Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@06:05:56 GMT

روستائیان و عشایر شهرستان ایوان رایگان ویزیت شدند

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۱۳۵۰۳

روستائیان و عشایر شهرستان ایوان رایگان ویزیت شدند

مالک رستمی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: کار ویزیت رایگان بیماران توسط تیم بهداشتی و درمانی مجهز جامعه بسیج پزشکی انجام شد.

به گفته وی، این تیم اعزامی شامل سه اکیپ پزشکی ،کارشناس بهداشت و دارویی در روستا های نرگسی.چهار مله .تعل و گیلانه و مناطق عشایری مورد ویزیت قرار گرفتند.

مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی ایوان بیان کرد: ارائه آموزش‌های امدادی و آگاه‌ سازی اهالی روستا و عشایر در برابر خطرهای رایج موجود در روستا و بیماریهای فصلی از دیگر برنامه‌ها و خدمات تیم پزشکی، درمانی جامعه بسیج این شهرستان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، هدف از اعزام کاروان‌های سلامت به مناطق محروم را کمک به ارتقاء سطح سلامت جامعه دانست و گفت: این روستاییان از خدمات مشاوره در زمینه بهداشت فردی، ایمنی و مسائل امدادی نیز بهره مند شدند. 

شهرستان ایوان غرب با 55 هزار نفر جمعیت در فاصله 35 کیلومتری شمال ایلام واقع است. 

3032/6034

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف بهداشتی و درمانی جامعه جامعه پزشکی ایوان قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۳۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لردگان با اشاره به ارائه خدمت گروه‌های جهادی بهداشتی درمانی در مناطق دوردست بارز وشوارز گفت: در این طرح پزشکان عمومی، متخصص، دندانپزشک حضور داشتند.
فریبرز جباری افزود: هزینه خدمات ارائه شده ۲۵۰ میلیون تومان است.

دیگر خبرها

  • ثبت نام بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری تمدید شد
  • ویزیت رایگان بیماران خوی توسط گروه‌های جهادی + تصاویر
  • ۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری ایلام در شهرستان آبدانان زندگی می‌کنند
  • کشف ۵۰۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی در ایوان
  • «طرح نفس» جان ۱۴ نوزاد کرمانشاهی را نجات داد
  • ابلاغ تعرفه‌های جدید پزشکی
  • آموزش مهارت روستائیان باعث تقویت و پایداری توسعه روستا است
  • ویزیت رایگان در روستای صدیف سنچولی بخش قرقری هیرمند
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز