Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی مازندران گفت: خبرنگاران تکمیل کننده عملیات پلیس هستند.

سردار سید محمود میرفیضی صبح امروز در دیدار با خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای رسانه ، اظهار داشت: خبرنگاران مجاهدانی هستند به دنبال خبرسانی به تشنگان خبر هستند.

وی با بیان اینکه رسانه ها همیاران پلیس در نظم و امنیت هستند افزود: خبرنگاران عالمانه و خالصانه همگام با ماموریت های پلیس بویژه برقراری نظم و امنیت تلاش می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی انتظامی مازندران امیدآفرینی را از رسالت های برجسته خبرنگاران دانست و این قشر را پل ارتباطی بین مردم و پلیس عنوان کرد که تکمیل کننده عملیات پلیس هستند.

وی مردم را مهم ترین سرمایه پلیس دانست و افزود: رسانه ها همگام با پلیس در حفظ این سرمایه مهم اجتماعی نقش موثری دارند.

میرفیضی تصریح کرد: پلیس با وجود تلاش شبانه روزی برای ایجاد امنیت در جامعه ،اما عده ای برآنند تا اقتدار پلیس را کاهش دهند ؛ خبرنگاران در خنثی کردن این موضوع تاثیرگذار هستند.

وی به اقتدار پلیس اشاره و خاطرنشان کرد: در درون مرزی با هوشمندی بموقع مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم و نیروی انتظامی و اطلاعاتی امنیت مطلوبی را در جامعه داریم.

میرفیضی به افزایش 82 درصدی وقوع جرائم در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: بیش صد در صد کشفیات در این حوزه افزایش یافته است.

فرمانده انتظامی مازندران ،برداشت غیر مجاز از حساب های شخصی،هتک حیثیت،کلاهبرداری ،مزاحمت های اینترنتی و هک را بیشتریم جرائم در فضای مجازی برشمرد.

وی با اعلام اینکه در سال جاری بیش از 27 میلیارد تومان کالای قاچاق در استان کشف شد که رشد 100درصدی نسبت به سال قبل داشته است ،افزود: 5 باند اصلی که به صورت شبکه ای در زمینه قاچاق فعالیت می کردند متلاشی شد و 19 پرونده بالای 100 میلیون تومان ارزش کالای قاچاق تشکیل شده است.

میرفیضی رفع تصرف اراضی را از دیگر مسائل مهم در استان برشمرد و ادامه داد: امسال بیش از 93 هزار متر مربع اراضی ملی با ارزش ریالی هفت میلیارد و 300 میلیون تومان رفع تصرف شد که نسبت به سال قبل رشد 5 درصدی داشته است.

وی تصریح کرد: امسال 12 قتل در استان رخ داد که 14 درصد از نظر وقوع کاهش داشته است و تاکنون 11 فقره آن کشف شده است.

فرمانده انتظامی مازندران همچنین درباره تصادفات با اشاره به کاهش هفت درصدی تصادفات گفت: در حوزه مصدومان 10 درصد، خسارت ها شش درصد کاهش ولی در حوزه فوتی ها با رشد 13 درصدی مواجه هستیم که زنگ خطری به شمار می رود

میرفیضی با بیان اینکه بیشتر تصادفات به راکبان و عابران پیاده برمی گردد به کشفیات مواد مخدر اشاره کرد و افزود: بیش از یکهزار و 200 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و 28 باند متلاشی و 221قاچاقچی با رشد 27 درصدی در استان دستگیر شده اند.

جامعه گرایی جایگزین اقتدار گرایی پلیس 

مسعود تقدیسی با بیان اینکه سخت افزارانه و نرم افزارانه را دو رویکرد نیروی انتظامی برشمرد و اظهار داشت: دوره اقتدارگرایی در حوزه امنیت مدت هاست که سپری شده اکنون جامعه گرایی جایگزین آن شده است.

وی افزود: نیروی انتطامی وظیفه برقراری نظم و امنیت در جامعه را دارد ضمن اینکه تمام ماموریت های ناجا از قاب دوربین و قلم خبرنگاران اطلاع رسانی می شود.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی مازندران به ماموریت ناجا در حوزه امنیت عینی اشاره کرد و گفت: خبرنگاران در حوزه ذهنی و روانی نقش مستقیم دارند حتی در حوزه ایجاد امنیت عینی نیز نقش موثری دارند.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف دوربین فرمانده نیروی انتظامی قاچاق نظم و امنیت نیروی انتظامی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۸۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۱۰۰ هکتار از اراضی دولتی درشهرستان مرزی میرجاوه

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، عبدالجبار اودک گفت: در فروردین ماه سالجاری این زمین‌ها در همان مرحله نخست پیش از انجام هرگونه اقدام فیزیکی توسط متصرفان شناسایی و به بیت المال بازگردانده شد.

سرپرست اداره راه و شهرسازی میرجاوه از مردم خواست: در صورت مشاهده موارد تصرف و تعرض به اراضی دولتی مراتب را فوراً از طریق تماس با شماره تلفن ۱۶۵۶ و یا شماره پیامک ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ به یگان حفاظت از اراضی دولتی استان اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • عملیات تنبیهی وعده صادق، اثبات ظهور قدرت نظامی ایران به جهان
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون است
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی از طرح نور فراجا
  • رفع تصرف ۱۰۰ هکتار از اراضی دولتی درشهرستان مرزی میرجاوه
  • ‌از بازگرداندن ۱۰۰ میلیارد اراضی کشاورزی تا دستگیری سارقان کابل‌های مخابراتی در فارس
  • آزادسازی اراضی دولتی به ارزش ۱۲۰۰ میلیارد در کرمان
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی بابل
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی