Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@14:16:01 GMT

یک کشته در واژگونی سواری موسو در زنجان

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۱۱۶۲۰

یک کشته در واژگونی سواری موسو در زنجان

سرهنگ عظیمی جانشین رئیس پلیس راه استان زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ با اشاره به وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت در کیلومتر۲محور زنجان – بیجار  گفت:این حادثه حدود یک بامداد امروز رخ داد.

به گفته این مقام مسئول در این سانحه یک دستگاه سواری موسو به علت خستگی و خواب آلودگی  از مسیر خود  خارج و واژگون شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
سرهنگ عظیمی به رانندگان توصیه کرد که در هنگام سفر به ازای هر دو ساعت رانندگی حداقل یک ربع استراحت داشته باشند تا شاهد چنین حوادث تلخ در جاده های استان نباشیم.
جانشین رئیس پلیس راه استان همچنین از افزایش تردد‌ها در محور‌های مواصلاتی استان زنجان در تابستان امسال نسبت به پارسال خبر داد و گفت:در حال حاضر تردد در محورهای مواصلاتی استان عادی و روان است.

انتهای پیام /ن  
یک کشته در تصادف جاده ای استان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۱۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا شهرجردی گفت: طی اعلام حادثه توسط اورژانس به مرکز پیام ۱۱۲ جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی پژو پارس در کیلومتر ۳۰ محور اراک-ازنا در محدوده روستای سرسختی، عوامل امدادی پایگاه شهید خرمی (قاقان) جمعیت هلال‌احمر شهرستان شازند به فوریت جهت رهاسازی راننده خودرو به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه، حادثه در ساعت ۱۲ و ۵۷ دقیقه ظهر امروز جمعه اتفاق افتاد، افزود: متأسفانه قبل از رسیدن عوامل امدادی هلال احمر راننده حادثه دیده فوت شده که پس از رهاسازی پیکر متوفی تحویل عوامل عوامل اورژانس حاضر در صحنه شد.

کد خبر 6089351

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان
  • ۶ کشته براثر ریزش کوه و صاعقه در افغانستان
  • دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند
  • واژگونی خودرو در باشت ۲ کشته برجا گذاشت
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • انحراف به چپ کامیون چهار نفر کشته برجای گذاشت
  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)