امیدواریم تیم والیبال ایران نیز بتواند سهمیه المپیک را کسب کند. این هفته‌های آخر خیلی سخت خواهد بود، ولی باید هر طور که هست از جایگاه جهانی خودمان دفاع و دل مردم ایران شاد کنیم.

حسینی با تأکید بر تفاوت بودجه رشته‌های ورزشی خاطر نشان کرد: باید نگاه عادلانه‌ای در بودجه رشته‌های ورزشی داشته باشیم، مخصوصاً رشته‌های تیمی مثل والیبال که جایگاه بسیار خوبی در عرصه بین‌المللی دارند. سعی می‌کنم با رئیس جمهور و مسئولان مربوطه صحبت کنم تا دغدغه ورزشکاران را در بحث مالی از بین ببریم و آنها تنها به ورزش حرفه‌ای خودشان فکر کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • موفقیت‌ها در دل تحریم به دست آمده است
  • حسینی: والیبال ایران باید از جایگاه جهانی خود دفاع کند
  • رادان: پروژه اندلوسی کردن ایران را دارند | حجاب را بگیرند، وطن و دین هم نیست می‌شود | درد بی‌حجابان اقتصاد نیست | آن‌ها که مشکل اقتصادی دارند پشت دولتند
  • رادان: پروژه اندلوسی کردن ایران را دارند | حجاب را بگیرند، وطن و دین هم نیست می‌شود | درد بی‌حجابان اقتصاد نیست | آن‌ها که مشکل اقتصادی دارند پشت این دولتند
  • ایران آمادگی بورس تحصیلی دانشجویان اخراج شده از دانشگاه‌های آمریکا را دارد
  • رهبر انقلاب: اگر کمک آمریکا نبود رژیم صهیونیستی قدرت و جرات این رفتارهای وحشیانه را داشت؟ /حج امسال، حج برائت است
  • نقدینگی کنترل نمی‌شد، گرفتار ابَر تورم می‌شدیم
  • بسیج سازندگی؛ نهالی روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی
  • نقطه عطف وارثان جبهه دفاع از حرم «حماسه خانطومان» است
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است