Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@22:16:01 GMT

هویت اجتماعی نیازمند وجود نمادهای اجتماعی

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۱۶۸۸۷

هویت اجتماعی نیازمند وجود نمادهای اجتماعی

به گزارش خبرنگار مهر، فرامرز نیک سرشت ظهر شنبه در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس که در تالار پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد، افزود: هشت سال دوران دفاع مقدس سرشار از نماد و مبتنی بر ارزش‌های اسلامی است و ما نیازمند این نمادها هستیم و اگر به این نمادها توجه نشود، متضرر می‌شویم.

وی تصریح کرد: اگر یک نسلی نتواند نمادهای خود را به نسل دیگر انتقال دهد، آن فرهنگ ابتر و ناقص می‌ماند، ناشناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول بابیان اینکه حمایت‌های لازم از بازسازی عملیات کربلای ۵ انجام می‌شود، افزود: برای اجرای این برنامه از محل‌های مناسب و بودجه اجتماعی و ملی پیگیری می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان بابیان اینکه بزرگداشت هفته دفاع مقدس منوط به توجه به نمادها است، خاطرنشان کرد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس بخشی تلقی نمی‌شود و ضروری است همه دستگاه‌های فرهنگی، اقتصادی و آموزشی به‌عنوان تکلیف فرا سازمانی و ملی حمایت از برنامه‌های این هفته را سرلوحه خود قرار دهند.

نیک‌سرشت با اشاره به اجرای برنامه فصل شیدایی در زنجان، گفت: این برنامه با استقبال بی‌نظیری مواجه شد که حدود ۲۰۰ هزار نفر بازدیدکننده داشت.

وی همچنین از برگزاری کنگره ۳۰۰۰ شهید استان زنجان، خبر داد و گفت: باید تلاش کرد این کنگره به نحو احسن اجرایی شود.

کد خبر 4689147

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری زنجان دفاع مقدس جنگ تحمیلی روز خبرنگار قزوین بوشهر شیراز گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه بیرجند سانحه تصادف خرم آباد مجلس شورای اسلامی آتش سوزی مشهد ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۶۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان در آیین اختتامیه این جشنواره گفت: در حوزه‌ی استانی جشنواره‌ی «افتخار من» که سال گذشته همزمان با سراسر کشور در گیلان برگزار شد، بیش از هزار اثر به دبیرخانه ارسال شد که ۸ اثر برتر به تهران معرفی شد.

سرهنگ حسن حبیبی افزود: هدف از برگزاری این جشنواره آشنایی نسل جوان و آینده ساز با فرهنگ و تاریخ دفاع مقدس و تاسی از تاریخ شفاهی رزمندگان پیشکسوت است که در ۸ سال مقاومت ملی مردم ایران مقابل تجاوز حزب بعثی ، درس شهامت، ایثار و آزادگی را مشق نمودند و از کیان و شرف این سرزمین دفاع کردند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان تصریح کرد: در سلسله جشنواره‌های ملی «افتخار من» فرزندان و نوادگان پیشکسوتان دفاع مقدس، حوادث و خاطرات دوران جنگ را از اجداد خویش جویا شده ودر قالب نثر یا ضبط، به جشنواره ارایه می‌دهند. 

سرهنگ حسن حبیبی اضافه کرد: نخستین جشنواره‌ی ملی «افتخار من» سال ۱۴۰۰ همزمان با سراسر کشور در گیلان برگزار شد و فراخوان چهارمین جشنواره هم سوم خردادماه امسال همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شناسایی هویت شهید دفاع مقدس
  • هویت ۲ شهید دوران دفاع مقدس در البرز شناسایی شد
  • پیکر مطهر دو شهید دفاع مقدس پس از چهار دهه تفحص شد
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • ۴۰ نفر از معلمان زنجانی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد