Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-02@12:50:24 GMT

سرقت در کوچه پدر زن+ فیلم

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۱۱۳۷۶

سرقت در کوچه پدر زن+ فیلم

‍‍‍‍‍‍

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک سارق حین سرقت لوازم خودروی شهروندان در محدوده تهرانسر خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک سارق حین سرقت لوازم خودروی شهروندان در محدوده تهرانسر خبر داد.

سرهنگ منصور حمیدوند در تشریح این خبر بیان داشت: ساعت ۲۰ روز گذشته ماموران ضربت مستقر در کلانتری ۱۵۰ تهرانسر حین گشت زنی‌های خود به یک پژو ۲۰۶ سفید رنگ برخورد کردند که کنار بلوار گل‌ها به صورت کج پارک شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: مدتی این خودرو را زیر نظر گرفتند و مشخص شد راننده این خودرو پیاده شده و در حال ور رفتن با پژو ۲۰۶ سفید رنگ دیگری است که با توجه به مشکوک بودن اوضاع به خودرو نزدیک می‌شوند تا مظنون را بازداشت کنند، اما او با دیدن پلیس سوار بر خودروی خود شده و از محل می‌گریزد.

این مقام انتظامی افزود: مدتی تعقیب و گریز پلیسی ادامه داشت تااینکه ماموران ضربت پلیس مجبور به تیراندازی هوایی و پس از آن به سوی لاستیک خودرو شدند که با توجه به پنچر شدن خودرو، بالاخره متهم در تقاطع آزادگان و اتوبان فتح دستگیر شد.

وی در ادامه تصریح کرد: با دلالت متهم به کلانتری، خانم جوانی نیز به آنجا آمد و عنوان داشت فرد بازداشت شده همسرش می‌باشد که دارای خانواده متمولی است و حتی بیشتر خواهران و برادرانش در خارج از کشور زندگی می‌کنند، اما متهم که دارای سوابق متعدد کیفری نیز هست از مدت‌ها پیش به دلیل اعتیاد به شیشه از طرف خانواده اش طرد شده است.

این خانم جوان در ادامه به ماموران پلیس گفت: متهم دقیقا در کوچه محل زندگی پدرم اقدام به سرقت می‌کرده است.

بنابراین گزارش متهم قبل از این سه سال حبس در زندان تحمل کرده است و بعد از آزادی از زندان با وجود اعتیاد دوباره به سرقت‌های سریالی خود روی آورده است که مشخص شد خودروی ۲۰۶ کشف شده از او نیز سرقتی است.
متهم با تشکیل پرونده‌ای به مقام محترم قضائی معرفی شد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سرقت خودرو کلانتری 150 تهرانسر پژو 206 سارق خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۱۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان باغ ویلاها و کابل‌های برق در طرقبه شاندیز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی؛ به نقل از پلیس انتظامی شهرستان طرقبه شاندیز، سرهنگ سید جواد حسینی گفت: در پی گزارشات متعدد سرقت‌های سریالی وسایل و کابل‌های برق از باغ ویلا‌های شهرستان طرقبه شاندیز، عملیات تجسس پلیس آغاز شد.
وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی دقیق دوربین‌های مداربسته و حضور میدانی موفق شدند یکی از متهمین را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر کنند.
حسینی تصریح کرد: دربازرسی از مخفیگاه این متهم تعداد قابل توجهی وسایل و ابزار آلات و کابل‌های برق کشف و متهم د ر اعترافات خود به وجود ۴ نفر همدست اعتراف کرد.
سرهنگ حسینی خاطر نشان کرد: با اجرای عملیات غافلگیرانه  ۴ نفر دیگر از متهمان که در ارتکاب سرقت‌های متعدد همکاری داشتند شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در مخفیگاهشان دستگیر شدند و به بیش از ۵۰ فقره سرقت وسایل مردم اعتراف کردند.
همچنین سرهنگ سید جواد حسینی فت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد وسایل از باغات و ساختمان‌های در حال ساخت در شهرستان طرقبه شاندیز، ماموران پلیس آگاهی موفق شدند یک نفر متهم را در این رابطه شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی با عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کنند.
وی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه این متهم مقادیر قابل توجهی اقلام مسروقه شامل ۱۰ دستگاه انواع سنگ فرز، ۳ دستگاه اره برقی، ۳ دستگاه دریل برقی، ۲ دستگاه هیلتی بزرگ، ۱ دستگاه جوش، ۳ دستگاه کفکش، ۳ دستگاه پمپ آب، یک دستگاه پمپ باد، یک دستگاه موتور بالابر، ۲ دستگاه موتور کولر و مقدار زیادی کابل برق کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی شهرستان طرقبه شاندیز اظهار کرد: متهم در مواجهه با مستندات پلیس تاکنون به ۳۰ فقره سرقت وسایل و ابزارآلات از ساختمان‌ها و باغ‌های سطح شهرستان اعتراف که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضایی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق خودرو
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق حرفه ای خودرو
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • ۱۹ دستگاه لپ تاپ مسروقه در کاشان کشف شد
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران
  • دستگیری سارقان باغ ویلاها و کابل‌های برق در طرقبه شاندیز
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل یکی از شهرک های مشهد