Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به آمادگی بهزیستی برای دریافت و جمع‌آوری نذورات مردم در عید سعید قربان، گفت: با توجه به مبالغ جمع‌آوری‌شده از طریق سامانه مشارکت‌های مردمی در روز عید قربان و روز پس از آن گوشت خریداری می‌شود و در اختیار جامعه هدف قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا، محمدعلی رستمیان با اشاره به آمادگی بهزیستی برای دریافت و جمع‌آوری نذورات مردم در عید سعید قربان، گفت: هموطنان با مراجعه به مراکز نگهداری معلولان، سالمندان و کودکان تحت نظارت بهزیستی و همچنین ادارات این سازمان در سراسر کشور نذورات عید قربان خود را اهداء کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه نذورات مردمی در اسرع وقت در اختیار مددجویان و نیازمندان در مناطق محروم قرار خواهد گرفت، افزود: سازوکار لازم در این بخش پیش‌بینی شده است و طی روز عید قربان و روز بعد از آن نذورات در اختیار جامعه هدف بهزیستی قرار خواهد گرفت. همچنین در این طرح نیاز نیست که اهداءکنندگان مبلغ کامل یک گوسفند را پرداخت کنند و در واقع هر مبلغی که نیاز باشد اهداء کنند.

وی با اشاره به راه‌اندازی سامانه‌ مشارکت‌های مردمی بهزیستی برای جمع‌آوری نقدی نذورات مردمی در عید قربان، یادآور شد: هموطنان می‌توانند هر مبلغی که مورد نظرشان است از طریق درگاه‌های اینترنتی واریز کنند ضمن اینکه با توجه به مبالغ جمع‌آوری‌شده از طریق این سامانه طی روز عید قربان و روز پس از آن گوشت خریداری می‌شود و در اختیار جامعه هدف با اولویت نیازمندان در مناطق محروم قرار خواهد گرفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بهزیستی، رستمیان در پایان اذعان کرد: هموطنان ضمن استفاده از سامانه مشارکت‌های مردمی می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۴۸۹۷۱۵۵۵ نزد بانک مرکزی به نام مشارکت‌های مردمی بهزیستی کشور و یا شماره‌گیری  کد #۹*۷*۷۳۳* و #۵*۵*۷۴۱* از طریق تلفن همراه و همچنین از طریق اپلیکیشن‌ آپ و سکه با انتخاب گزینه بهزیستی نذورات خود را به هموطنان نیازمند در مناطق محروم اهدا کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان بهزیستی عيد قربان نذورات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۸۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۶ درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری مهر، حبیب‌اله آسوده معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از افزایش ۲۶ درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: طی ۱۲ ماه سال ۱۴۰۲ در مجموع ۲۰ هزار و ۹۲۵ میلیارد تومان در حوزه مشارکت‌های مردمی جذب شد که از این میزان، ۲۶۹۹ میلیارد تومان آن مربوط به زکوات، ۴۵۷۲ میلیارد آن مربوط به اکرام و ایتام و ۹۳۱ میلیارد تومان آن مربوط به صدقات است.

وی افزود: حدود ۱۲۰ درصد برنامه عملیاتی طی سال گذشته در معاونت توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد محقق شده است.

به گفته آسوده، میزان مشارکت‌های مردمی در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته با رشد ۲۶ درصدی همراه بوده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خاطرنشان کرد: صدقات جمع‌آوری شده در کمیته امداد در امور معیشتی، تامین جهیزیه و لوازم ضروری زندگی، امور تحصیلی و درمان خانواده‌های تحت حمایت هزینه می‌شود.

کد خبر 6093169

دیگر خبرها

  • ادامه رونق اکران‌های مردمی فیلم‌های سینمایی / فروش سال ۱۴۰۳ از یک میلیارد تومان عبور کرد
  • ۵۰ همت فرصت سرمایه‌گذاری در قم شناسایی شد
  • کلاهبرداری سایبری با ارسال پیامک «دریافت کالابرگ»
  • آمادگی کامل برای بازگشت عمره گذاران از طریق فرودگاه بین‌المللی زاهدان+فیلم
  • زنجان| صنایع‌دستی مردمی‌ترین مشارکت در جهش تولید است
  • توزیع پوشاک بین مددجویان بهزیستی یزد
  • افزایش ۲۶ درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد