Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ ۲۳ تیم آقایان شامل ۸۳ نفر در سومین دوره مسابقات کارگران کشور در شاهرود شرکت کردند که در پایان تیم خراسان رضوی در هر دو رده انفرادی و تیمی اول شد. در بخش تیمی اردبیل و تیم کارکیای شاهرود به نمایندگی از استان سمنان دوم و سوم شدند. جابر قمی رئیس کمیته دارت فدراسیون ورزش های کارگری گفت: این مسابقات در دور اول به صورت دوره ای و در دور دوم به صورت تک حذفی برگزار شد و برگزیدگان به مسابقات جهانی ورزش های  کارگری که سال آینده در یونان برگزار می شود ، اعزام خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از برگزاری مسابقات دارت آقایان ، مسابقات دارت بانوان کارگر کشور هم در خانه دارت شاهرود برگزار شد.
در سومین دوره از مسابقات ۴۰ تیم شامل ۱۷ تیم بانوان و۲۳ تیم آقایان از سراسر کشور حضور داشتند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان سمنان خراسان رضوی یونان برنا مسابقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۵۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ششمین دوره مسابقات حافظان قرآن استان بوشهر در جزیره شیف برگزار شد

عارف علوی تبار در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ششمین دوره مسابقات حافظان قرآن کریم استان بوشهر با حضور حافظان قرآن کریم روز پنجشنبه برگزار شد.

بخشدار مرکزی شهرستان بوشهر بیان کرد: مسابقات با شرکت بیش از ۱۵۰ نفر از حافظان استان بوشهر به میزبانی جزیره شیف بخش مرکزی شهرستان بوشهر برگزار شد

عارف علوی تبار افزود: در این دوره مسابقات شرکت کنندگان از سراسر استان بوشهر و در ۲ رده سنی زیر ۱۵ سال و زیر ۲۰ سال با هم به رقابت پرداختند.

کد خبر 6095399

دیگر خبرها

  • ششمین دوره مسابقات حافظان قرآن استان بوشهر در جزیره شیف برگزار شد
  • مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز پایان یافت
  • هنر، ابزار استدلال و استقناع هنرمندانه عفاف و حجاب
  • معتبرترین مسابقات ریاضی دانشجویی جهان در دانشگاه تبریز آغاز شد
  • تهران میزبان مسابقات دارت قهرمانی کارگران کشور
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • حضور شناگر سندروم‌داون مهابادی در مسابقات کشوری
  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • پایان مسابقات شنای کارگران خراسان شمالی در هفته کار و کارگر
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد