Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اهمیت بزرگداشت دهه ولایت، گفت: هویت شیعه با به نمایش گذاشتن عید غدیر معنا پیدا می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی» در خطبه های نماز عبادی جمعه (۱۸ مرداد) توصیه هایی در خصوص بزرگداشت دهه ولایت داشتند که تأمل در آن قابل توجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

از محوری ترین مسائل مطرح شده در این خصوص برپایی هرچه باشکوه مراسم دهه ولایت  با توجه به بزرگداشت دهه ولایت به ویژه روز عید غدیر بود که در این خصوص آیت الله حسینی همدانی، مطرح کرد: دستگاه ها، مردم و مسئولان به بزرگداشت این روز اهمیت دهند و آن را گرامی دارند.

 

امام جماعت مسجد امام سجاد(ع) میدان توحید کرج، توضیح داد: هویت شیعی ما با عید غدیر تجلی بخشیده می شود و باید بدانیم که این عید زمینه وحدت و انسجام مومنان است.

 

آیت الله حسینی همدانی تصریح کرد: آذین بندی ،خطبه خوانی غدیر ، روزه گرفتن ، اطعام دادن به مومنین و برپایی جشن ها  در دهه ولایت برگزار شود.

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز خبرنگار خطبه نماز جمعه خبرگزاری شبستان کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد خطبه های نماز جمعه شیراز نماز جمعه دهه ولایت و امامت نماینده ولی فقیه خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۳۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از بزرگداشت مرحوم آیت الله ترابی در دامغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  ️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از بزرگداشت مرحوم آیت الله ترابی در دامغان
  • مشارکت مردم در اقتصاد باید به خوبی تبیین و هدایت شود
  • دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
  • «آکادمی پرندگان» بیش از ۵۰ میلیون تومان فروخت
  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است
  • بخشی از رونق تولید با خرید کالای ایرانی محقق می‌شود
  • بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی
  • آیت الله علوی بروجردی: روحانیت در عصر آیت‌الله بروجردی، با سازمان‌دهی ایشان به اوج رسید/ ایشان معتقد بودند ما برای دنیا حرف داریم
  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • علوم نظری و عملی در حوزه شهرسازی باید به‌روزرسانی شوند