Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا سیروس پورموسوی در گفتگو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه شاگردانش در نخستین بازی با نتیجه دو بر صفر ازبکستان را شکست دادند اظهار داشت: ما در این بازی نمایش خیلی خوبی داشتیم با این وجود باور دارم که باید از این بهتر کار کنیم و از عملکرد بچه‌ها رضایت کامل نداشتم.

سرمربی تیم جوانان اضافه کرد: در خصوص این بازی باید به سه مسئله اشاره کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اول اینکه همیشه اولین مسابقه سخت‌ترین بازی است و تیم تلاش می‌کند به شرایط عادت کند، دوم اینکه تیم ما تجربه بازی زیر نور را نداشت و خوشبختانه این تجربه را با موفقیت پشت سر گذاشتیم همچنین تیم‌های آسیای میانه برابر ما با قدرت‌بندی بسیار بالا، بازی فیزیکی و همینطور انگیزه قابل توجهی قرار می‌گیرند که با این وجود توانستیم ازبکستان را شکست دهیم.

پورموسوی همچنین گفت: به بچه‌ها خسته نباشید می‌گویم و باید بگویم شروع بسیار خوبی در این مسابقات داشتیم اما انتظار من این است که غرق در این پیروزی نشویم بلکه در هر بازی بهتر و با انسجام بیشتر عمل کنیم. خوشبختانه آنالیز بسیار خوبی هم از تیم ترکمنستان داشته‌ایم و تلاش می‌کنیم در دومین بازی بهتر عمل کنیم. توان فنی و کیفیت بچه‌های ما به مراتب بالاتر است و می‌توانند در بازی‌های بعدی رفته رفته هماهنگی بیشتری پیدا کنند.

گفتنی است تیم ملی جوانان در دومین بازی تورنمنت کافا روز دوشنبه ساعت 17 برابر ترکمنستان قرار می‌گیرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تیم ملی جوانان سیروس پورموسوی فدراسیون فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۷۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست تلخی که در کمتر از ۲۴ ساعت جبران شد

به گزارش "ورزش سه"، در دور برگشت از سری مسابقات پلی‌اوت سوپر لیگ والیبال روسیه تیم اورال اوفا در حضور میلاد عبادی پور دریافت کننده قدرتی ایرانی خود توانست به راحتی و با نتیجه سه بر صفر پیروز شود و رتبه سیزدهمی خود را حفظ کند.

در این دیدار اورال اوفا ست های بازی را به ترتیب با نتایج 25 بر 15، 25 بر 16 و 25 بر 20 پیروز شد تا در فاصله یک  بازی مانده به پایان دور پلی اوت رتبه سیزدهمی را از آن خود کرده باشد.

میلاد عبادی فردا آخرین بازی خود را برای این تیم مقابل نووگورود‌ انجام خواهد داد و سپس راهی اردوی تیم ملی والیبال ایران پس از استراحتی چند روزه خواهد شد.

همچنین در فینال سوپر لیگ روسیه تیم زنیت کازان با سرمربی گری آلکسی وربوف و توماس توتولو دو برد برابر دینامو مسکو کسب کرده اند و به تنها یک برد دیگر برای قهرمانی نیاز دارند.

دیگر خبرها

  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • ابتدای سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • در آغاز سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • گیتی‌پسند پیروز نبرد همشهری‌ها
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • مسی، مسی است و هر کار بخواهد می‌کند!
  • انریکه: زود قهرمان می‌شویم، خوشحالم
  • استفانو پیولی: برای کسب این نتیجه فداکاری کردیم؛ سعی می کنیم رده دوم را حفظ کنیم
  • پیولی: به شایعات اخراجم توجهی نمی‌کنم
  • شکست تلخی که در کمتر از ۲۴ ساعت جبران شد