Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله محمد تقی مصباح یزدی شامگاه جمعه در سلسله برنامه های "طرح ولات" با حضور دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد افزود: آینده به دستان جوانان کشور ساخته می شود و مقام معظم رهبری با طرح بیانیه گام دوم انقلاب حرکتی عقلانی را نشان دادند.

وی خطاب به دانشجویان ادامه داد: آینده انقلاب در دستان شماست لذا باید برای خطاهایی سهوی که در گذشته اتفاق افتاده راهی صحیح به منظور جبران و اصلاح آن پیدا کرد زیرا همه در مقابل انقلاب مسئول هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: در این فرصت بیاندیشید که چه کارهایی باید انجام شود و یا نیاز به برطرف کردن دارد و اگر قسمتی را متوجه نشدیم از افراد متخصص که مورد تائید مقام معظم رهبری هستند سوال گردد تا اشتباهات گذشته تکرا نشوند.  

وی افزود: به فرمان امام راحل جوانان در راه دین و در مقابل نظام ستمشاهی مقامت و مقابله کردند و امروز نیز به فرمان رهبری هستند. باید گفت جوانان ما از جوانان آن دوره فهیم تر هستند و بدانیم با این که شهدا فداکاریها کردند ولی بهره آن نصیب ما شده است.

آیت الله مصباح ادامه داد: ریشه سکولاریسم و تفکیک دین از سیاست در اسلام به زمان وفات پیامبر(ص) باز می گردد که دین را سیاست جدا کردند. مردم برای پرسشهای دینی خود به حضرت امیر المومنین علی(ع) رجوع می کردند و برای احکام دینی خود به خلفا رجوع داشتند.

وی گفت: هنوز این پرسش برای بعضی از افراد مطرح است که آیا دین باید در امور سیاسی شرکت کند یا خیر و حتی در گذشته از بعضی از مراجع تقلید فقط به خاطر اینکه مواضع سیاسی خود را مطرح می کردند، مردم به آنها رجوع نمی کردند.  

بیست و چهارمین دوره آموزشی "طرح ولایت" برای دانشجویان با هدف کادرسازی به منظور تحقق گام دوم انقلاب ۱۷ تیر تا هفتم شهریور ما در مشهد ادامه دارد.  

۲۰۳۰/۱۸۵۸

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام راحل انقلاب جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دین قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۱۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنبش انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن امروز جمعه با صدور بیانیه‌ای سرکوب تظاهرات مسالمت آمیز در دانشگاه‌های آمریکا را که خواستار پایان دادن به جنایات نسل کشی در غزه هستند، محکوم کرد.

در بیانیه جنبش انصار الله آمده است که سرکوب غیرموجه تظاهرکنندگان آمریکایی، نادرست بودن ادعاهای دولت آمریکا را مبنی بر دفاع از آزادی، حمایت از حقوق بشر و گسترش دموکراسی آشکار کرد.

جنبش انصارالله بر حق شهروندان آمریکایی برای تظاهرات مسالمت آمیز تاکید و از موضع اخلاقی آنها که بیانگر افزایش آگاهی جامعه در مورد مسئله فلسطین و مخالفت با اقدامات وحشیانه اسرائیل در غزه است، قدردانی کرد.

دفتر سیاسی انصارالله از سازمان های بین المللی حقوق بشر خواست تا این اقدامات سرکوبگرانه علیه تظاهرات مسالمت آمیز در ایالات متحده را محکوم کنند و دولت آمریکا را برای توقف نقض حقوق بشر تحت فشار قرار دهند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است که جنایات نسل کشی اسرائیل در غزه مستلزم یک موضع محکم بین المللی برای توقف آن است و تظاهرات مسالمت‌آمیز در آمریکا نشان دهنده مخالفت مردم آمریکا با این جنایت‌ها و همبستگی آنها با مردم فلسطین است.

در پایان بیانیه دفتر سیاسی جنبش انصار الله تأکید شد که مسأله فلسطین یک مسئله محوری برای ملت عربی و اسلامی باقی خواهد ماند و انصارالله به حمایت همه جانبه از مردم فلسطین تا رسیدن به حقوق مشروع خود ادامه خواهد داد.

کد خبر 6089222

دیگر خبرها

  • جنبش انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) بیانیه مشترک صادر کردند
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • حرکت به سمت بیانیه گام دوم انقلاب وظیفه اصلی فرماندار کاشان
  • آیت الله هاشمی علیا عنوان کرد؛ لطف الهی به مؤمنان جهت دوری از تعصب جاهلی
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد در شرایط آلوده است
  • راه‌حل رفع خطاهای کارشناسی در سند تحول و تعالی قوه قضاییه
  • بیت مرحوم آیت‌الله کاشانی بیانیه صادر کرد
  • بیت مرحوم آیت الله کاشانی بیانیه صادر کرد +جزئیات