Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، سرهنگ « حسین درویشی »، فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس در جمع خبرنگاران با اشاره به راه اندازی گالری « لباس ویژه عروس و داماد » در کوی آیت الله غفاری شهر بندرعباس، گفت: این گالری با صرف اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال راه اندازی شده است.

 وی با بیان اینکه این گالری به ۲۰۰ دست کت و شلوار دامادی و لباس عروس تجهیز شده است، افزود: جوانان در شرف ازدواج هرمزگانی و حتی سایر استان های کشور می توانند از خدمات کاملا رایگان این گالری استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس با بیان اینکه با برخی از مزون های سطح شهر نیز رایزنی شده است که به زوج های معرفی شده از سوی بسیج جامعه زنان به صورت ویژه تخیف بدهند، اضافه کرد: ۵۲ سالن ورزشی سپاه پاسداران در استان هرمزگان نیز برای برگزاری آیین جشن ازدواج جوانان در نظر گرفته شده است که به طور رایگان در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

 درویشی ادامه داد: با تعدادی از دفاتر ثبت ازدواج، آرایشگاه آقایان و بانوان و همچنین رستوران و توزیع غذا هماهنگی شده است که خدمات خود را با ۴۰ درصد تخفیف به جوانان ارائه دهند.

 وی گفت: جوانان در آستانه ازدواج برای بهره مندی از خدمات رایگان و یا دارای تخفیف این مراکز می توانند به بسیج سازندگی سپاه ناحیه بندرعباس و همچنین حوزه‌های مقاومت بسیج محلات مراجعه کنند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۳۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ‌زنی پارک دادا و کاکا در بندرعباس

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، شهردار بندرعباس، اعضای شورای شهر، معاون درمان دانشگاه و جمعی دیگر از مسئولان در این مراسم حضور داشتند.

باتوجه به اهمیت مسئله فرزندآوری و جوانی جمعیت، شهرداری بندرعباس اقدام به احداث پارک «دادا و کاکا» در بندرعباس می‌کند.

این پارک در چهارراه پگاه و در زمینی به مساحت ۱۳هزار و ۵۰۵ متر مربع احداث می‌شود.

«داد و کاکا»؛ نماد فرهنگی فرزندآوری و جوانی جمعیت هرمزگان، با هدف تأثیرگذاری بر مخاطبان کودک و نوجوان و مطالبه آن‌ها از پدر و مادر برای داشتن دادا (خواهر) و کاکا (برادر)، مقابله با آسیب‌های «تک فرزندی» و فرهنگسازی و ترویج جوانی جمعیت و فرزندآوری طراحی و ساخته شدند.

ایده و اجرای این کار ارزشمند به همت کمیته رسانه قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (مدیریت روابط عمومی دانشگاه) انجام شده است.

لازم به ذکر است در مراسم رونمایی از این عروسک‌ها، شهردار بندرعباس قول احداث پارکی به این عنوان را داده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • کلنگ‌زنی پارک دادا و کاکا در بندرعباس
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس
  • بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • ارائه بیش از ۱۰۰ خدمت رایگان برای بارداری سالم
  • بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند  
  • برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس