Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@00:31:24 GMT

بی‌استعدادی بازیکنان جدید بایرن مونیخ در موسیقی

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۱۵۷۳۶

بی‌استعدادی بازیکنان جدید بایرن مونیخ در موسیقی

چند نفر از بازیکنان جدید بایرن مونیخ در مراسمی که برای معرفی آنها به تیم برگزار شده بود نشان دادند از استعداد خوانندگی بی‌بهره‌اند و فضای شادی برای بازیکنان بایرن بوجود آوردند.

به گزارش "ورزش سه"، چند نفر از بازیکنان جدید بایرن مونیخ، به ویژه سه نفر از آنها هرناندز، دیویس و سینگ، که به تازگی به بایرن مونیخ پیوسته و به زودی اولین فصل حضورشان در بوندس‌لیگا با پیراهن بایرن را سپری خواهند کرد در جریان مراسمی که باشگاه برای خوشامدگویی به آنها و آشنایی‌شان با تیم ترتیب داده بود وقتی برای خواندن آهنگ پشت میکروفون قرار گرفتند نشان دادند که بر خلاف استعداد فوتبالی، به هیچ وجه در موسیقی استعداد ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب فضای شادی در جلسه بوجود آمد و بازیکنان بایرن دقایق پرنشاطی را سپری کردند.

 

 

در این مراسم که بازیکنان بایرن مونیخ به صرف ناهار جمعی دعوت شده بودند از بازیکنان جدید این  تیم خواسته شد روی صحنه رفته و هر کدام آهنگی که خودشان مایلند را بخوانند. این دعوت نتایجی خنده‌دار داشت و جو مراسم را شاد و پرنشاط کرد.

 

لوکاس هرناندز، ملی‌پوش فرانسوی که امسال تابستان با قراردادی 80 میلیون یورویی از اتلتیکو مادرید به بایرن پیوسته و رکورد نقل و انتقالات باشگاه را شکسته اولین کسی بود که با خواندن آهنگ انتخابی‌اش سالن را غرق خنده کرد.

 

بعد از او نوبت به آلفونسو دیویس، پدیده 18ساله کانادایی رسید که آهنگ انتخابی‌اش را خوب آغاز کرد ولی در میانه راه که آهنگ اوج گرفت دچار مشکل شد و بار دیگر خنده را بر سالن حکمفرما کرد. دیویس در ماه ژانویه از تیم ونکوور وایت‌کپز به بایرن ملحق شده بود.

 

 

سارپریت سینگ، جوان مستعد نیوزیلندی هم دیگر ستاره جدید بایرن بود که نمایش استعداد خوانندگی‌اش خنده و تشویق هم‌تیمی‌های او را به دنبال داشت. مراسم معارفه و خوشامدگویی بازیکنان جدید بایرن به این ترتیب با خنده و شوخی و جوی بسیار شاد به پایان رسید.

 

بایرن مونیخ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۵۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آژاکس را که می‌بینم، حالم بد می‌شود

به گزارش ورزش سه، ماتیس دی لیخت دلتنگ آژاکس است. مدافع میانی هلندی بایرن مونیخ می‌خواهد دوباره برای تیمی بازی کند که در آن فوتبالش را شروع کرد. 

او در این رابطه می‌گوید: «من اغلب به بازگشت فکر می‌کنم و امیدوارم که این اتفاق بیفتد.»

دلیخت در 5 مارس 2019 در لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی تاریخی 1-4 مقابل رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو خودش را بر سر زبان‌ها انداخت. پنج هفته بعد، در 16 آوریل، او گل پیروزی بخش مقابل یوونتوس تورین (1-2) را به ثمر رساند که به معنای اولین راهیابی آژاکس به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از سال 1997 بود.

در همان تابستان او با یوونتوس قرارداد امضا کرد و سه سال بعد، در سال 2022، راهی بایرن مونیخ شد، جایی که تا سال 2027 قرارداد دارد. 

پنج سال پس از ترک آمستردام، او به صراحت اعلام کرد که دلش برای این تیم تنگ شده است: «از انتخاب‌هایم بسیار خوشحالم. در ایتالیا و آلمان عنوان قهرمانی را کسب کردم. فکر می‌کنم برای یک بازیکن 24 ساله همه چیز به خوبی پیش می‌رود. در مجموع حدود ده سال برای آژاکس بازی کردم. البته دلم برای همه افرادی که در آنجا ملاقات کردم و بازیکنانی که با آنها بازی کردم، تنگ شده است. این مقطع خوبی در تاریخ باشگاه نیست و دیدن این وضعیت آژاکس دشوار است و حالم بد می‌شود.»

دیگر خبرها

  • عامل حذف تاریخی رئال به بایرنی‌ها روحیه داد!‏
  • رقص و شادی بازیکنان تیم ملی افغانستان با آهنگ صادق بوقی (فیلم)
  • لیست رئال مادرید برای سفر به مونیخ؛ حضور کورتوا، آلابا و کارواخال! + عکس
  • آژاکس را که می‌بینم، حالم بد می‌شود
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و فرانکفورت + فیلم
  • هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه ای خود رسید
  • گل دوم هری کین به آینتراخت فرانکفورت از روی نقطه پنالتی (بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت)
  • گل هری کین به آینتراخت فرانکفورت روی فرصت طلبی و پاس لایمر (بایرن مونیخ 1-0 آینتراخت فرانکفورت)
  • کنترل توپ زیبای مانوئل نویر در تمرینات بایرن مونیخ / فیلم
  • اولی هونس: ژابی آلونسو با رد پیشنهاد ما شخصیتش را نشان داد؛ مربی باید مانند یک معلم باشد