Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@03:31:09 GMT

از بازار آنلاین سیم‌ کارت چه می‌دانید؟

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۱۶۲۶۳

از بازار آنلاین سیم‌ کارت چه می‌دانید؟

بازار آنلاین سیم‌کارت که چندین سال است فعالیت خود را شروع کرده تا به امروز توانسته پیشرفت قابل‌توجهی داشته باشد و همچنین کاربران بسیار زیادی را به خود اختصاص می‌دهد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام رندباز، در بازار آنلاین سیم‌کارت نیازی نیست که شما برای خرید و فروش سیم‌کارت شخصاً به دفاتر مراکز فروش مراجعه کنید، بلکه می‌توانید تمامی کارهای خرید، فروش و حتی نوع اپراتور اصلی و مجازی را مشخص کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درهر صورت بازهم ممکن است برای عده‌ای این سوال پیش بیاید که بازار آنلاین سیم‌ کارت چیست؟  آیا خرید سیم‌کارت از بازار آنلاین سیم‌کارت یک خرید مطمئن است؟ آیا نظارتی روی بازار آنلاین سیم‌کارت وجود دارد؟ اپراتور مجازی چیست؟ اپراتور مجازی چه تفاوتی با اپراتور اصلی دارد؟ آیا اپراتور مجازی از اعتبار کافی همانند اپراتورهای اصلی برخوردار است؟ آیا نقاط پوشش دهی آن سراسری است؟ و دیگر سوال های این چنینی ما قصد داریم به‌تمامی این سوال ها پاسخ دهیم و شما را با بازار آنلاین سیم‌کارت آشنا کنیم.

بازار آنلاین سیم‌کارت:

همان‌طور که می‌دانید با ورود سیم‌کارت به دنیای ارتباطات تحولات بسیار عظیمی رخ داد و سیم‌کارت توانست روی زندگی مردم نیز تاثیر بسزایی داشته باشد. امروزه لازم نیست که شما برای خرید سیم‌کارت حضوری اقدام کنید، تنها کافی است به بازار آنلاین سیم‌کارت مراجعه کرده و شماره موردعلاقه‌ی خود را به‌صورت آنلاین خریداری کنید و برای سند زدن حضور پیدا کنید، یکی از بسترهایی که شما می‌توانید سیم‌کارت آنلاین خریداری کنید رندباز است، رندباز یک بازار آنلاین سیم‌کارت است که شما می‌توانید با مراجعه به این وب‌سایت از تمامی اپراتورها سیم‌کارت موردعلاقه‌ی خود را به‌صورت اینترنتی خریداری کنیدو علاوه بر خرید سیم‌ کارت آنلاین از اپراتورهای اصلی می‌توانید سیم‌کارت‌های اپراتورهای مجازی را نیز خریداری کنید. علاوه بر خرید سیم‌کارت آنلاین شما می‌توانید سیم‌کارت‌های خود را نیز باقیمت مناسب در این بازار آنلاین سیم‌کارت به فروش برسانید.

 آیا با اپراتورهای مجازی آشنایی دارید؟

 چندین سال است که بازار اپراتورهای مجازی در ایران بسیار داغ شده و آن‌ها نیز توانسته‌اند به دنیای ارتباطات وارد شوند.

اپراتورهای مجازی حدود ۲۰ سال است که فعالیت خود را آغاز کردند اما چندین سال است که به‌طور رسمی در ایران رونمایی شده و چند اپراتور به‌طور مجازی در حال فعالیت هستند، درواقع اپراتور مجازی اجازه راه‌اندازی یک شبکه جدید موبایل را در ایران ندارد و باید با همکاری با اپراتورهای اصلی فعالیت خود را آغاز کند.

 همان‌طور که میدانید در کشور چندین اپراتور اصلی داریم که ممکن است در تمام نقاط کشور پوشش دهی کاملاً مناسبی و رضایت بخشی نداشته باشند به همین دلیل اپراتورهای مجازی به وجود آمده‌اند تا یک پوشش سراسری رضایت بخشی را برای مشتریان فراهم آورند.

 اپراتورهای مجازی می‌توانند یک برند تجاری،  مرکز امور مشترکین، پشتیبانی، بسته‌ها و تعرفه‌ها و حتی دفاتر فروش خاص خود را در سراسر کشور داشته باشد. شاید بهتر باشد کمی در رابطه با تفاوت اپراتورهای مجازی تلفن همراه با دیگر اپراتورهای موبایل صحبت کنیم. شما می‌توانید از بازار آنلاین سیم‌کارت، سیم‌کارت‌های اپراتورهای مجازی را خریدار کنید.

تب و تاب بازار آنلاین سیم کارت

تفاوت اپراتور مجازی با اپراتورهای اصلی در چیست؟ 

- خدمات آن‌ها:

یکی از تفاوت اصلی اپراتورهای مجازی با دیگر اپراتورهای موبایلی خدمات آن‌هاست زیرا برخی از اپراتورهای مجازی تنها دارای یک سری قابلیت‌های خاص می‌باشند و قابلیت ارائه خدمات اپراتورهای اصلی ایران ندارند.

- طرح‌های ارائه‌شده:

 اپراتورهای مجازی طرح‌ها و بسته‌های اینترنتی و تشویقی بسیار ارزان‌تر و متفاوت‌تری نسبت به دیگر اپراتورهای اصلی موبایل دارند.

- تعرفه‌ها:

تعرفه‌های اپراتورهای مجازی بر اساس تعرفه‌هایی است که اپراتور اصلی برای آن‌ها تعیین می‌کنند زیرا همان‌طور که در بالا ذکر شد اپراتور مجازی یکی از زیرشاخه‌های اپراتورهای اصلی موبایل می‌باشند.

- پیش‌شماره‌ی اختصاصی: 

هر اپراتوری سرشماره خاص خود را دارد که نشان‌دهنده و معرفی کننده‌ی  اپراتور هست.

 در بازار آنلاین سیم‌کارت رند باز شما می‌توانید شماره‌های صفر و کارکرده را  از تمامی اپراتورهای اصلی و مجازی به‌صورت آنلاین و غیرحضوری انتخاب و خریداری نمایید.

اپراتورهای سیم‌کارت‌های مجازی تفاوت‌های بسیار زیادی با اپراتورهای اصلی دارند، اما عملکرد و کیفیت بسیار خوبی را توانسته‌اند از خود برجای می‌گذارند... پیش‌بینی‌شده است که اپراتورهای سیم‌کارت‌های مجازی بتوانند با استقبال خوبی از سوی مردم روبرو شوند و علت آن‌هم پوشش دهی و خدمات و تعرفه‌های آن‌ها هست. لازم به ذکر است که رندباز اولین بازار آنلاین سیم‌کارت در کشور هست و شما می‌توانید برای خرید سیم‌کارت‌های اپراتورهای اصلی و مجازی اقدام کنید.

همان‌طور که در بالا ذکر د علاوه بر خرید سیم‌کارت‌های نو و کارکرده و رند، شما می‌توانید سیم‌کارت‌های خود را نیز به فروش برسانید، برای این کار تنها کافی است برای عضویت در سایت اقدام کنید و سپس فروشگاه آنلاین خود را تشکیل دهید و برای فروش سیم‌کارت خود اقدام کنید و وارد بازار آنلاین سیم‌کارت شوید.

شما می‌توانید فروشگاه خود را در این بازار آنلاین سیم‌کارت مدیریت کنید و برای به‌روزرسانی آن اقدام کنید. همچنین اینکه شما می‌توانید برای استعلام سند سیم‌کارت نیز اقدام کرده تا نسبت به خرید خود کاملاً مطمئن شوید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بازار آنلاین خرید سیم کارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۶۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی مس رفسنجان وگل گهرسیرجان‌ + پخش آنلاین

پخش زنده بازی مس رفسنجان وگل گهرسیرجان در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۷:۴۵ امروز آغاز و از سایت آنتن پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های مس رفسنجان وگل گهرسیرجان امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز مس رفسنجان وگل گهرسیرجان

لیگ برتر ایران (مس رفسنجان - گل گهرسیرجان) ساعت ۱۷:۴۵؛ پخش زنده از سایت آنتن

کد خبر 749619

دیگر خبرها

  • موزه‌های آنلاین طراحی شد
  • درخواست تسهیلات طرح پذیرنده ملی هم آنلاین شد
  • ساعت پخش زنده بازی ذوب آهن و نساجی مازندران‌ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی مس رفسنجان وگل گهر سیرجان‌ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی مس رفسنجان وگل گهرسیرجان‌ + پخش آنلاین
  • «مدیر مدرسه» به اکران آنلاین رسید
  • ویدیو/ جریمه ۲۰۰ میلیون دلاری اپراتورهای تلفن همراه متخلف در آمریکا
  • تولید مسکن با اخذ مالیات از اراضی بایر و رها شده رونق می گیرد/ممانعت قیمت گذاری های کاذب مسکن در سکوهای آنلاین بازار مسکن
  • فروش اینترنتی دارو
  • اقدامی غیرقانونی علیه کسب‌وکارهای آنلاین ایرانی/ پای رانت به فضای مجازی کشیده شد!