Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شادگان گفت: کسانی که شایعات، اخبار فیلم یا تصاویری غیرواقعی را در فضای مجازی منتشر می‌کنند شریک جرم محسوب شده و با آنان برخورد می‌شود. ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

رضا کیانی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شادگان، به دنبال انتشار فیلم کشته شدن هشت نفر در مراسمی و نسبت دادن آن به شهرستان شادگان توسط برخی کابران فضای مجازی اظهار داشت: این فیلم قدیمی و مربوط به یکی از کشورهای مجاور است و خبر منتشر شده  مبنی بر وقوع آن در شادگان صحت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین به کابران فضای مجازی و شایعه‌کنندگان هشدار داد حدالامکان در نقل وقایع و اخبار دقت کافی کنند و قبل از هر گونه کپی و انتشار خبر از صحت و سقم آن مطمئن شوند.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شادگان با بیان اینکه با شایعه‌کنندگان و افرادی که اذهان عمومی را تشویش می‌کنند برخورد متناسب با قانون انجام می‌شود.

یزد| کاهش جرایم فضای مجازی نیازمند ارتقای سواد رسانه‌ای جامعه استافزایش 95 درصدی سرقت در فضای مجازی در سال گذشتهچالش فیلترینگ از منظر 2 مدیر فضای مجازی/ شبکه‌های مجازی خارجی قتلگاه فرهنگی جامعه است

وی به افزایش شاخص‌های امنیت در شادگان اشاره کرد و افزود: به فضل الهی در پی اقدامات قضایی، انتظامی و امنیتی مجاهدان عرصه عدالت و امنیت و همکاری خوب مردم عزیز شادگان شاهد کاهش محسوس تیراندازی در مراسم‌ها هستیم.

کیانی‌راد در پایان گفت: عده‌ای از عناصر معاند داخلی و خارجی برای مقاصد شوم (که ما اطلاع داریم ) تلاش می‌کنند چهره‌ای زشت و ناامن از شادگان در اذهان مردم ایران ارائه بدهند تا سبب خروج مردم مومن و ولایی از این شهر و تمرکز جمعیت اشرار در این شهر برای تمرین و انجام اقدامات ضدامنیتی در آینده در سطح کشور شوند.

انتهای پیام/ح

R41468/P/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۳۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر سوءاستفاده از دختربچه برای تبلیغ آرایشگاه

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 20 انتشار ویدیویی از یک دختربچه در فضای مجازی و معرفی او به عنوان یک تازه عروس موجی از واکنش منفی افکار عمومی و به خصوص کاربران فضای مجازی و فعالان حوزه حقوق کودک را درپی داشت. رئیس پلیس فتای تهران بزرگ با بیان اینکه برای این خانم به دلیل سوءاستفاده از کودکان و... پرونده‌ای تشکیل شد، گفت: «صفحه اینستاگرامی مذکور نیز با دستور قضایی از دسترس خارج و متهم نیز به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.» این ویدیو را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • تشکیل کمیته امنیت روانی برای برخورد با شایعه سازان و نشردهندگان اکاذیب در فضای مجازی
  • تصاویر سوءاستفاده از دختربچه برای تبلیغ آرایشگاه
  • مولفه‌های بومی امنیت روانی در اردبیل احصا شود
  • اتمام حجت دادستان کرمان با شایعه‌سازان در فضای مجازی
  • آغاز طرح ملی مشاركت اجتماعی مردم در فضای مجازی از تابستان
  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • شعری که در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • شعر «موسی عصمتی» در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت