Web Analytics Made Easy - Statcounter

آئین بزرگداشت دومین سالگرد شهادت رزمنده خوزستانی شهید سجاد باوی از شهدای مدافع حرم شهرستان کارون در کوت‌ عبدالله برگزار می‌شود. ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، با حضور اقشار مختلف مردم آئین بزرگداشت رزمنده خوزستانی شهید سجاد باوی از شهدای مدافع حرم شهرستان کارون در شهر کوت‌ عبدالله برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه معنوی با حضور پرشور جوانان و نوجوانان خوزستانی در فرهنگسرای مهدیه شهر کوت‌ عبدالله برگزار می‌شود که جمعی از رزمندگان اسلام، مدافعان حرم و ایثارگران در آن حضور می‌یابند.

آئین بزرگداشت شهید سجاد باوی از شهدای مدافع حرم شهرستان کارون به مناسبت دومین سالگرد شهادت این رزمنده خوزستانی جبهه مقاومت برگزار می‌شود که حجت‌الاسلام والمسلیمن سید محمدامین میرعلایی یکی از خطبا و روحانیون استان خوزستان در آن سخنرانی می‌کند.

همچنین در آئین بزرگداشت دومین سالگرد شهادت رزمنده خوزستانی شهید سجاد باوی از شهدای مدافع حرم شهرستان کارون مصطفی مروانی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) کشور و استان خوزستان به نوحه‌خوانی و مرثیه‌سرایی می‌پردازد.

جمعی از خانواده معظم شهدا به‌ویژه خانواده شهدای مدافع حرم استان خوزستان نیز در آئین بزرگداشت شهید سجاد باوی از شهدای مدافع حرم شهرستان کارون شرکت می‌کنند.

شهید سجاد باوی فرزند رستم از دلیرمردان شهر کوت‌عبدالله شهرستان کارون است که در تاریخ دوم خردادماه سال 1359 دیده به جهان گشود.

این دلیرمرد خوزستانی در دوران جوانی برای دفاع از حرم حضرت زینب کبری(س) و حضرت رقیه خاتون(س) به سوریه اعزام شد و به نبرد با تکفیری‌های آمریکایی پرداخت.

وی پس از حضور در جبهه مقاومت توسط نیروهای تکفیری در روز پنج‌شنبه 19 مردادماه سال 1396 به فیض شهادت نائل آمد و نام خود را در دفتر شهدای اسلام به ثبت رساند.

روایت مادرانه از شهید غیرت‌نخستین یادواره شهید خبرنگار اسماعیل عمرانی در عنبرآباد برگزار شدپیکر پاک مادر شهید دفاع مقدس در هفتگل تشییع شد

شهید سجاد باوی در سن 37 سالگی به شهادت رسید و تربت پاکش در قطعه شهدای مدافع حرم گلزار شهدای اهواز زیارتگاه عاشقان است.

از شهید سجاد باوی یک پسر 10 ساله به‌نام محمدعلی و یک دختر به یادگار مانده است.

انتهای پیام/ح

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۷۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدرضا ثبوتی  اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، مراسم بزرگداشت شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه با حضور فرزندان شهید، در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۹و۳۰ تا ۱۱و۳۰ دقیقه در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار خواهد شد.

 آیت الله سلیمانی روز چهارشنبه، ‌ششم اردیبهشت ماه برای انجام امور بانکی به یکی از بانک‌های بابلسر در محدوده میدان شهربانی مراجعه کرد که به ضرب گلوله نگهبان بانک مجروح و بر اثر شدت جراحات، جان باخت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • خون شهدای مدافع حرم موجب نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود
  • حضور رئیس‌جمهور در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت
  • حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • ‌حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • آئین آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ برگزار شد
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • عملیات «وعده صادق» اثبات ایستادگی رهبر و ملت ایران بر مواضع نظام بود